Mini wasmachine
dinsdag 30 augustus 2016 om 15:14
Hallo!
Mijn broertje gaat tijdelijk een studio huren, en wil graag een mini wasmachine. We zaten net samen te kijken, en zagen een automatische die ideaal lijkt, maar de webshop ziet er niet heel betrouwbaar uit. Dus mijn vraag is of iemand bekend is met megamove.nl en evt met hun producten en de service als er iets mis gaat.
We zaten naar de MoveWasser 1 te kijken en die is wel aardig prijzig, maar qua ruimte zou het ideaal zijn. Maar mocht er iemand andere tips hebben zijn die ook welkom!
Mijn broertje gaat tijdelijk een studio huren, en wil graag een mini wasmachine. We zaten net samen te kijken, en zagen een automatische die ideaal lijkt, maar de webshop ziet er niet heel betrouwbaar uit. Dus mijn vraag is of iemand bekend is met megamove.nl en evt met hun producten en de service als er iets mis gaat.
We zaten naar de MoveWasser 1 te kijken en die is wel aardig prijzig, maar qua ruimte zou het ideaal zijn. Maar mocht er iemand andere tips hebben zijn die ook welkom!
dinsdag 30 augustus 2016 om 15:25
Hoe tijdelijk is tijdelijk? Volgens mij zijn de meeste van die dingen van nogal chinese kwaliteit. Zeker als je het al 'vrij prijzig' vind, kun je misschien ook even kijken naar of er een wasserette in de buurt is? Zeker voor korte tijd is dat vaak veel goedkoper.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
dinsdag 30 augustus 2016 om 15:35
Als je klein woont en op ruimte wil besparen kun je misschien beter denken aan een was/droog combimachine, dat scheelt weer wat ruimte qua wasrek. Boven een wasmachine je kan je een kast bouwen of planken om die ruimte efficiënt te gebruiken.
De wasmachine is makkelijk aan het zicht te ontrekken door middel van een gordijn of (schuif)paneel.
De wasmachine is makkelijk aan het zicht te ontrekken door middel van een gordijn of (schuif)paneel.
dinsdag 30 augustus 2016 om 15:35
Bedankt voor de reacties! Mijn mening was ook om het niet te doen maar vanwege zijn lange werkdagen wilde hij het toch persé. Hij heeft het er voor over, mits het niet na 2 wasbeurten uit elkaar valt.
Er is helaas geen wasmachine aanwezig.
De webshop biedt twee types aan, de goedkopere lijkt echt van plastic maar de duurdere lijkt steviger en een echte wasmachine. Er staat dat het in Nederland ontworpen product is (voor wat dat waard is als het in China gemaakt is).
Er is helaas geen wasmachine aanwezig.
De webshop biedt twee types aan, de goedkopere lijkt echt van plastic maar de duurdere lijkt steviger en een echte wasmachine. Er staat dat het in Nederland ontworpen product is (voor wat dat waard is als het in China gemaakt is).
dinsdag 30 augustus 2016 om 15:37
In Nederland ontworpen = er is een nederlander die gebeld heeft naar de chinese fabriek: 'Doe mij 200 van die machines, met deze teksten bij de knop en een Europese stekker aan het snoer'.
Juist bij lange werkdagen zou ik goede vriendjes worden met de lokale wasserette. Ideaal die dingen: je brengt je vuile zooi erheen en krijgt het schoon en gevouwen en eventueel gestreken terug. In het buitenland gebruikte ik die altijd. Maar in Nederland zal dat wel niet zo goedkoop zijn.
Juist bij lange werkdagen zou ik goede vriendjes worden met de lokale wasserette. Ideaal die dingen: je brengt je vuile zooi erheen en krijgt het schoon en gevouwen en eventueel gestreken terug. In het buitenland gebruikte ik die altijd. Maar in Nederland zal dat wel niet zo goedkoop zijn.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
dinsdag 30 augustus 2016 om 15:57
dinsdag 30 augustus 2016 om 17:13
Ik heb geen ervaring met miniwasmachines, maar ik weet niet of ik die site zou vertrouwen. Er staat bovenaan dat ze een volledige dochter zijn van een 'bekende' fabrikant van broyeur-toestellen. Dan denk je natuurlijk meteen aan Sanibroyeur, maar dat is onderdeel van een groot Frans concern. Dit heeft er helemaal niets mee te maken. Zegt misschien helemaal niets over deze webshop, maar ik kan nooit zo tegen dit soort 'misleidende' reclame...
Winter is coming...
dinsdag 30 augustus 2016 om 17:15
Is dan zo'n campingwasmachine niet handiger? https://www.conrad.nl/nl/ ... 359_pla-1169296&WT.srch=1
Die zijn er ook in allerlei prijsklasses. Moet je wel zelf het water in gieten en eruit laten lopen.
Die zijn er ook in allerlei prijsklasses. Moet je wel zelf het water in gieten en eruit laten lopen.
dinsdag 30 augustus 2016 om 17:28
quote:-Belle- schreef op 30 augustus 2016 @ 17:15:
Is dan zo'n campingwasmachine niet handiger? https://www.conrad.nl/nl/ ... 359_pla-1169296&WT.srch=1
Die zijn er ook in allerlei prijsklasses. Moet je wel zelf het water in gieten en eruit laten lopen.Centrifugeren die ook?
Die zijn er ook in allerlei prijsklasses. Moet je wel zelf het water in gieten en eruit laten lopen.Centrifugeren die ook?
Winter is coming...
dinsdag 30 augustus 2016 om 17:36
Als er een gewone wasmachineaansluiting zit (die heb je echt nodig) dan is er waarschijnlijk ook wel ruimte voor een normale wasmachine. Dan weet je zeker dat het allemaal wel betrouwbaar is. Wasmachines zijn nou eenmaal prijzig. Je zou ook kunnen kijken voor een goede tweedehands, er zijn genoeg mannetjes die ze groot opkopen/krijgen en voor niet al te veel geld weg doen.
dinsdag 30 augustus 2016 om 17:56
Ik zie dat deze mini wasmachine 43 bij 42 bij 72 cm is. Kan hij dan niet beter een bovenlader nemen? Die zijn ongeveer even breed, wel iets dieper en hoger, maar dan heb je wel een volwaardige wasmachine waarmee je ook op hogere temperaturen kunt wassen. Die mini wasmachine gaat maar tot 50 graden. Bovenlader is wel wat duurder, maar wellicht kun je een tweedehands op de kop tikken.
Edit: ik zie dat ik al mosterd ben.
Edit: ik zie dat ik al mosterd ben.
dinsdag 30 augustus 2016 om 19:11
quote:LoiseauCoureur schreef op 30 augustus 2016 @ 18:01:
[...]
Nee, zo'n ding doet niks zelf, enige wat ie doet is de was ff flink heen en weer gooien, maar daarna moet je nog zelf spoelen etc.
Ow, da's niet heel handig dan
Dan zou ik eerder voor een zanussi gaan ja. Goed merk hoor! Die van mijn ouders is zo'n 20 jaar meegegaan
[...]
Nee, zo'n ding doet niks zelf, enige wat ie doet is de was ff flink heen en weer gooien, maar daarna moet je nog zelf spoelen etc.
Ow, da's niet heel handig dan
Dan zou ik eerder voor een zanussi gaan ja. Goed merk hoor! Die van mijn ouders is zo'n 20 jaar meegegaan
maandag 19 juni 2017 om 14:23
Ik heb reeds 2 jaar de movewasser1. Ben heel tevreden. Gebruik deze tijdens de zomer op de camping. Istallatie in thuinhuisje. Tijdens de winter gebruik ik het thuis als extra wasmachiene. Heel goede wasresultaten, zelfs gewassen met koud water. Had vroeger op de camping een automatisch wasmachiene Candy voor 3,5 kg was prijs rond de 500€. Ik moet zeggen dat ik meer tevreden ben van de movewasser1 dan van mijn vorige wasmachiene. Deze spaart tijd uit en ook veel energie uit. Is makkelijk verplaatsbaar. Het enige wat ik spijtig vind is dat ik deze niet vroeger heb ontdekt.