Te lange vakantie?
dinsdag 6 september 2016 om 19:09
quote:Keukenkast schreef op 06 september 2016 @ 18:49:
Ik zou me ook vervelen als ik zolang vakantie zou hebben.
TO, misschien voor de volgende vakantie een baantje zoeken? Hoeft niet de gehele vakantie natuurlijk maar zo heb je wel iets nuttigs te doen.Ze heeft een volle maand gewerkt
Ik zou me ook vervelen als ik zolang vakantie zou hebben.
TO, misschien voor de volgende vakantie een baantje zoeken? Hoeft niet de gehele vakantie natuurlijk maar zo heb je wel iets nuttigs te doen.Ze heeft een volle maand gewerkt
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 6 september 2016 om 19:10
Stel je niet zo aan. Geniet van die lange vakanties. Als je straks gaat werken heb je die waarschijnlijk pas als je met pensioen gaat en krijg je 5 weken vakantie per jaarwaarvan er zomaar 1 hele op gaat aan verplichte vrije dagen en dagen waarop je iets moet regelen.
Ga pinterest op en zoek een ingewikkeld recept om te maken. Kijk een serie. Maak iets moois voor je kamer. Geniet.
Ga pinterest op en zoek een ingewikkeld recept om te maken. Kijk een serie. Maak iets moois voor je kamer. Geniet.
dinsdag 6 september 2016 om 19:14
dinsdag 6 september 2016 om 19:16
dinsdag 6 september 2016 om 19:26
dinsdag 6 september 2016 om 19:58
quote:Florette schreef op 06 september 2016 @ 19:16:
Nou, volgens mij moeten er meer ongesteld worden...
Ik herken het wel een beetje to, juist als ik heel erg druk ben geweest dan moet ik even wennen aan niets moeten. Ik ga dan lekker bewegen, iets in huis klussen of opruimen. Daar word ik altijd erg zen van...
Haha, dacht ik ook!
Bedankt voor je tips
Nou, volgens mij moeten er meer ongesteld worden...
Ik herken het wel een beetje to, juist als ik heel erg druk ben geweest dan moet ik even wennen aan niets moeten. Ik ga dan lekker bewegen, iets in huis klussen of opruimen. Daar word ik altijd erg zen van...
Haha, dacht ik ook!
Bedankt voor je tips
dinsdag 6 september 2016 om 20:00