Zaterdagmorgen!

10-09-2016 08:58 91 berichten
Hallo allemaal! Het is alweer zaterdag, wat gaat de week snel.

Ik heb sinds een paar weken muggenplaag vannacht heerlijk geslapen en ben nu dan ook echt uitgerust en zit vol energie, maar ik kan de deur niet uit, want er wordt een pakketje bezorgd met een paar waanzinnige laarzen. Oeh, ik kijk er naar uit als een kind naar de sint.

Mocht het een vroege bezorging worden, dan ga ik er even op uit, misschien even de stad in. Eigenlijk wilde ik ook naar de bios, maar dat bewaar ik voor van de week, als het dertig graden wordt, dan zit ik daar lekker koel overdag.

Wat zijn de plannen voor jullie vandaag? Gaan jullie op avontuur, gezellig aan de wandel of zijn er verplichtingen? Loop niet te hard, geniet van het lekkere weer, het is er nog maar even.

Ik ben benieuwd naar de verhalen en zit er klaar voor.
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit mij aan bij de bbq plannen! Wij hebben namelijk vanaf 4u bbq met de buurt. Wonen in nieuwbouw wijk dus alle nieuwbouw is uitgenodigd om elkaar te leren kennen.

Het is bij ons voor op de parkeerplaatsen dus straks mee helpen opbouwen.

Verdere ochtend heb ik al lekker een eindje gewandeld, en er staat een was aan die zo lekker buiten kan drogen en heb ik de woonkamer en toiletten gepoets/stofzuigen enzovoortssss.

Zo weer even een eindje over de dijk lopen met hond en vriend
Tralalalala
quote:_Wollstonecraft_ schreef op 10 september 2016 @ 10:36:

(iemand anders noemt je mevrouw Teau ) gevalletje plagiaat?
quote:Alicemorgan82 schreef op 10 september 2016 @ 11:00:

[...]

gevalletje plagiaat?

Die bijnaam is al eens ooit voorbij gekomen ja, maar dat is wel een hele tijd geleden.

Ik vond het verrassend hem weer eens te zien.
Trouwens, inderdaad een muggenplaag.

Ik heb er (het hele jaar/deze lente/zomer) al DRIE !

En das veel voor mijn doen . (Mugjes lusten mij niet zo)

Wollenenz. Weet ik , ik vond het een leuke bijnaam

Nutteloze twijfel van dit moment: zal ik de kakelverse chocoladecroissant die ik vanmorgen gehaald heb tot morgen bewaren of straks lekker oppeuzelen?
Oppeuzelen! Het leven is te kort om te wachten met genieten.
Duidelijk oppeuzelen! Morgen is 'ie niet meer vers!
Oh dear, how sad, never mind.
Ik wil eens een keer een serie binge kijken. Is Narcos leuk?
Ik heb 66 problemen en op z'n kop staan is daar 1 van.
quote:getailleerdbreinaaldje schreef op 10 september 2016 @ 11:14:

Ik wil eens een keer een serie binge kijken. Is Narcos leuk?Ik lees mee, als ik de trailers zie, lijkt het mij wel wat!
Oh dear, how sad, never mind.
Vanavond een paar uurtjes werken. Verder niet echt iets boeiends gepland. Misschien even huis opruimen
Waarvan akte Hayek en Woll

Sterker nog, ik peuzel hem gelijk op
quote:Cateautje schreef op 10 september 2016 @ 09:10:

[...]

Oh heerlijk, yoga. Ik zit er al een tijdje aan te denken daar ook eens mee te beginnen. Geniet er van.

Het zijn winterlaarzen, met bont gevoerd. Ja, ik weet het , ik ben er vroeg mee, maar ik kon ze niet weerstaan. Dit zijn ze:

[afbeelding]

Fijne dag!

Oh die vind ik écht leuk en zien eruit alsof ze goddelijk lopen. Waar gekocht?

Ik lig 'ziek' in de zon. Man is met kids naar Amsterdam. Oudsten hebben kamp. Ik ben alleen. En geniet er niet eens van.....

Wel van het weer. Maar ik voel me écht ziek (jeweetwel met kotsen en koorts enzo echt shitty timing....)

Fijn, warm weekend.

Dit weer is écht verwennerij. Ik kan er maar niet over uit!

Kan me er ook veel beter aan over geven dan aan het begin vh seizoen. Ben veel rustiger.
Goedemorgen allemaal.

Hier snurkt een man naast mij nog. We hebben het gister een beetje laat gemaakt, maar het was wel heel gezellig. Als hij wakker is, gaan we kijken wat we gaan doen. Zwemmen, boek lezen, wijn drinken, lekker samen eten, dat soort dingen gaat het worden denk ik.

De huishouding moet gedaan worden, maar ik doe alsof ik het niet zie. Eind van de week gaan we op vakantie. Daarvoor doe ik de grote schoonmaak.

Fijne zaterdag allemaal.
Vanmorgen vroeg een wandeling met de hond gemaakt,daarna boodschappen briefje gemaakt en in de douche gesprongen.boodschappen gedaan en toen tijd voor kopje thee met appelpunt. Bijna lunchen en daarna weer lekker lopen met de hond en daarna het huis poetsen, koken,eten, met de hond wandelen, hond borstelen dan de tuin in en languit in mijn luie stoel met een boek. Heerlijk deze nazomer. fijne dag iedereen.
quote:Cateautje schreef op 10 september 2016 @ 09:27:

[...]

Bewolkt een regenachtig? Zit je in Siberië?Nee dat nog net niet ???? Scandinvië.
We zijn al op de markt geweest, zometeen even lunchen met eten van diezelfde markt. Dan later misschien even naar het zwembad en de kinderkamer in orde maken. Wordt tijd, onze zoon is nu 5,5 maand.
Ik zit al sinds half negen aan de studie, ben er zo klaar mee, maar ben nog niet klaar

dus ploeter nog even verder.

Verder ga ik 'zo' (in de namiddag) lekker relaxen en genieten van een wijntje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven