Bonnetjes bewaren
woensdag 7 september 2016 om 00:10
Ik werk in een winkel waar ze zowat alles verkopen. Hierdoor moet ik ook heel veel bonnetjes bewaren om te kunnen bewijzen dat ik heb betaald voor de spulletjes die ik bij me heb op het werk.
Nu word ik knettergek van al die bonnen in mijn portemonnee en kan ik ze vaak ook niet terug vinden omdat het er zo veel zijn.
Iemand leuke ideeën en/of tips hoe ze te bewaren?
Nu word ik knettergek van al die bonnen in mijn portemonnee en kan ik ze vaak ook niet terug vinden omdat het er zo veel zijn.
Iemand leuke ideeën en/of tips hoe ze te bewaren?
woensdag 7 september 2016 om 00:22
bij de mango hadden ze van die tasjes, zien eruit als een a5 envelop, van dun vouwbaar materiaal. die kan je weer in je tas stoppen, maar daar past dus best veel in, terwijl het nagenoeg geen ruimte inneemt in je tas.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
woensdag 7 september 2016 om 00:29
quote:FunnyFace8 schreef op 07 september 2016 @ 00:19:
Ik zou niks meer meenemen naar m'n werk, als ik jou was. Alleen telefoon, sleutels, en portemonnee. Ik zou helemaal gek worden van al dat papierwerk anders. En wat een rare, wantrouwende gang van zaken trouwens. Is dat normaal?
Ja dit wordt overal gedaan. Tassencontrole bij de uitgang. Om diefstal te voorkomen. De meeste diefstal wordt door personeel zelf gedaan namelijk.
Vooral in de winter is het lastig, dan heb ik nog handschoenen een muts een sjaal. Die worden ook allemaal in onze winkel berkocht.
Ik zou niks meer meenemen naar m'n werk, als ik jou was. Alleen telefoon, sleutels, en portemonnee. Ik zou helemaal gek worden van al dat papierwerk anders. En wat een rare, wantrouwende gang van zaken trouwens. Is dat normaal?
Ja dit wordt overal gedaan. Tassencontrole bij de uitgang. Om diefstal te voorkomen. De meeste diefstal wordt door personeel zelf gedaan namelijk.
Vooral in de winter is het lastig, dan heb ik nog handschoenen een muts een sjaal. Die worden ook allemaal in onze winkel berkocht.
woensdag 7 september 2016 om 00:32
quote:Stefke schreef op 07 september 2016 @ 00:23:
Idd scannen of fotograferen en in je mailbox een mapje bonnetjes maken.
Stiekem ben ik dan wel benieuwd welke spullen je zoal meeneemt naar je werk waarvan mensen kunnen denken dat je dat net meegepikt hebt.
Heb je even?
De tas zelf
Portemonnee
Deodorant
Broodtrommel
Handschoenen
Sjaal
Muts
Makeup
Opvouwbare tasjes
Sieraden
Enz.....
Idd scannen of fotograferen en in je mailbox een mapje bonnetjes maken.
Stiekem ben ik dan wel benieuwd welke spullen je zoal meeneemt naar je werk waarvan mensen kunnen denken dat je dat net meegepikt hebt.
Heb je even?
De tas zelf
Portemonnee
Deodorant
Broodtrommel
Handschoenen
Sjaal
Muts
Makeup
Opvouwbare tasjes
Sieraden
Enz.....
woensdag 7 september 2016 om 05:40
quote:chocolol schreef op 07 september 2016 @ 01:51:
.... en mocht de foto een keer niet afdoende zijn, kun je de bonnetjes van thuis halen.misschien zit to dan al in het gevang. ik vind ze maar streng hoor to.
.... en mocht de foto een keer niet afdoende zijn, kun je de bonnetjes van thuis halen.misschien zit to dan al in het gevang. ik vind ze maar streng hoor to.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
woensdag 7 september 2016 om 06:29
Slim dat je baas er voor zorgt dat je je salaris op je werk uit geeft. Hij/zij kan toch ook in een schriftje bijhouden wat hij/zij aan je verkoopt? Als service voor het feit dat een groot deel van het salaris terug stroomt naar de werkgever.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 7 september 2016 om 07:03