Napraattopic 66
zaterdag 10 september 2016 om 09:30
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 10 september 2016 om 23:52
quote:Nouschi schreef op 10 september 2016 @ 23:50:
[...]
"Geen fijne benaming als je indonesisch bent ofzo?"
Ik vind dit to-taal niet als een grapje klinken. Hooghartig eerder.
Als reactie op de vraag van LV wat er mis is met pindakaas.
Nou ja, ik vond em grappig.
[...]
"Geen fijne benaming als je indonesisch bent ofzo?"
Ik vind dit to-taal niet als een grapje klinken. Hooghartig eerder.
Nou ja, ik vond em grappig.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 10 september 2016 om 23:54
quote:doornroosje9 schreef op 10 september 2016 @ 23:52:
En dan bijna alles kunnen meezingen. Dat kan ik ook hoor! MC Hammer kwam er bij mij vanzelf achter aan....
En dan bijna alles kunnen meezingen. Dat kan ik ook hoor! MC Hammer kwam er bij mij vanzelf achter aan....
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Het enge zit m er vooral in dat mensen het gewoon niet van zichzelf zien. Pinda, roetmop, zwarte... Het kan gewoon niet zomaar meer gebruikt worden. Ook niet als 'grapje' en al helemaal niet expres om iemand met een donkere huidskleur eens even lekker te treiteren en op de kast te krijgen. Want dat is wat er hier gebeurt. Voor de tweede keer in n paar dagen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
En dan bijna alles kunnen meezingen.
deze stond in de zijlijn, vond ik ook altijd erg mooi, kan ik ook helemaal mee zingen
https://www.youtube.com/watch?v=N6voHeEa3ig
deze stond in de zijlijn, vond ik ook altijd erg mooi, kan ik ook helemaal mee zingen
https://www.youtube.com/watch?v=N6voHeEa3ig
zaterdag 10 september 2016 om 23:56
quote:Solomio schreef op 10 september 2016 @ 23:52:
[...]
Nou ja, ik vond em grappig.Die was nog wel grappig, maar het ging over pindakaas met meloen. Als zij zegt dat ze dat niet lekker vindt is LV's opmerking nog wel grappig. Die van Bridgette duidelijk niet. Die impliceert weer van alles.
[...]
Nou ja, ik vond em grappig.Die was nog wel grappig, maar het ging over pindakaas met meloen. Als zij zegt dat ze dat niet lekker vindt is LV's opmerking nog wel grappig. Die van Bridgette duidelijk niet. Die impliceert weer van alles.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 10 september 2016 om 23:57
Ik vind zoveel van wat nu aan de rechterkant staat leuk uit die tijd, Kris Kross, die kleine jochies. Geweldig.
Ik kan alles uit die tijd meezingen. Nouja de liedjes die ik leuk vond dan, de andere niet natuurlijk.
Jump Jump
Ik vind zoveel van wat nu aan de rechterkant staat leuk uit die tijd, Kris Kross, die kleine jochies. Geweldig.
Ik kan alles uit die tijd meezingen. Nouja de liedjes die ik leuk vond dan, de andere niet natuurlijk.
Jump Jump
zaterdag 10 september 2016 om 23:58
quote:friezinnetje2014 schreef op 10 september 2016 @ 23:54:
[...]
https://www.youtube.com/watch?v=N6voHeEa3igOok een leuke idd. Nostalgie.
[...]
https://www.youtube.com/watch?v=N6voHeEa3igOok een leuke idd. Nostalgie.
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 10 september 2016 om 23:58
quote:hatsetats schreef op 10 september 2016 @ 23:54:
Het enge zit m er vooral in dat mensen het gewoon niet van zichzelf zien. Pinda, roetmop, zwarte... Het kan gewoon niet zomaar meer gebruikt worden. Ook niet als 'grapje' en al helemaal niet expres om iemand met een donkere huidskleur eens even lekker te treiteren en op de kast te krijgen. Want dat is wat er hier gebeurt. Voor de tweede keer in n paar dagen.Idd het verkloot de hele sfeer ik had er helemaal geen zin meer in om het nog over te hebben. Maar dit raakt echt enorm weer. Vieze opmerkingen. Het enge nog is dat ik de racisme kaart trek waar??? Ik pik dat niet echt niet. Ik ben geen deurmat.
Het enge zit m er vooral in dat mensen het gewoon niet van zichzelf zien. Pinda, roetmop, zwarte... Het kan gewoon niet zomaar meer gebruikt worden. Ook niet als 'grapje' en al helemaal niet expres om iemand met een donkere huidskleur eens even lekker te treiteren en op de kast te krijgen. Want dat is wat er hier gebeurt. Voor de tweede keer in n paar dagen.Idd het verkloot de hele sfeer ik had er helemaal geen zin meer in om het nog over te hebben. Maar dit raakt echt enorm weer. Vieze opmerkingen. Het enge nog is dat ik de racisme kaart trek waar??? Ik pik dat niet echt niet. Ik ben geen deurmat.