Ervaringen gevraagd
woensdag 31 augustus 2016 om 13:24
Man en ik willen half november even naar de zon, na een drukke zomer hier.
We zitten alleen te twijfelen tussen de dominicaanse en Cuba.
Wat willen wij?
Grootst gedeelte aan het strand liggen, hebben de hele zomer hier al hard gewerkt op het strand.
Af en toe een uitstapje.
Verzorging all inclusive want geen zin om heel veel te hoeven doen.
Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer. Wat raden jullie aan? Misschien leuk hotel idee?
Misschien heel ander land als idee?
Bij het reisbureau ben ik al geweest, ook daar kwam ik er niet uit,
Aruba ben ik vorig jaar geweest.
Ik kan niet continu reageren want ga zo werken.
We zitten alleen te twijfelen tussen de dominicaanse en Cuba.
Wat willen wij?
Grootst gedeelte aan het strand liggen, hebben de hele zomer hier al hard gewerkt op het strand.
Af en toe een uitstapje.
Verzorging all inclusive want geen zin om heel veel te hoeven doen.
Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer. Wat raden jullie aan? Misschien leuk hotel idee?
Misschien heel ander land als idee?
Bij het reisbureau ben ik al geweest, ook daar kwam ik er niet uit,
Aruba ben ik vorig jaar geweest.
Ik kan niet continu reageren want ga zo werken.
woensdag 31 augustus 2016 om 13:54
Het is allebei leuk. In Cuba zou ik niet alleen aan het strand willen liggen vanwege de cultuur is rondreizen aantrekkelijk. Ik zou sneller voor de Dominicaanse republiek kiezen. Er leuke excursies zoals varen, snorkelen, bezoeken stadje + natuur.
Ik vond Cabarete een relaxt plaatsje. Het heeft een leuk strandje en is een surf plek daardoor een relaxte sfeer in de lokale tentjes. Viva Wyndham Tangerine biedt all in.
Ik vond Cabarete een relaxt plaatsje. Het heeft een leuk strandje en is een surf plek daardoor een relaxte sfeer in de lokale tentjes. Viva Wyndham Tangerine biedt all in.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 31 augustus 2016 om 13:55