pizza laten bezorgen in hotel, kan dat?

vrijdag 12 december 2008 om 09:29
Bij sommige hotels wel, andere weer niet is mijn ervaring. Ben nog weleens in een hotel te vinden i.v.m. mijn werk en heb vroeger weleens een pizza laten bezorgen van de plaatselijke pizza-boer
De meeste wat goedkopere hotels staan zoiets wel toe, de duurdere meestal niet. (ziet het al helemaal gebeuren....zo'n scooterbezorgertje mét helm op die het sjieke Okura binnenhopt..... )
Bij twijfel: Informeer bij de receptie
De meeste wat goedkopere hotels staan zoiets wel toe, de duurdere meestal niet. (ziet het al helemaal gebeuren....zo'n scooterbezorgertje mét helm op die het sjieke Okura binnenhopt..... )
Bij twijfel: Informeer bij de receptie
vrijdag 12 december 2008 om 10:27
Dat ken ik wel hoor Als ik voor werk naar het buitenland ga en bijvoorbeeld 9 dagen later weer thuis zal komen, weet ik altijd op de dag van vertrek wat ik dan graag in huis wil hebben als ik thuiskom
En op wat kortere termijn: als ik weet dat ik morgenochtend vroeg thuis zal komen (werk/stappen/feestje/etc), dan bestel ik vandaag een pizza waarvan ik dan 'snachts of 'smorgens een paar punten van eet - koud, direct vanuit de koelkast met een beker thee of koffie
(dit hoort eigenlijk bij rare eetgewoonten )
En op wat kortere termijn: als ik weet dat ik morgenochtend vroeg thuis zal komen (werk/stappen/feestje/etc), dan bestel ik vandaag een pizza waarvan ik dan 'snachts of 'smorgens een paar punten van eet - koud, direct vanuit de koelkast met een beker thee of koffie
(dit hoort eigenlijk bij rare eetgewoonten )
vrijdag 12 december 2008 om 10:37
vrijdag 12 december 2008 om 10:43
vrijdag 12 december 2008 om 11:00
volgens mij mag het gewoon...
*offtopic* wat je ook kan doen (ivm krediet crisis) pasta koken in de waterkoker (die je meestal wel hebt op een hotelkamer), en de saus op een bordje gooien en dat dan ook weer op de waterkoker (open) zetten zodat dat warm wordt...
niet zelf gedaan trouwens, maar gehoord van collega's die dat deden...
*offtopic* wat je ook kan doen (ivm krediet crisis) pasta koken in de waterkoker (die je meestal wel hebt op een hotelkamer), en de saus op een bordje gooien en dat dan ook weer op de waterkoker (open) zetten zodat dat warm wordt...
niet zelf gedaan trouwens, maar gehoord van collega's die dat deden...
vrijdag 12 december 2008 om 11:11
quote:NG1 schreef op 12 december 2008 @ 11:00:
niet zelf gedaan trouwens, maar gehoord van collega's die dat deden... wat ontzettend armoedig dit..
niet zelf gedaan trouwens, maar gehoord van collega's die dat deden... wat ontzettend armoedig dit..