Lekker verslapen
woensdag 14 september 2016 om 12:57
Bericht slaat waarschijnlijk nergens op hoor maar ik ben vrolijk en moet t ff kwijt.
Mijn dochter bleef gister spontaan bij oma slapen en ik schrik net om half 1 wakker. Ik heb me voor ht eerst in twee jaar kunnen "verslapen". Dus ik zit nu met koffie en spring zo in mijn kleren om naar mijn moeder te gaan met een berg energie die ik als nieuwe mama van toen, allemaal had opgemaakt. Heer-lijk!
Hebben jullie ook van die zen momenten gehad tijdens het moederschap? Ik hoop het!
Mijn dochter bleef gister spontaan bij oma slapen en ik schrik net om half 1 wakker. Ik heb me voor ht eerst in twee jaar kunnen "verslapen". Dus ik zit nu met koffie en spring zo in mijn kleren om naar mijn moeder te gaan met een berg energie die ik als nieuwe mama van toen, allemaal had opgemaakt. Heer-lijk!
Hebben jullie ook van die zen momenten gehad tijdens het moederschap? Ik hoop het!
woensdag 14 september 2016 om 13:14
Mijn kinderen zijn al groter, maar dit jaar gingen ze op vakantie voor het eerst alleen, zonder toezicht naar het zwembad. En toen ik daar zat, zo voor de caravan in de zon, met een boekje, wetend dat de kinderen de grootste lol hadden... Heeeeerlijk.
(Ik hou niet zo van zwemmen, dat zal wel duidelijk zijn )
woensdag 14 september 2016 om 13:21
quote:helena2 schreef op 14 september 2016 @ 13:14:
Mijn kinderen zijn al groter, maar dit jaar gingen ze op vakantie voor het eerst alleen, zonder toezicht naar het zwembad. En toen ik daar zat, zo voor de caravan in de zon, met een boekje, wetend dat de kinderen de grootste lol hadden... Heeeeerlijk.
jaaaah! Dit lijkt me ook zo fijn.
Dat ze oud genoeg zijn om zonder supervisie te kunnen
jaaaah! Dit lijkt me ook zo fijn.
Dat ze oud genoeg zijn om zonder supervisie te kunnen
Frankly my dear, I don"t give a damn
woensdag 14 september 2016 om 13:26
Ik ben net als Calvijn, ben dan niet op mijn best als ik zo lang slaap.
Tot half 9 uitslapen is voor mij lang zat.
Vorige week is de kleine van ons een nachtje bij schoonouders geweest.
Was alsnog om half 7 wakker wat hier meestal de normale voedingstijd is.
Maar wel erg lekker hé TO, ook even de tijd voor jezelf hebben
Tot half 9 uitslapen is voor mij lang zat.
Vorige week is de kleine van ons een nachtje bij schoonouders geweest.
Was alsnog om half 7 wakker wat hier meestal de normale voedingstijd is.
Maar wel erg lekker hé TO, ook even de tijd voor jezelf hebben
woensdag 14 september 2016 om 13:26
Dit jaar op vakantie met partner voor het eerst met zijn 2 na avondeten kunnen zitten op een terras dat naast een omheinde speelplaats lag waar kind op eigen initiatief en op eigen doen in en uitliep. Dus naar speelplaats en van speelplaats naar ons, en we konden kind in de gate houden door doorzichtige omheining.
Zo'n heerlijke luxe voor ons, want voorheen altijd na avondeten meteen terug naar slaapkamer voor slaapje van kind. En bij elke stap die kind zette aanwezigheid van minimaal 1 van de ouders.
Dus dit was ECHT verwennerij voor onszelf!!!
Zo'n heerlijke luxe voor ons, want voorheen altijd na avondeten meteen terug naar slaapkamer voor slaapje van kind. En bij elke stap die kind zette aanwezigheid van minimaal 1 van de ouders.
Dus dit was ECHT verwennerij voor onszelf!!!
woensdag 14 september 2016 om 13:42
woensdag 14 september 2016 om 13:43
quote:Frizz schreef op 14 september 2016 @ 13:36:
Wanneer ga je hiervan genieten? Kind is bijna 8 maanden en het voelt nog steeds als een amputatie als ie niet bij me is.
Dat amputatie gevoel blijft er komt alleen een moment dat je je er niet schuldig over voelt.
Kind vind t leuk bij oppas pa en ma hebben er meer moeite mee.
Hoe vreemd ook want vaak brengen ze kind wel paar keer per week naar kdv om te gaan werken.
Wanneer ga je hiervan genieten? Kind is bijna 8 maanden en het voelt nog steeds als een amputatie als ie niet bij me is.
Dat amputatie gevoel blijft er komt alleen een moment dat je je er niet schuldig over voelt.
Kind vind t leuk bij oppas pa en ma hebben er meer moeite mee.
Hoe vreemd ook want vaak brengen ze kind wel paar keer per week naar kdv om te gaan werken.
woensdag 14 september 2016 om 13:44
quote:Frizz schreef op 14 september 2016 @ 13:36:
Na een week of 8
Serieus. Ik vond mij baby echt te gek, maar toen ik na 8 weken in foetushouding lag te janken van het slaaptekort was ik ongekend gelukkig toen hij een nachtje bij mijn ouders sliep.
Hij is nu ruim 4 en dat ritueel van eens per maand hebben we er gewoon ingehouden. Man en ik blij, kind blij, opa en oma zielsgelukkig.
Na een week of 8
Serieus. Ik vond mij baby echt te gek, maar toen ik na 8 weken in foetushouding lag te janken van het slaaptekort was ik ongekend gelukkig toen hij een nachtje bij mijn ouders sliep.
Hij is nu ruim 4 en dat ritueel van eens per maand hebben we er gewoon ingehouden. Man en ik blij, kind blij, opa en oma zielsgelukkig.
woensdag 14 september 2016 om 13:47
quote:Dragisa schreef op 14 september 2016 @ 13:44:
[...]
Na een week of 8
Hij is nu ruim 4 en dat ritueel van eens per maand hebben we er gewoon ingehouden. Man en ik blij, kind blij, opa en oma zielsgelukkig.Hier was zoon 10dgn oud toen ik avondje uit ging met vriendinnen. Partner moest werken dus oppas gevraagd. Top! Was heerlijk
[...]
Na een week of 8
Hij is nu ruim 4 en dat ritueel van eens per maand hebben we er gewoon ingehouden. Man en ik blij, kind blij, opa en oma zielsgelukkig.Hier was zoon 10dgn oud toen ik avondje uit ging met vriendinnen. Partner moest werken dus oppas gevraagd. Top! Was heerlijk
woensdag 14 september 2016 om 13:47
woensdag 14 september 2016 om 13:48
Oh kan me dit zooooo goed voorstellen! Wat heerlijk voor je. Hier ook af en toe de kleine uit logeren maar mijn biologische klok staat uitslapen niet toe! Maar alleen al gaan slapen en weten dat je niet wakker zal liggen van een huilende kleine is al heerlijk. Helaas lig ik dan vaak wakker zonder reden
woensdag 14 september 2016 om 14:03
Wat heerlijk! De eerste keer dat ik met mijn man na de geboorte van ons zoontje weer een keer lekker samen een hotel hadden gepakt werd ik s'ochtends om 6.00 uur wakker van een krolse kat. Ik stond meteen naast mijn bed omdat ik er van overtuigd was dat ik mijn zoontje hoorde terwijl mijn man met tranen in zijn ogen van het lachen op bed naar me lag te kijken. De oudste is nu 6 en de jongste net een jaar en uitslapen kunnen we nog steeds niet. Als we samen weggaan nemen we ons iedere keer weer voor om minstens tot de lunch te blijven liggen maar in de praktijk komt het neer op roomservice rond 9.00 uur.
woensdag 14 september 2016 om 14:06
woensdag 14 september 2016 om 16:13
Poeh ik kan wel een zen momentje gebruiken. Ben nu al een week aan het bijkomen van een hele leuke, maar erg vermoeiende vakantie in Griekenland. Ik blijf me maar afvragen hoe mensen met meerdere kinderen dat doen.
Maar hij is bijna twee, dus we gaan zo langzamerhand wennen aan een nachtje ergens anders slapen. Hopelijk word dat wat en kan ik snel af en toe weer een beetje slapen
Maar hij is bijna twee, dus we gaan zo langzamerhand wennen aan een nachtje ergens anders slapen. Hopelijk word dat wat en kan ik snel af en toe weer een beetje slapen