Napraattopic 66
zaterdag 10 september 2016 om 09:30
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 11 september 2016 om 00:24
quote:-KING- schreef op 11 september 2016 @ 00:22:
[...]
hey enn, met mij gaat het goed. met jou?
Ja lekker! Zit goed in een nieuw onderkomen en met iedereen die ik lief heb gaat het ook goed.
Een mens heeft niet meer nodig.
[...]
hey enn, met mij gaat het goed. met jou?
Ja lekker! Zit goed in een nieuw onderkomen en met iedereen die ik lief heb gaat het ook goed.
Een mens heeft niet meer nodig.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 11 september 2016 om 00:25
zondag 11 september 2016 om 00:26
quote:Solomio schreef op 11 september 2016 @ 00:23:
[...]
Lieve schat, jij moet vooral doen wat je niet laten kunt.
Ik mag daar dan weer van vinden wat ik wil.Jij draait het zo datbik mijn bek moet houden en maar niks van aan hoef te trekken en je doet er nog een schepje bovenop. Denkje dan dat ik dan normaal kan reageren. Empatisch vermogen zou je niet misstaan.
[...]
Lieve schat, jij moet vooral doen wat je niet laten kunt.
Ik mag daar dan weer van vinden wat ik wil.Jij draait het zo datbik mijn bek moet houden en maar niks van aan hoef te trekken en je doet er nog een schepje bovenop. Denkje dan dat ik dan normaal kan reageren. Empatisch vermogen zou je niet misstaan.
zondag 11 september 2016 om 00:27
quote:Nouschi schreef op 11 september 2016 @ 00:21:
[...]
understatement!I've become so numb I can't feel you there
I've become so tired so much more aware
I'm becoming this all I want to do
Is be more like me and be less like you
[...]
understatement!I've become so numb I can't feel you there
I've become so tired so much more aware
I'm becoming this all I want to do
Is be more like me and be less like you
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 11 september 2016 om 00:29
quote:Cookielyon schreef op 11 september 2016 @ 00:26:
[...]
Jij draait het zo datbik mijn bek moet houden en maar niks van aan hoef te trekken en je doet er nog een schepje bovenop. Denkje dan dat ik dan normaal kan reageren. Empatisch vermogen zou je niet misstaan.
Ik adviseer je om iets anders te gaan doen als je zo boos wordt van wat er hier gebeurt.
Dat is iets anders dan dat je je bek zou moeten houden (buiten dat ik dat al helemaal nooit zo zou verwoorden).
[...]
Jij draait het zo datbik mijn bek moet houden en maar niks van aan hoef te trekken en je doet er nog een schepje bovenop. Denkje dan dat ik dan normaal kan reageren. Empatisch vermogen zou je niet misstaan.
Ik adviseer je om iets anders te gaan doen als je zo boos wordt van wat er hier gebeurt.
Dat is iets anders dan dat je je bek zou moeten houden (buiten dat ik dat al helemaal nooit zo zou verwoorden).
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 11 september 2016 om 00:29
En wat zeggen mijn naam en avatar over mij?
Dat ik iets met een leeuw wilde, maar Simba al bezet was. Domweg iets dat daar op leek, niet met het idee dat het keuze voor het vivaforumleven zou worden waaraan mijn creativiteit, originaliteit, intelligentie, uitstraling opgehangen zou worden.
Avatar, geen idee hoe ik daaraan gekomen ben en welke zoekterm daar debet aan is.
Wat zegt het? Dat ik te lui ben om iets anders te bedenken, snel gewend raak aan dingen en het liefst alles laat zoals het is, lekker makkelijk.
Dat ik iets met een leeuw wilde, maar Simba al bezet was. Domweg iets dat daar op leek, niet met het idee dat het keuze voor het vivaforumleven zou worden waaraan mijn creativiteit, originaliteit, intelligentie, uitstraling opgehangen zou worden.
Avatar, geen idee hoe ik daaraan gekomen ben en welke zoekterm daar debet aan is.
Wat zegt het? Dat ik te lui ben om iets anders te bedenken, snel gewend raak aan dingen en het liefst alles laat zoals het is, lekker makkelijk.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zondag 11 september 2016 om 00:30
Guilty pleasure
https://www.youtube.com/w ... q2aWPKxmugwhiA3IuuXmO-dgO
https://www.youtube.com/w ... q2aWPKxmugwhiA3IuuXmO-dgO
Life is short. Eat dessert first.
quote:Cookielyon schreef op 11 september 2016 @ 00:28:
[...]
Cheer me up lieverd.https://www.youtube.com/watch?v=Wmc8bQoL-J0
[...]
Cheer me up lieverd.https://www.youtube.com/watch?v=Wmc8bQoL-J0
zondag 11 september 2016 om 00:31
quote:simbalabimba schreef op 11 september 2016 @ 00:29:
Wat zegt het? Dat ik te lui ben om iets anders te bedenken, snel gewend raak aan dingen en het liefst alles laat zoals het is, lekker makkelijk.Jij bent nogal een ovaaltje in het echte leven. Met 5 haren. Dat.
Wat zegt het? Dat ik te lui ben om iets anders te bedenken, snel gewend raak aan dingen en het liefst alles laat zoals het is, lekker makkelijk.Jij bent nogal een ovaaltje in het echte leven. Met 5 haren. Dat.