Napraattopic 66
zaterdag 10 september 2016 om 09:30
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 10 september 2016 om 23:44
quote:IrishCassidy schreef op 10 september 2016 @ 23:41:
[...]
Deze?
https://vimeo.com/90798046
Ja
Man in Pak is ook een geinige
[...]
Deze?
https://vimeo.com/90798046
Ja
Man in Pak is ook een geinige
zaterdag 10 september 2016 om 23:44
quote:Eki12 schreef op 10 september 2016 @ 23:34:
[...]
Toch misschien wel een goed idee, gisteren maakte dat wel indruk. De kettingzaag mag ook hoor, als die meer binnen handbereik is.
Gisteren was anders, vrijdag=Cassidy. Tja probeer dan maar eens onopgemerkt binnen te komen.
Dus ik dacht ik neem voor de zekerheid een hamer mee.
[...]
Toch misschien wel een goed idee, gisteren maakte dat wel indruk. De kettingzaag mag ook hoor, als die meer binnen handbereik is.
Gisteren was anders, vrijdag=Cassidy. Tja probeer dan maar eens onopgemerkt binnen te komen.
Dus ik dacht ik neem voor de zekerheid een hamer mee.
zaterdag 10 september 2016 om 23:45
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 september 2016 @ 23:41:
[...]
Eeehhhh, ik weet niks van die discussie hoor. Ik forum gewoon een beetje gezellig mee weetjewel.Kan, maar Bridgette weet het dondersgoed, vandaar die opmerking. En hij is echt fout wat mij betreft.
[...]
Eeehhhh, ik weet niks van die discussie hoor. Ik forum gewoon een beetje gezellig mee weetjewel.Kan, maar Bridgette weet het dondersgoed, vandaar die opmerking. En hij is echt fout wat mij betreft.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 10 september 2016 om 23:46
quote:hatsetats schreef op 10 september 2016 @ 23:43:
[...]
Ja dat zeg je
ZombieQueen
10-09-2016 23:37
Achjaaa, zo zie je maar weer. Als je het écht wil kan je alles zo draaien en oppakken dat het vanzelf racistisch lijkt ofzo.
Dit is gewoon weer te pas en te on pas de zogenaamde 'jullie discrimineren mij' kaart trekken terwijl er helemaal niks aan de hand is.
Dat zei ik inderdaad, goedzo. Maar ik zei niet dat jij die kaart trok of wel dan?
Ik noemde daarbij geen namen.
[...]
Ja dat zeg je
ZombieQueen
10-09-2016 23:37
Achjaaa, zo zie je maar weer. Als je het écht wil kan je alles zo draaien en oppakken dat het vanzelf racistisch lijkt ofzo.
Dit is gewoon weer te pas en te on pas de zogenaamde 'jullie discrimineren mij' kaart trekken terwijl er helemaal niks aan de hand is.
Dat zei ik inderdaad, goedzo. Maar ik zei niet dat jij die kaart trok of wel dan?
Ik noemde daarbij geen namen.
zaterdag 10 september 2016 om 23:47
quote:Nouschi schreef op 10 september 2016 @ 23:45:
[...]
Kan, maar Bridgette weet het dondersgoed, vandaar die opmerking. En hij is echt fout wat mij betreft.Ik las em als grapje. Mss een beetje op het randje, maar ik vond em zeker niet erover.
[...]
Kan, maar Bridgette weet het dondersgoed, vandaar die opmerking. En hij is echt fout wat mij betreft.Ik las em als grapje. Mss een beetje op het randje, maar ik vond em zeker niet erover.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 10 september 2016 om 23:48
zaterdag 10 september 2016 om 23:48
zaterdag 10 september 2016 om 23:49
quote:SuzanneSuus schreef op 10 september 2016 @ 11:33:
[...]
Yup. Zou het het konijn zijn?
Nee. Ze weet dat dat gedacht wordt. "Dat konijn, daar bedoelen ze mij mee hè?' zegt ze.
Nee dus, het was niet Sapsorrow.
[...]
Yup. Zou het het konijn zijn?
Nee. Ze weet dat dat gedacht wordt. "Dat konijn, daar bedoelen ze mij mee hè?' zegt ze.
Nee dus, het was niet Sapsorrow.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zaterdag 10 september 2016 om 23:50
quote:Solomio schreef op 10 september 2016 @ 23:47:
[...]
Ik las em als grapje. Mss een beetje op het randje, maar ik vond em zeker niet erover.
"Geen fijne benaming als je indonesisch bent ofzo?"
Ik vind dit to-taal niet als een grapje klinken. Hooghartig eerder.
[...]
Ik las em als grapje. Mss een beetje op het randje, maar ik vond em zeker niet erover.
"Geen fijne benaming als je indonesisch bent ofzo?"
Ik vind dit to-taal niet als een grapje klinken. Hooghartig eerder.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 10 september 2016 om 23:51
quote:IrishCassidy schreef op 10 september 2016 @ 23:50:
Ik zet voor de zekerheid nog een liedje in:
Ice Ice Baby
Dat is een tijd geleden! Dat dansje!
Ik zet voor de zekerheid nog een liedje in:
Ice Ice Baby
Dat is een tijd geleden! Dat dansje!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.