Slechte uitslag combinatietest

16-08-2016 21:43 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb onlangs een combinatietest laten doen. Ik ben 31 jaar en wij dachten dat dit (gezien dit geen kwaad kan bij het baby’tje) voor ons een geruststelling zou zijn voor een goede zwangerschap. Nu is er bij mijn kindje een nekplooi gemeten van 3,4 mm en waren de scores van de bloedtesten niet goed. Kans 1/5 op trisomie 13, 18, 21. Heeft iemand hier ervaring mee? Zou er toch nog een goede uitslag kunnen komen?
Cikay, heb je al iets gehoord? Of moet je nog tot morgen wachten?
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Heel veel sterkte Cikay. Je krijgt vandaag de uitslag dacht ik. Ik duim heel hard voor jullie...
Sterkte TO. Duim voor je!
Hoop op een goede uitslag vandaag Cikay! Ik zie dat je veel reacties hebt van vrouwen die ooit in hetzelfde schuitje hebben gezeten.
Hier vorig jaar ook een slechte uitslag, wel een goede nekplooi. We hebben NIPT test gedaan en alles bleek in orde. Ik ben inmiddels bevallen van een gezond kindje. Sterkte vandaag TO, ik duim mee voor een goede uitslag
Well, that didn't work.

~An Autobiography~
Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Helaas nog niets van het ziekenhuis gehoord. Hopelijk morgen het verlossende bericht. Vandaag ieder uur voorbij zien komen op t werk. Verschrikkelijk zeg

Och jeetje wat slecht zeg van het ziekenhuis. Ik hoop dat je morgen goed nieuws krijgt. Ik blijf duimen.
quote:Cikay schreef op 22 augustus 2016 @ 20:17:

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Helaas nog niets van het ziekenhuis gehoord. Hopelijk morgen het verlossende bericht. Vandaag ieder uur voorbij zien komen op t werk. Verschrikkelijk zeg

Oh jeetje wat naar dat je nog langer in spanning blijft. Hopelijk hoef je morgen niet al te lang te wachten.

quote:Cikay schreef op 22 augustus 2016 @ 20:17:

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Helaas nog niets van het ziekenhuis gehoord. Hopelijk morgen het verlossende bericht. Vandaag ieder uur voorbij zien komen op t werk. Verschrikkelijk zeg Pfff erg zeg. Heb je zelf ook nog gebeld? Ik geloof dat de arts bij mij toen om 16:45 belde. Zenuwslopend was dat.
Ja ik had om 16.35 toch nog maar ff gebeld. Kon mijn zenuwen nl niet meer bedwingen. Maar kreeg de voicemail te horen dat ze tot 16.30 telefonisch bereikbaar zijn...

Vandaag nog maar ff rustig afwachten...
Ik duim ook voor je voor een goede uitslag. Hopelijk krijg je snel bericht.

Ik had ook een afwijkende combinatietest en heb een vlokkentest ondergaan. De uitslag was bij ons gelukkig goed en we hebben inmiddels een prachtige gezonde dochter. Ik hoop dat het bij jou ook zo gaat.
Ik duim voor je dat alles goed is. Hopelijk hoor je vandaag iets.
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
Yes goed nieuws !!!!! Ow wij zijn zooooo blij. Ongelooflijk, wij kunnen het bijna niet geloven. Dank jullie allemaal voor jullie steun en lieve berichtjes
Wat fijn! Gefeliciteerd!
Wat fijn! Gefeliciteerd
Goed zeg! Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd! Fijn voor jullie!
Gefeliciteerd cikay!!

Ik heb net even heel je topic doorgelezen en zit in een soortgelijk schuitje.

Vorige week slechte uitslag combinatietest. Nekplooi van 7mm, verder alles goed.

Kans op down 1:39

Kans op edwards 1:38

Gisteren een vlokkentest gehad en daar krijgen we eind van deze week de uitslag van.

Dan over 2 weken volledige uitslag omdat ze ook van mij en vriend allebei bloed hebben afgenomen..

Ze waren bij mij in het ziekenhuis alleen niet heel positief.. En dat maakt mij écht gek..

Krijgen jullie ondanks jullie goede nieuws vandaag nog wel vervolgonderzoeken?
quote:Cikay schreef op 23 augustus 2016 @ 10:15:

Yes goed nieuws !!!!! Ow wij zijn zooooo blij. Ongelooflijk, wij kunnen het bijna niet geloven. Dank jullie allemaal voor jullie steun en lieve berichtjes Gefeliciteerd!!! Veel succes nog de komende ~6 maanden.
quote:Cikay schreef op 23 augustus 2016 @ 10:15:

Yes goed nieuws !!!!! Ow wij zijn zooooo blij. Ongelooflijk, wij kunnen het bijna niet geloven. Dank jullie allemaal voor jullie steun en lieve berichtjes Wat een opluchting! Hopelijk verloopt de rest van he zwangerschap vlekkeloos en zorgeloos. Gefeliciteerd!
quote:Huisjebeestjekindje schreef op 23 augustus 2016 @ 11:23:

Gefeliciteerd cikay!!

Ik heb net even heel je topic doorgelezen en zit in een soortgelijk schuitje.

Vorige week slechte uitslag combinatietest. Nekplooi van 7mm, verder alles goed.

Kans op down 1:39

Kans op edwards 1:38

Gisteren een vlokkentest gehad en daar krijgen we eind van deze week de uitslag van.

Dan over 2 weken volledige uitslag omdat ze ook van mij en vriend allebei bloed hebben afgenomen..

Ze waren bij mij in het ziekenhuis alleen niet heel positief.. En dat maakt mij écht gek..

Krijgen jullie ondanks jullie goede nieuws vandaag nog wel vervolgonderzoeken?Sterkte Huisjebeestjekindje. Krijg je ook een hartecho?
@nelladella

Ik heb gister wel een uitgebreide echo gehad, alleen we zitten nog erg 'vroeg' in de zwangerschap om iets te zien.. Ben bijna 13 weken

Ze had wel gekeken en speculeerde over misschien een gaatje bij het tussenschot maar dat kon ze allemaal niet bevestigen omdat t allemaal zo klein is..

Kan ook niks zijn..

Die onzekerheid is echt killing..
Hoi Huisjebeestjekindje,

Wat een verschrikkelijk nieuws voor je. Ik begrijp helemaal hoe jullie je momenteel voelen.

Vergeet niet dat er altijd nog hoop is! De artsen waren bij mij ook niet positief en daar werd ik alleen maar onzekerder van. Wonder boven wonder kwam er toch een positief bericht uit.

Omdat de nekplooi bij ons onder de 3,5 viel wordt er geen bloedonderzoek gedaan. Nu dat wel bij jullie gebeurd kunnen ze wel een heleboel dingen uitsluiten natuurlijk.

Heel veel sterkte meis en ik ga duimen voor een hele goede uitslag!!

Liefs
Heel veel sterkte huisbeestjekindje. Ik duim voor een goede uitslag bij jullie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven