Te lange vakantie?

06-09-2016 18:32 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Ik vind je een beetje een aansteller. Maar goed dat je uitkijkt naar je lessen, een gemotiveerde student is een fijne student.
Moet je ongesteld worden?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 06 september 2016 @ 18:39:

Moet je ongesteld worden?Ja daar dacht ik ook aan
Ik werkte altijd de hele zomer, geen tijd voor vervelen. Ideetje voor de volgende keer, baantje zoeken?
Probeer gewoon te genieten, ga dagjes chillen, fotoboek maken, kasten uitruimen, weet ik het.

Het gaat toch maar om een paar dagen?
Ik zou me ook vervelen als ik zolang vakantie zou hebben.

TO, misschien voor de volgende vakantie een baantje zoeken? Hoeft niet de gehele vakantie natuurlijk maar zo heb je wel iets nuttigs te doen.
Stel je niet zo vreselijk aan zeg. Man man man.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mijn tenen gaan krommen bij je OP.

Zoveel leuke dingen gedaan waar veel mensen het geld niet voor hebben, een weekje niks en dat is genoeg voor een topic op vief.
quote:Keukenkast schreef op 06 september 2016 @ 18:49:

Ik zou me ook vervelen als ik zolang vakantie zou hebben.

TO, misschien voor de volgende vakantie een baantje zoeken? Hoeft niet de gehele vakantie natuurlijk maar zo heb je wel iets nuttigs te doen.Ze heeft een volle maand gewerkt
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Stel je niet zo aan. Geniet van die lange vakanties. Als je straks gaat werken heb je die waarschijnlijk pas als je met pensioen gaat en krijg je 5 weken vakantie per jaarwaarvan er zomaar 1 hele op gaat aan verplichte vrije dagen en dagen waarop je iets moet regelen.

Ga pinterest op en zoek een ingewikkeld recept om te maken. Kijk een serie. Maak iets moois voor je kamer. Geniet.
Of koop vast je studieboeken en ga studeren
Ik werk niet en verveel me nooit.
Heb je geen bijbaantje?
Silence is golden. Duct tape is silver.
Ik kan trouwens ook heel slecht één dag niks doen/moeten/hoeven. Gelukkig heb ik erg hectisch werk en verschillende vriendengroepen die ik kan afwisselen. En vind ik vakantie hebben als iedereen vakantie heeft enorm vervelend!
Silence is golden. Duct tape is silver.
Nou, volgens mij moeten er meer ongesteld worden...

Ik herken het wel een beetje to, juist als ik heel erg druk ben geweest dan moet ik even wennen aan niets moeten. Ik ga dan lekker bewegen, iets in huis klussen of opruimen. Daar word ik altijd erg zen van...
Goh kind wat verschrikkelijk erg, wil je mijn werk en schema een weekje overnemen deze laatste mooie zomerweek van het jaar? ...
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wauw oke. Kunnen jullie scherp uit de hoek komen zeg.
Nou meid vreselijk! Sterkte.
quote:Lau1 schreef op 06 september 2016 @ 19:41:

Wauw oke. Kunnen jullie scherp uit de hoek komen zeg.Sorry te weinig vakantie gehad dit jaar
Woon je in A'dam toevallig? Dan heb ik de komende dagen genoeg vrijwilligerswerk voor je te doen. Voor een stichting, niet voor mezelf.
Lees een boek.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
O, de OP is al weg. Dan gaat het feest niet door. Ook bij vrijwilligerswerk heb je liever mensen die 5 minuten kunnen doorzetten.
quote:Florette schreef op 06 september 2016 @ 19:16:

Nou, volgens mij moeten er meer ongesteld worden...

Ik herken het wel een beetje to, juist als ik heel erg druk ben geweest dan moet ik even wennen aan niets moeten. Ik ga dan lekker bewegen, iets in huis klussen of opruimen. Daar word ik altijd erg zen van...

Haha, dacht ik ook!

Bedankt voor je tips :-)
quote:orkenflow schreef op 06 september 2016 @ 19:48:

O, de OP is al weg. Dan gaat het feest niet door. Ook bij vrijwilligerswerk heb je liever mensen die 5 minuten kunnen doorzetten.Ik begin eind september met vrijwilligerswerk. En wees maar zeker dat ik een doorzetter ben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven