pizza laten bezorgen in hotel, kan dat?

12-12-2008 09:17 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
zie titel. kan dat? of mag dat niet?

we willen lekker pizza eten op hotelkamer vanuit bed...

maar mag dat?
en de receptie kan je daar geen antwoord op geven?
Geen idee!

Ik hoop dat je in een andere tijdszone zit trouwens... of heb je echt om 9.20 uur zin in pizza?
Ik kan me niet voorstellen dat ze er een probleem van maken, maar hee, vraag het even aan de receptie.

Wel fijn dat je weer een partner hebt trouwens, congrats.
Vraag het aan het hotel.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ja hoor, dat mag.

Moet je wel even je kamernummer en zo doorgeven.
Van mij mag het.
Van mij niet, ik vind het een grof schandaal
668, the neighbour of the Beast
Bij sommige hotels wel, andere weer niet is mijn ervaring. Ben nog weleens in een hotel te vinden i.v.m. mijn werk en heb vroeger weleens een pizza laten bezorgen van de plaatselijke pizza-boer

De meeste wat goedkopere hotels staan zoiets wel toe, de duurdere meestal niet. (ziet het al helemaal gebeuren....zo'n scooterbezorgertje mét helm op die het sjieke Okura binnenhopt..... )

Bij twijfel: Informeer bij de receptie
Lijkt mij wel grappig Xander: twee pizza's voor het Krasnapolski!
668, the neighbour of the Beast
En, is het gelukt?
Ik heb daar nooit problemen mee gehad en heb al vaak van buiten de deur besteld.
Hebben ze geen roomservice die een pizza kan komen brengen?
Heb je wel eens roomservice tarieven gezien? Nou dan zou ik ook bij een plaatselijke pizzaboer bestellen
Wel een apart ontbijt trouwens.
quote:Chardonnay schreef op 12 december 2008 @ 09:42:

Heb je wel eens roomservice tarieven gezien? Nou dan zou ik ook bij een plaatselijke pizzaboer bestellenBovendien zijn die pizza's in vergerlijking tot Domino's doorgaans niet te eten
Ik vind als je gast bent in een hotel, dat je dan zelf wel mag bepalen waar je zin in hebt te eten. Als jij trek hebt in pizza, bestel je gewoon pizza. Haal je hem desnoods voor de deur van het hotel op.
haha niet voor nu schatjes... voor over 2 wk!
Oh, je weet nu al dat je dan zin hebt in pizza
Dat ken ik wel hoor Als ik voor werk naar het buitenland ga en bijvoorbeeld 9 dagen later weer thuis zal komen, weet ik altijd op de dag van vertrek wat ik dan graag in huis wil hebben als ik thuiskom

En op wat kortere termijn: als ik weet dat ik morgenochtend vroeg thuis zal komen (werk/stappen/feestje/etc), dan bestel ik vandaag een pizza waarvan ik dan 'snachts of 'smorgens een paar punten van eet - koud, direct vanuit de koelkast met een beker thee of koffie

(dit hoort eigenlijk bij rare eetgewoonten )
Ik heb ook wel eens pizza laten bezorgen in een 4-sterrenhotel, is keurig bij de receptie afgeleverd, die mij vervolgens belden om hem te komen halen (brengen deden ze nog net niet ) Ze hadden hem zelfs betaald voor me, kwam later keurig op de rekening te staan.
quote:Lizzl schreef op 12 december 2008 @ 09:43:

[...]

Bovendien zijn die pizza's in vergerlijking tot Domino's doorgaans niet te eten

Maak ik hier goed uit op dat je Domino's pizza's van goede kwaliteit vindt!?

Zijn letterlijk lopende band pizza's... :puke:
volgens mij mag het gewoon...

*offtopic* wat je ook kan doen (ivm krediet crisis) pasta koken in de waterkoker (die je meestal wel hebt op een hotelkamer), en de saus op een bordje gooien en dat dan ook weer op de waterkoker (open) zetten zodat dat warm wordt...

niet zelf gedaan trouwens, maar gehoord van collega's die dat deden...
Wij mochten het niet. Toen hebben we MacDonalds gehaald en stiekem mee naar de kamer gesmokkeld.
quote:NG1 schreef op 12 december 2008 @ 11:00:

volgens mij mag het gewoon...

*offtopic* wat je ook kan doen (ivm krediet crisis) pasta koken in de waterkoker (die je meestal wel hebt op een hotelkamer), en de saus op een bordje gooien en dat dan ook weer op de waterkoker (open) zetten zodat dat warm wordt...

niet zelf gedaan trouwens, maar gehoord van collega's die dat deden... wat ontzettend armoedig dit..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven