help!!!
donderdag 25 augustus 2016 om 23:42
Tjongejonge. Ik denk: een help!! topic op de kinderpijlert om 11 uur. Daar moet er eentje van de trap gevallen zijn ofzo. Bloedbad. Ik dacht dat ik moest gaan typen: bel een ambulance. Maar het valt gelukkig mee.
Anyways. Een voetbal gerelateerd cadeautje lijkt mij een goede tip.
Anyways. Een voetbal gerelateerd cadeautje lijkt mij een goede tip.
Met een doekkie erover zijn de meeste dingen toch beter
donderdag 25 augustus 2016 om 23:45
Voetbal-Merchendise, kaartjes voor een wedstrijd van haar favoriete club (competitie of vriendschappelijk); dagje uit naar een pretpark/dierentuin/museum/stad/bioscoop van haar keuze; abbonement op een tijdschrift (al dan niet digitaal); boeken, voetbalsokken, doeltje/pionnen/bal voor in de achtertuin, posters, cd's (of wat moderner: iTunes oid. kaart).
donderdag 25 augustus 2016 om 23:57
quote:Gatochpoetsen schreef op 25 augustus 2016 @ 23:42:
Tjongejonge. Ik denk: een help!! topic op de kinderpijlert om 11 uur. Daar moet er eentje van de trap gevallen zijn ofzo. Bloedbad. Ik dacht dat ik moest gaan typen: bel een ambulance. Maar het valt gelukkig mee.
Anyways. Een voetbal gerelateerd cadeautje lijkt mij een goede tip.Dit!
Anyways. Een voetbal gerelateerd cadeautje lijkt mij een goede tip.Dit!
Het Viva forum is papaja.
vrijdag 26 augustus 2016 om 00:10
quote:Gatochpoetsen schreef op 25 augustus 2016 @ 23:42:
Tjongejonge. Ik denk: een help!! topic op de kinderpijlert om 11 uur. Daar moet er eentje van de trap gevallen zijn ofzo. Bloedbad. Ik dacht dat ik moest gaan typen: bel een ambulance.
psies, dacht ik ook!
drie uitroeptekens = equivalent van KAPITALEN
on topic: een iTunes tegoedkaart voor tracks naar keuze?
Tjongejonge. Ik denk: een help!! topic op de kinderpijlert om 11 uur. Daar moet er eentje van de trap gevallen zijn ofzo. Bloedbad. Ik dacht dat ik moest gaan typen: bel een ambulance.
psies, dacht ik ook!
drie uitroeptekens = equivalent van KAPITALEN
on topic: een iTunes tegoedkaart voor tracks naar keuze?
vrijdag 26 augustus 2016 om 01:17