Napraattopic 66
zaterdag 10 september 2016 om 09:30
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 10 september 2016 om 23:20
quote:yasmijn schreef op 10 september 2016 @ 23:16:
[...]
Ben jij wel een echt mens of kom je hier gewoon aandachtt trekken om te trekken?Ik ben een echt mens en de mensen die mij buiten het forum kennen weten dat. Alleen ik pik niks meer hier. En als nouschi het al een flauwe grap vond en lv gaat nog eens door tha dat zegt wel iets he? Maar zeg maar dat ik me weer aanstel yasmijn.
[...]
Ben jij wel een echt mens of kom je hier gewoon aandachtt trekken om te trekken?Ik ben een echt mens en de mensen die mij buiten het forum kennen weten dat. Alleen ik pik niks meer hier. En als nouschi het al een flauwe grap vond en lv gaat nog eens door tha dat zegt wel iets he? Maar zeg maar dat ik me weer aanstel yasmijn.
zaterdag 10 september 2016 om 23:21
zaterdag 10 september 2016 om 23:23
quote:Cookielyon schreef op 10 september 2016 @ 23:20:
[...]
Ik ben een echt mens en de mensen die mij buiten het forum kennen weten dat. Alleen ik pik niks meer hier. En als nouschi het al een flauwe grap vond en lv gaat nog eens door tha dat zegt wel iets he? Maar zeg maar dat ik me weer aanstel yasmijn.Lijkt me wel lastig te combineren, met gezellig meeforummen. Sterkte ermee
[...]
Ik ben een echt mens en de mensen die mij buiten het forum kennen weten dat. Alleen ik pik niks meer hier. En als nouschi het al een flauwe grap vond en lv gaat nog eens door tha dat zegt wel iets he? Maar zeg maar dat ik me weer aanstel yasmijn.Lijkt me wel lastig te combineren, met gezellig meeforummen. Sterkte ermee
zaterdag 10 september 2016 om 23:25
quote:hatsetats schreef op 10 september 2016 @ 23:24:
Voor zgn weldenkende mensen die zichzelf zo verheven voelen boven het PVV plebs zijn juklie behoorlijk racistisch bezig. Dat zijn misschien nog wel de negtse, enger dan die lui op Actueel.Wolf in schaapskleren zoals je nu weer ziet. Gadverdamme zeg echt en ik maar denken dat er nog een stukje mensheid in zit. Maar zo zie je maar weer dat mensen je erg kunnen teleurstellen.
Voor zgn weldenkende mensen die zichzelf zo verheven voelen boven het PVV plebs zijn juklie behoorlijk racistisch bezig. Dat zijn misschien nog wel de negtse, enger dan die lui op Actueel.Wolf in schaapskleren zoals je nu weer ziet. Gadverdamme zeg echt en ik maar denken dat er nog een stukje mensheid in zit. Maar zo zie je maar weer dat mensen je erg kunnen teleurstellen.
zaterdag 10 september 2016 om 23:26
quote:Shiva- schreef op 10 september 2016 @ 23:17:
[...]
Volgens mij bedoel jij Dilemma
http://www.filmrecensies.net/filmrecens ... mma.htmlJa dat was 'm inderdaad. Ik hou wel van die wat als ik die en die keus nam films.
[...]
Volgens mij bedoel jij Dilemma
http://www.filmrecensies.net/filmrecens ... mma.htmlJa dat was 'm inderdaad. Ik hou wel van die wat als ik die en die keus nam films.
zaterdag 10 september 2016 om 23:27