Wordt het beter?
maandag 22 augustus 2016 om 23:38
2 maanden geleden ben ik verkracht, door een bekende. In eerste instantie deed ik als of er niks gebeurd was, gewoon door gaan met alles. Dit lukte in het begin aardig, maar al snel lukte het niet meer, en ik kreeg ik er last van. Ik heb toen een paar vrienden in vertrouwen genomen. Daarna ging het wel aardig, tot een past wkn geleden, ik heb toen hulp bij de huisarts gezocht. De afgelopen wkn ging het wel okay, tot gisteren. Ik kreeg een appje van een kennis, ik vondt hem vroeger altijd wel leuk om te zien, en nu wil hij wat mij drinken en mij beter leren kennen. Ik raakte daar door totaal in paniek, ik heb weer last van chronische hyperventilatie, en heb amper geslapen. De gedachte dat een "vreemde man" weer dicht bij mij komt, vindt ik verschrikkelijk. Terwijl ik "vroeger" meteen ja had gezegd. En dit maakt mij ook zo ontzettend boos, boos omdat ik mij zo laat beïnvloeden door die ene gebeurtenis, ik wil mij normaal voelen, en overal van kunnen genieten, ipv contant gespannen zijn. Praten er over vindt ik ontzettend moeilijk als mijn beste vriend er over begint, doe ik een beetje lacherig, dat alles wel goed komt, en dat het wel okay gaat. Maar van binnen kan ik het wel uitschreeuwen, en wil ik er wel over praten, vertellen hoe ik mij echt voel. Maar dan voel ik mij meteen ook zo'n aansteller, en schaam mij zo ontzettend, dat praten niet echt lukt. Ik heb geen idee wat ik met dit topic wil, gewoon even van mij afschrijven..,
dinsdag 23 augustus 2016 om 00:30
Dat is wat ik zo frustrerend vindt, die 15 minuten voor hem, en weken later heeft het nog steeds zo'n invloed op mij, en het lijkt alleen maar erger te worden. De huisarts heeft mij doorgestuurd naar een psycholoog, daar ben ik nu 2 x geweest, nu zit er wat langer tussen de volgende afspraak vanwege de vakantie. Aangifte heb ik niet gedaan, omdat ik alles wou vergeten, ik een paar uur later moest werken (geen idee meer hoe ik dat toen heb gedaan) , en omdat hij tegen mij een enorm schuldgevoel aangepraat heeft, dat ik hem uitgedaagd had, het vast ook wilde, en wij zou mij nu geloven? En die woorden zijn blijven hangen... Cookie84, een dikke knuffel terug voor jou.
dinsdag 23 augustus 2016 om 05:38