Steentje in wasmachine

09-09-2016 19:33 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik.hoop dat iemand me kan helpen..

Ik wilde mijn werkkleding uitwassen en kwam er tijdens het wassen tot mijn schrik achter dat ik in mijn zak een steentje heb laten zitten. Deze zag ik op het rubber liggen.

Het programma was al bijna afgelopen en hij bleef liggen dus ik dacht nog: voor dat eventjes laat maar.

Nu kan ik em dus nergens vinden. Niet in mijn kleding, niet in de rubberen rand en voor de zekerheid het filter aan de voorkant nagekeken. Hoe kan die nou weg zijn?

Ik heb er niet veel verstand van zoals jullie lezen dus ik vraag mij ook af hoe die evt afgepompt kan zijn? Ik zie alleen maar kleine gaatjes in de trommel?

Alvast bedankt
Gewoon uit de trommel gegaan, langs het rubber. Sokken enzo verdwijnen ook zo uit de machine.
Misschien zit ie onder in het filter.
quote:nephthys schreef op 09 september 2016 @ 19:34:

Gewoon uit de trommel gegaan, langs het rubber. Sokken enzo verdwijnen ook zo uit de machine.Waar blijven toch al mijn sokken.
quote:zwitsal_nijntje schreef op 09 september 2016 @ 19:49:

[...]

Waar blijven toch al mijn sokken. Hier!

quote:nephthys schreef op 09 september 2016 @ 19:51:

[...]

Hier!

[img]http://i.imgur.com/zQHVBJx.jpg[/img]Hee die foto ga ik opslaan en zo eens kijken waar ze zijn gebleven.
Ja ok. Enig idee hoe ik erachter kom waar die wel zit en hoe ik de steen eruit kan halen? Of hebben we het dan over de achterkant losschroeven enzo
quote:RedBaron schreef op 09 september 2016 @ 20:01:

Ja ok. Enig idee hoe ik erachter kom waar die wel zit en hoe ik de steen eruit kan halen? Of hebben we het dan over de achterkant losschroeven enzo De trommel eruit halen, maar daar zou ik niet zelf aan beginnen. Maar ik zou me er ook niet teveel zorgen om maken, als je geen vreemde geluiden hoort, dan is het gewoon ergens gevallen in de machine waar het niet in de weg ligt.
Ik zou het steentje maar gewoon vergeten, gewoon lekker verder wassen. Als het op termijn toch problemen geeft is het vroeg genoeg om een monteur te bellen.
quote:RedBaron schreef op 09 september 2016 @ 20:01:

Ja ok. Enig idee hoe ik erachter kom waar die wel zit en hoe ik de steen eruit kan halen? Of hebben we het dan over de achterkant losschroeven enzo

Eerst in het filter onderin kijken, dat is niet zoveel werk. Muntjes gaan daar ook wel eens in zitten.

Wel een emmer bij de hand want er komt veel water uit.
quote:Caro_22 schreef op 09 september 2016 @ 22:20:

[...]

Eerst in het filter onderin kijken, dat is niet zoveel werk. Muntjes gaan daar ook wel eens in zitten.

Wel een emmer bij de hand want er komt veel water uit.Of 600 handdoeken als je machine op de grond staat zoals bij mij, pffff, wat een gedoe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven