android spelletjes betalen met iTunes kaart?

17-08-2016 14:07 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag het spelletje Minecraft kopen voor een android tablet, en dit betalen met een iTunes kaart, maar ik heb nog niet kunnen vinden of en aar dit kan. Het lijkt alsof je met iTunes alleen voor Appleproducten kan betalen. Klopt dat?
itunes is alleen voor apple

, je moet een google play card hebben
dan kun je via de google play store downloaden
Dit klopt inderdaad, net zoals dat je met een HEMA cadeaubon ook niet in de C&A kan betalen, het zijn verschillende bedrijven. Je moet het via de Google Play store kopen.
aaaha, oke! dank jullie wel
Of bij de jumbo, daar hebben ze die kaarten ook.
quote:sherry-holmes schreef op 17 augustus 2016 @ 14:29:

Of bij de jumbo, daar hebben ze die kaarten ook.Je kan ze min of meer overal wel kopen hoor, ik zie ze toch in elke supermarkt of HEMA liggen.
quote:nephthys schreef op 17 augustus 2016 @ 14:31:

[...]

Je kan ze min of meer overal wel kopen hoor, ik zie ze toch in elke supermarkt of HEMA liggen.Oh echt?? De enige supermarkt op fiets afstand is hier de jumbo dus eigenlijk kom ik niet bij andere supermarkten.
quote:sherry-holmes schreef op 17 augustus 2016 @ 14:44:

[...]

Oh echt?? De enige supermarkt op fiets afstand is hier de jumbo dus eigenlijk kom ik niet bij andere supermarkten.Ik zie ze overal waar je ook andere van die betaal/telefoonkaarten kan kopen, HEMA, Kruidvat etc. Ik ga ervan uit dat dat in Nederland hetzelfde is als hier in Vlaanderen.
Grappig. Ik vroeg me laatst hetzelfde af en heb toch maar geen iTuneskaart gekocht voor mijn nichtje met haar Siemens. Van een Google Playkaart heb ik nog nooit gehoord.
Dat is toch zo uit te vinden door te proberen???

Lukt het niet ... dan lukt het niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven