Mannen met babys

25-08-2016 07:21 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor altijd dat baby's "babemagnets" zijn. Klopt dit? Zijn mannen met een baby aantrekkelijk voor vrouwen en waarom is dit dan zo?
Want dan wil je er ergens eentje gaan lenen?
Met een doekkie erover zijn de meeste dingen toch beter
Ik vind ze onaantrekkelijk.
Ja, klopt weet ik uit goed betrouwbare bron. Zal wel iets diepers zijn, iets instinctiefs, dat een vrouw dan ziet dat ze met betreffende man prima zich kan voortplanten.
quote:laverne schreef op 25 augustus 2016 @ 07:29:

Ja, klopt weet ik uit goed betrouwbare bron. Zal wel iets diepers zijn, iets instinctiefs, dat een vrouw dan ziet dat ze met betreffende man prima zich kan voortplanten.Dat instinct mis ik waarschijnlijk dan.
Nou ik vind het eerder een afknapper van jewelste als zon man er aandacht mee denkt te krijgen. An sich is het vertederend hoor daar niet van. Maar ik zou er of vanuitgaan dat de man bezet is en blijkt dit niet zo te zijn dan vind ik m snel een stumper want wie gaat er nou met een verse baby al uit elkaar.....

Ik denk dat je beter af bent met een hond als je doel is een babe magnet te worden.
Ik vind ze ook zeker niet aantrekkelijk. Ik zie ze dan liever met een puppy
Maar het zal wellicht in bepaalde vrouwen hetzelfde losmaken als bij die nare mannetjes die openlijk op je lopen te geilen als je met je zwangere buik door de Appie Heijn loopt te ploeteren. My god wat is me dat vaak opgevallen.
quote:Deadpool schreef op 25 augustus 2016 @ 07:37:

Nou ik vind het eerder een afknapper van jewelste als zon man er aandacht mee denkt te krijgen. An sich is het vertederend hoor daar niet van. Maar ik zou er of vanuitgaan dat de man bezet is en blijkt dit niet zo te zijn dan vind ik m snel een stumper want wie gaat er nou met een verse baby al uit elkaar.....

Ik denk dat je beter af bent met een hond als je doel is een babe magnet te worden.

Dit.

Maar als ik mijn eigen man met het hummeltje van de buren zie spelen of met een ander kindje.. dan
Ja, heel geil.

Nog beter dan een pielemuis van 21 cm.
Ja Lux dat dus zo zijn die eierstokken bij mij dus totaal onverwacht gaan rammelen want ik wist zeker dat ik geen kind wilde. Haha wat een grap.
quote:SallySpectra schreef op 25 augustus 2016 @ 07:42:

Ja, heel geil.

Nog beter dan een pielemuis van 21 cm.
quote:Deadpool schreef op 25 augustus 2016 @ 07:39:

Maar het zal wellicht in bepaalde vrouwen hetzelfde losmaken als bij die nare mannetjes die openlijk op je lopen te geilen als je met je zwangere buik door de Appie Heijn loopt te ploeteren. My god wat is me dat vaak opgevallen.Serieus? Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat totaal niet sexy vind... maar heb wel gehoord dat veel mannen daar op geilen ja...
quote:SallySpectra schreef op 25 augustus 2016 @ 07:42:

Ja, heel geil.

Nog beter dan een pielemuis van 21 cm.Haha.... Heeft wel indruk gemaakt hè?
Onze vrijgezelle, mannelijke oppas heeft ook de proef op de som genomen, maar kwam teleurgesteld thuis: Vooral tienermeisjes die in de kinderwagen kwamen kijken.

Ik zou voor de puppy gaan.
[Hier had uw advertentie kunnen staan]
Alleen als t mijn baby is..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Ik denk dat je beter af bent met een hond als je doel is een babe magnet te worden.Precies.
Ik ben al geen babyfan dus een man met baby doet me helemaal niks. En ik vind ook vaak dat die vaders dan extra leuk gaan doen en zitten te loeren of je wel ziet hoe leuk hij met zo'n baby is. Maar kan best zijn dat dat mijn eigen idee is hoor. Ik krijg gewoon jeuk van dat getut

Ik denk dat je beter af bent met een hond als je doel is een babe magnet te worden.Dit dus. Man met baby=bezet. Man met geleende baby is sneu, dat zie je meteen.
Ik denk dat het vooral ligt aan de man en niet zozeer aan de baby die hij vast houdt:

Er begint zich wel een beeld te vormen van je, met al die rare topics en reacties.

Ik zie een man voor me die ondanks het kleine piemeltje, het toch gelukt is om z'n vriendin zwanger te maken, waardoor hij nu seks tekort komt en hier komt rellen, maar die het straks met de baby op de arm denkt in te kunnen halen.

Of je bent gewoon een enorme sukkel, dat zou ook kunnen.

Maar ik zou er of vanuitgaan dat de man bezet is en blijkt dit niet zo te zijn dan vind ik m snel een stumper want wie gaat er nou met een verse baby al uit elkaar.....

Kan natuurlijk ook een baby broertje/zusje zijn of iets in die richting
quote:nerdopviva schreef op 25 augustus 2016 @ 07:51:

Ik denk dat het vooral ligt aan de man en niet zozeer aan de baby die hij vast houdt:

[afbeelding]

[afbeelding] fair point
quote:sherry-holmes schreef op 25 augustus 2016 @ 07:24:

Ik vind ze onaantrekkelijk.Versgeboren babies zijn inderdaad niet zo mooi
quote:Katatoniaaa schreef op 25 augustus 2016 @ 07:46:

Onze vrijgezelle, mannelijke oppas heeft ook de proef op de som genomen, maar kwam teleurgesteld thuis: Vooral tienermeisjes die in de kinderwagen kwamen kijken.

Ik zou voor de puppy gaan.

Toevoeging: onze bejaarde buren vinden het ook überschattig, hoe leuk hij met onze peuter is...

Dus tja. Ik zeg: pup.
[Hier had uw advertentie kunnen staan]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven