Napraattopic 66

10-09-2016 09:30 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:hatsetats schreef op 10 september 2016 @ 23:24:

Voor zgn weldenkende mensen die zichzelf zo verheven voelen boven het PVV plebs zijn juklie behoorlijk racistisch bezig. Dat zijn misschien nog wel de negtse, enger dan die lui op Actueel.Je maakt een grapje zeker?....
quote:hatsetats schreef op 10 september 2016 @ 23:26:

[...]

Roetmop, pindakaas, van de week maar door blijven gaan met zgn geintjes over zwarten.Idd terwijl het 2 dagen lang onderwerp van gesprek was en maar door blijven gaan met de weet dat het gevoellig ligt. Ik was er juist klaar mee. Maar dit slaat weer van alles. Wat is er mis met RESPECT?
Hoppa gaan we weer
quote:hatsetats schreef op 10 september 2016 @ 23:26:

[...]

Roetmop, pindakaas, van de week maar door blijven gaan met zgn geintjes over zwarten.Ik heb heel graag dat jij mij hier buiten laat. Ik laat me niet wegzetten als een racist, en eng. Dank je wel.
quote:Cookielyon schreef op 10 september 2016 @ 23:24:

[...]

Onderhuidse vieze opmerkingen heb ik meteen door, je verschilt echt niet van de mensen die op actueel zitten.Hee, je Nederlands gaat er ineens weer een stuk op vooruit.
quote:doornroosje9 schreef op 10 september 2016 @ 23:21:

Ben 'm aan het kijken, vind 'm goed!Ja hè, schoot me ineens te binnen vandaag.
quote:IrishCassidy schreef op 10 september 2016 @ 23:26:

[...]

Ja dat was 'm inderdaad. Ik hou wel van die wat als ik die en die keus nam films.

Ik zag dat ik weer mosterd was, je had het zelf al gevonden

Ken je de film Phone Booth? Is ook zoiets
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 september 2016 @ 23:18:

[...]

Je kunt Pindakaas1124 nog proberen.Wel opschieten als je pindakaas 2016 wil, die kan maarzo weg zijn.
Een pindakaas is niet zwart. Hooguit een beetje lichtbruin, als je het dan toch zo nodig over kleurtjes wilt gaan hebben.
quote:Eki12 schreef op 10 september 2016 @ 23:28:

Hoppa gaan we weer Ik kan m'n hamer even pakken om de gemoederen te bedaren. Of nee, dan moet ik dat plaatje weer zoeken.
quote:OmeHenk schreef op 10 september 2016 @ 23:29:

[...]

Wel opschieten als je pindakaas 2016 wil, die kan maarzo weg zijn.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Enn schreef op 10 september 2016 @ 23:27:

[...]

Oh man, wat heftig. Ja hè, vond ik ook
Life is short. Eat dessert first.
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 september 2016 @ 23:28:

[...]

Hee, je Nederlands gaat er ineens weer een stuk op vooruit.Soms gaan mensen ineens een stuk beter presteren als ze boos zijn.

[...]

Wel opschieten als je pindakaas 2016 wil, die kan maarzo weg zijn.Hahahahha!
quote:Shiva- schreef op 10 september 2016 @ 23:28:

[...]

Ik zag dat ik weer mosterd was, je had het zelf al gevonden

Ken je de film Phone Booth? Is ook zoietsJa die ken ik, ook een goeie film. Maar anders dan deze korte.
quote:yasmijn schreef op 10 september 2016 @ 23:28:

[...]

Ik heb heel graag dat jij mij hier buiten laat. Ik laat me niet wegzetten als een racist, en eng. Dank je wel.Idem hier.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:IrishCassidy schreef op 10 september 2016 @ 23:26:

[...]

Ja dat was 'm inderdaad. Ik hou wel van die wat als ik die en die keus nam films.Niet echt in dat genre, maar als je toch zit te kijken, Sevilla en Terugweg zijn ook leuke kortjes. Ik ben wel bevooroordeeld wegens persoonlijk banden, maar vooral Sevilla, echt een aanrader.
quote:doornroosje9 schreef op 10 september 2016 @ 23:27:

Sarcasme is moeilijk voor sommigen, begrijp ik.Sorry roosje begrijp ik niet. Pinda en kaas? Ik ben surinaams-javaans en Nederlands. Gisteren is et uitgebreid besproken je weet dat het gevoellig ligt zou je dan zo'n zogenaamd sarcasme uitspraak doen? En weldenkend mens doet dat niet. Ik had echt wel zin in een gezllige avond mee kunnen lullen maar dit trek ik wel echt slecht,
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 september 2016 @ 23:29:

Een pindakaas is niet zwart. Hooguit een beetje lichtbruin, als je het dan toch zo nodig over kleurtjes wilt gaan hebben.

Klopt, ik ben een pindakaas

Maar meestal noemen ze me blauwe
quote:yasmijn schreef op 10 september 2016 @ 23:28:

[...]

Ik heb heel graag dat jij mij hier buiten laat. Ik laat me niet wegzetten als een racist, en eng. Dank je wel.Tja, als je dergelijke woorden niet gebruikt / gisteravond noet 'leuk' meedeed dan hoef je je niet aangesproken te voelen toch.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:IrishCassidy schreef op 10 september 2016 @ 23:29:

[...]

Ik kan m'n hamer even pakken om de gemoederen te bedaren. Of nee, dan moet ik dat plaatje weer zoeken.heb je ook een ventilator staan?

[...]

Wel opschieten als je pindakaas 2016 wil, die kan maarzo weg zijn.
quote:ZombieQueen schreef op 10 september 2016 @ 23:27:

[...]

Je maakt een grapje zeker?....Nee. Ik vind het stuitend wat hier gebeurt onder het mom van kijk ons een lollig doen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Shiva- schreef op 10 september 2016 @ 23:31:

[...]

Klopt, ik ben een pindakaas

Maar meestal noemen ze me blauwe
quote:IrishCassidy schreef op 10 september 2016 @ 23:29:

[...]

Ik kan m'n hamer even pakken om de gemoederen te bedaren. Of nee, dan moet ik dat plaatje weer zoeken.Toch misschien wel een goed idee, gisteren maakte dat wel indruk. De kettingzaag mag ook hoor, als die meer binnen handbereik is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven