Mannen met babys

25-08-2016 07:21 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor altijd dat baby's "babemagnets" zijn. Klopt dit? Zijn mannen met een baby aantrekkelijk voor vrouwen en waarom is dit dan zo?
quote:Deadpool schreef op 25 augustus 2016 @ 07:43:

Ja Lux dat dus zo zijn die eierstokken bij mij dus totaal onverwacht gaan rammelen want ik wist zeker dat ik geen kind wilde. Haha wat een grap.Ooo ik rammelde al wel, maar inmiddels alweer 3 jaar geleden ( ) wist ik het zeker, toen we op skivakantie waren en ik mijn man (lange vent van 1.90) erop uit stuurde om koffie te halen (ik zocht vast een tafeltje) en ik hem achteraan in de rij zag staan achter een piepklein knulletje in het dikste skipak ever (hij was bijna rond) en dat knulletje draait zich om naar mijn man en zegt iets en vervolgens staan ze samen te 'tapdansen' op hun skischoenen als een soort pinguins. Dat was zooooooooo schattig
Aantrekkelijk niet,schattig wel. Maar misshcien als je op vermoeidheid valt.
quote:Katatoniaaa schreef op 25 augustus 2016 @ 07:46:

Onze vrijgezelle, mannelijke oppas heeft ook de proef op de som genomen, maar kwam teleurgesteld thuis: Vooral tienermeisjes die in de kinderwagen kwamen kijken.

Ik zou voor de puppy gaan.Dit soort dingen lukt ook alleen als je Uncle Jesse uit Full House bent...
quote:MAN35ZH schreef op 25 augustus 2016 @ 07:44:

[...]

Serieus? Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat totaal niet sexy vind... maar heb wel gehoord dat veel mannen daar op geilen ja...Ja ik wist ook niet wat me overkwam hoor en eerst dacht ik dat ik het me inbeeldde. Niet dus. Tot mijn eigen verbazing.
Ik vind het ook een afknapper. De man is al 'gebruikt'. Nee doe mij maar een nieuw exemplaar
Ieuw nee.

Hier allemaal van die te jonge hipsterpappa's met knotjes en provinciale jankstemmetjes. Mag zometeen weer naar het kdv, echt, alles knijpt dicht
quote:Star schreef op 25 augustus 2016 @ 07:55:

[...]

Versgeboren babies zijn inderdaad niet zo mooi
quote:shala91 schreef op 25 augustus 2016 @ 08:04:

[...]

Dit soort dingen lukt ook alleen als je Uncle Jesse uit Full House bent... Of als je zestien bent en je gaat met je nichtje van 2 een ijsje eten.
quote:MAN35ZH schreef op 25 augustus 2016 @ 07:46:

[...]

Haha.... Heeft wel indruk gemaakt hè? Zeker! Jammer dat je niet meer reageert in je topic over sex met collega's. Dat heeft veel losgemaakt.
Mijn man heeft inderdaad belachelijk veel sjans als ie met onze baby wandelt. Zelfs als ik in de buurt loop gaan vrouwen in de leeftijdscategorie 30-45 enorm met hem lopen flirten.
Am Yisrael Chai!
quote:SallySpectra schreef op 25 augustus 2016 @ 08:36:

[...]

Zeker! Jammer dat je niet meer reageert in je topic over sex met collega's. Dat heeft veel losgemaakt.Tja... echt serieus wordt er niet op dingen in gegaan.
quote:Het-groepje schreef op 25 augustus 2016 @ 08:31:

Ieuw nee.

Hier allemaal van die te jonge hipsterpappa's met knotjes en provinciale jankstemmetjes. Mag zometeen weer naar het kdv, echt, alles knijpt dicht Leg deze eens uit, ik kan me er niks bij voorstellen.
quote:Deadpool schreef op 25 augustus 2016 @ 07:37:

Nou ik vind het eerder een afknapper van jewelste als zon man er aandacht mee denkt te krijgen. An sich is het vertederend hoor daar niet van. Maar ik zou er of vanuitgaan dat de man bezet is en blijkt dit niet zo te zijn dan vind ik m snel een stumper want wie gaat er nou met een verse baby al uit elkaar.....

.Precies dit. En daarbij: ik zit niet op de kinderen van een ander te wachten, dus mannen met babies en kinderen, ik loop er met een grote noog omheen.
quote:Het-groepje schreef op 25 augustus 2016 @ 08:31:

Ieuw nee.

Hier allemaal van die te jonge hipsterpappa's met knotjes en provinciale jankstemmetjes. Mag zometeen weer naar het kdv, echt, alles knijpt dicht Ik moet zo voor een kennismaking naar het kdv, ik mag toch hopen dat er een paar spierbundels rondlopen ipv die knotters
Ik wil zelf geen kinderen en ik hoef niemand z'n kind erbij. Voor mij zou het dus juist een afknapper zijn. Bovendien zou mijn eerste gedachte toch zijn dat ze bezet zijn!
quote:lux. schreef op 25 augustus 2016 @ 07:41:

[...]

Dit.

Maar als ik mijn eigen man met het hummeltje van de buren zie spelen of met een ander kindje.. dan Ja, dit! (En ook dat wat deadpool zei).
quote:OldWood schreef op 25 augustus 2016 @ 08:49:

[...]

Ik moet zo voor een kennismaking naar het kdv, ik mag toch hopen dat er een paar spierbundels rondlopen ipv die knotters

Mijn man heeft knot en baard en snor

Maar een hipster zou ik hem niet beschouwen, eerder lui, omdat hij geen zin heeft om naar de kapper te gaan.

Verder vind ik mijn man met baby vooral heel adorable en hou ik ervan om ze samen te zien.
Ik bedenk me trouwens ineens dat het best kan dat sommige mannen denken dat ik ze verliefd aan zit te staren ofzo als ze met de baby op pad zijn. Waarschijnlijk hebben ze dan gewoon een heel schattig kind en ik zit diens spekbeentjes te bewonderen terwijl mijn eierstokken een dansje doen.
Ik vind mannen met baby's leuk om te zien. Hoe meer, hoe beter. Wat mij betreft wordt 50% van de kinderen begeleid door hun vader. Het is een teken dat het de goede kant op gaat met de eerlijke taakverdeling.

Maar babemagnets? Neuh.
Aantrekkelijk? Neuh, voor mij niet. Maar goed, ik ben bewust kindervrij.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Wanneer je met een baby over straat loopt heb je veel meer aanspraak en mensen behandelen je vriendelijker, dat is mijn ervaring en mijn man heeft hetzelfde. Dit zou je kunnen interpreteren als 'ze vinden me aantrekkelijk', maar volgens mij is dat niet het geval. Het is eerder zo dat sommige mensen het wel schattig en aandoenlijk vinden.

Daarbij komt dat veel mensen het nog steeds bijzonder vinden om een man te zien, die voor zijn kind zorgt en die reageren daar extra positief op. Een soort positieve discriminatie.
Toen mijn man met baby's rondsjokte kreeg hij vooral heel veel aandacht van allerlei oma's.

Die dachten dat man vast niet wist dat baby het misschien koud of warm had of wellicht een schone luier nodig had. Was echt tragisch, als ik me heel even uit de voeten maakte (bijv. in een winkel) en weer terug kwam hing er alweer zo'n oma boven de kinderwagen die het nodig vond om man te vertellen dat baby misschien wel honger had.

Ik geloof dat mijn man niet echt zat te wachten op die aandacht
Ik moet er niet aan denken, stel dat ik er een relatie mee krijg Ben ik net blij dat mijn eigen kinderen wat ouder zijn, zit ik weer met zo'n baby.
Het lijkt mij in de meeste gevallen niet op die manier aantrekkelijk. Of de man is bezet, of de man is nu al bij de moeder van de baby weg. Of hij is weduwe, maar dat is eerder tragisch dan aantrekkelijk. Als het de oppas is en hij doet het erom om aantrekkelijk gevonden te worden dan vind ik het ook een afknapper.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
quote:Susan schreef op 25 augustus 2016 @ 10:08:

Of hij is weduwe, maar dat is eerder tragisch dan aantrekkelijk. Als hij na de geboorte van zijn kind een geslachtsoperatie heeft ondergaan en dat daarna ook zijn partner nog is overleden? Dat is wel heel tragisch inderdaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven