foute buurman?

22-08-2016 18:20 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Mijn dochter komt veel bij de buren. Nu kwam dochter gisteren thuis en had ze met de buurman gespeeld... Ze heeft een vlek in haar nek die Me sterk doet denken aan een zuigzoen en ze zegt dat hij haar beet en z'n lippen vast zaten...

Wat moet ik doen?
quote:Solomio schreef op 22 augustus 2016 @ 18:50:

[afbeelding]

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik zou nogmaals met mijn dochter praten en als het verhaal zo blijft als het is naar de politie stappen. Die man gaat toch nooit toegeven aan hetzelfde verhaal dus laat een professional dat maar uitzoeken zou ik denken.
Solo:
Zwakke moeder.
quote:-Suze- schreef op 22 augustus 2016 @ 18:56:

Ik zou nogmaals met mijn dochter praten en als het verhaal zo blijft als het is naar de politie stappen. Die man gaat toch nooit toegeven aan hetzelfde verhaal dus laat een professional dat maar uitzoeken zou ik denken.Ik ben het er mee eens dat je geen risico moet lopen, maar even serieus: welke kindermisbruiker is zo dom dat hij een zuigzoen in de nek van het kind achterlaat?? Naast de vreemde OP en de ontbrekende info van TO een erg onwaarschijnlijk verhaal..
quote:Star schreef op 22 augustus 2016 @ 18:46:

Nou, kom, wat zou je willen doen?

Een topic openen?

Ik moet er nog even over nadenken hoor.
Life is short. Eat dessert first.
quote: schreef op 22 augustus 2016 @ 18:59:

Zwakke moeder.Gelukkig weet ik beter.... [...] dat je er bent... Ook voor alle andere die de lol inzien van deze gebeurtenis
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-08-2016 19:31
Reden: schelden
% gewijzigd
O de reacties staan niet aan? Ik zie dat je al eerder gewist bent vanwege op de man berichten. Toedels maar weer.
quote:netta1981 schreef op 22 augustus 2016 @ 19:02:

[...]

Gelukkig weet ik beter.... [...]dat je er bent... Ook voor alle andere die de lol inzien van deze gebeurtenis

Waarom sta je nog niet aan zijn deur?

Hoe oud is je dochter en hoe oud is de buurman?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-08-2016 19:34
Reden: quote gewijzigd
% gewijzigd

[...]

Gelukkig weet ik beter.... [...] dat je er bent... Ook voor alle andere die de lol inzien van deze gebeurtenisZeg, ga je lekker?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-08-2016 19:34
% gewijzigd
En schelden
quote:-Suze- schreef op 22 augustus 2016 @ 19:04:

[...]

Zeg, ga je lekker?Ja leef je uit op de buurman, ofzo.
Wauw . Doe eens zo agressief naar de buurman ofzo zeg .
quote:Horizon81 schreef op 22 augustus 2016 @ 19:01:

[...]

Ik ben het er mee eens dat je geen risico moet lopen, maar even serieus: welke kindermisbruiker is zo dom dat hij een zuigzoen in de nek van het kind achterlaat?? Naast de vreemde OP en de ontbrekende info van TO een erg onwaarschijnlijk verhaal..Dus buurman zegt dat ze zich stootte aan een tafelpoot ofzo. En je kind blijft bij dat nek verhaal. En dan denk jij "dan zal de buurman wel gelijk hebben want die zuigzoen is zo'n onwaarschijnlijk verhaal?!?!"
Ik durf het bijna niet te zeggen....

En even ter verduidelijking: als je iemand anders advies zou moeten geven, TO, wat zou jij dan doen? Een topic op Viva openen of eerst naar de buurman gaan en om opheldering vragen?
quote:Bloes schreef op 22 augustus 2016 @ 19:07:

Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik mag toch hopen dat dit niet waar is.....Heb je een nieuwe hobby?
quote:Cinderella00 schreef op 22 augustus 2016 @ 18:59:

Zwakke moeder.Nou idd. Je had allang bij de buurman verhaal moeten gaan halen ipv een topic openen over wat je moet doen. Hersenloze.

[...]

Gelukkig weet ik beter.... [...]dat je er bent... Ook voor alle andere die de lol inzien van deze gebeurtenisStel nou dat dit allemaal waar is he, dan zou je er beter aan doen zo tekeer te gaan tegen de buurman in plaats van suf op een forum te gaan zitten blaten.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-08-2016 19:35
% gewijzigd
Dus...
[...]? Nou nou, ga eens zo tegen je buurman tekeer, zou

ik zeggen.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
Goh....
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 augustus 2016 @ 19:11:

[...]

Stel nou dat dit allemaal waar is he, dan zou je er beter aan doen zo tekeer te gaan tegen de buurman in plaats van suf op een forum te gaan zitten blaten.

Dit inderdaad.

Je hebt van alle kanten het advies gekregen op zn minst met je buurman te gaan praten maar je kiest ervoor op het forum zo te reageren
Pivot! PIVOT!!!

[...]

Gelukkig weet ik beter.... [...] dat je er bent... Ook voor alle andere die de lol inzien van deze gebeurtenis

Ga je helemaal lekker zo?

Ga naar je buurman en los het met hem op a.u.b
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-08-2016 19:35
% gewijzigd

[...]

Gelukkig weet ik beter.... [...] dat je er bent... Ook voor alle andere die de lol inzien van deze gebeurtenis

Zo dan, ga je lekker?

Je vraagt wat je moet doen, daar krijg je diverse antwoorden op, maar uitgerekend op deze post reageer je?! Bijzonder.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-08-2016 19:36
% gewijzigd
Er komt geen antwoord op onze vragen. Alleen maar verwijten dat we hier grappig over zouden doen. Het is gisteren gebeurd en aan het einde van de volgende dag ga je niet praten met de buurman, niks uitzoeken, maar een topic openen op het forum. Dat klopt toch gewoon niet.
Saai maar spannend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven