Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Lied een brille jant, nou snapt ik heele malt waaromt jei een inter vju mogt doen
En Lidy, om efe op de vraach fan Cajla truch te kome: Welluk kutdoo hebbie nauw gekose?
oow jaa! Me kutdoos! Nou zo een razende roelandt hebt ik dus al he. Dus werom twee daggik. En je kon ook 1 of ander vodt van een bladje kreige, mar ik hadt laas geleze tot je onglukkig wor van damusblaren. Dus dat ga ik ver meiden. Nu koos ik dus maar voor de ambs keting van Voremmeesteres van de Maandt! Uyt effaren weet ik tot beebies darook dollop zijn. en hun trek kuntst lere van der moedes der zieradingen. Dusik heb ijgelik ook me bebie bokje een kedootje gedaan!
das een mooi kutdoo lietje

liefies mijn bedje roep, ik moet morgen mijn roepdingesen uit bet toferen. Ik hoop dat de russen weer vertrokken sein anders gaat ik geleik weer naar me eige huis

slaap lekker lieferts

koessies
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Slaap lekker Margje liefie!
Komt ff met jullie knuffele.

Ik hebt het Groot Dictee gemaak, en ondanks de Havettes en een vette ME-aanval, hat ik 'maar' 30 fouten. Moet ik me nu sgame of juis niet?

Kenne jullie mein morrege een beetje terugfluijten als ik weer te veel wil doen? Anders gaan ik nooit voorruit..

Lieve Liedje, ik von jauw intervjoe heel mooi. En ik hoopt dat het kleinste Bokkie blei zal wezen met de amptskettink!

Margje, veel suck seks morrege met de roepdingen. Ik wens voor jauw een rustig en leuk daggie zonder Russen.

BabserdeFlaps, bleif zoeken naar dat wagtwoort liefert!
Harrie!

Tuuluk hoef jij jou nie te sgame nie. Je heb ut beter gedaan dan ut gemiddelde, dat al seker. Goet op jezelluf blijve passe hè.

Morgen ken de MS-zustert mee zoeke naar ut wagtwoort.
Zulle we anders met z'n alle gaan rade Babs?

Ik trapt af met...... SponsBop!
Ik kan nou niet probere, want iedereen lig hier in ze betje, maar as ze morgen weer vetrokke zijn, ga ik ut gille.

En nou ga ik ook naar me eigen bet, want ik moet morgen kunne auto rije en ik hebt venavond geprikt. Dus even uit ruste.

Slaap lekker, Havettekes.

Slaaps Lekkers!
Truste, lievvie!
verrie zwiet dreams lieve Ha Vettes
Slaap terusten en lekkere nagt mijde!
Iedereen een lekkere warreme (om niet te zeche heete wand daar hep Liedje cheen zin in) nagt toegewensdtd!
Slaap leker mijden en Anelies, kom je noch vertelle hoe je laatste werkdach was?
Goede Ochtend Stondt! Heeft Goudt in zijn Mondt!

6:05 was de prematuure waker making vandaag. (tewwel de weker om 7 uur staat). Een kaut klautje op me gezicht, en een feine knufel, niks mis mee. Behalve het teid stipt. Dus ik zeg: lievie warom ben je zo vroeg hier? Zegtie: Ik vinnet gezwelliger hier wakker te ligen dan in me eige bet. Dar hat ik nie van trug netulek. Duss.

Dana heb hij nog wel veel gehuilt omdat hij moes aankleje. Wrede auders zijn wij tog. Ik denk dat hem zenu wagter is voor het kleuter kerse dinje dat ze venavent hebbe. Ik zeg tege meneer bokje om 7:05, ik zeg: ik ben wel weer aan me betje toe.

Ik wens julie een kalmere ogten toe en een hirlike dag! Ik ga fijn karjere in een stad hier 100 menuu'tjes van daan. Met een ijgenste kerse borel. Lekker een midagje aan de prik water! Of nee, ik ga het leker op een sijpen zetten, ga gewoon 12 fanta bestelen. Moete julie is zien hoe hart ik tiepe kan derna!

zoentjes, Li
Goeoeoeoeoe-de morgen altesaam!

mijn liefje ister weer!

ik had ook een prema ture wakkermaking maar gelukig was die sexuweel getind.

Op de weizen van Roza Vravoen.

Jo-han en E-heh-mah-hah

Jo-han en Em!

Jo-han en E-heh-mah-hah

Jo-han en Em!
Roza Vravoen! Dat zing me moeder ook alteit!
Zauw het in de lugt zitte zoms? Dat vroege waker make, al dan niet met iets van seksuéliteit?

Bei mei was het sexloos trauwens, ook ik kreeg een kaut jatje, op mein rug, wat heel fein was. Het was zes punt dertig uur. Ik vont het rijkeleik vroeg dus ik heb me roepding gesomeert om weer naar der kamer te gaan en de barbies nog eve een goeje kambeurt te geve.

Koek, ik meel jou wel eve wat fotoos hoor!
Hallo Havettekes.

Ik wil naar bet, maar daar was ik al uit. Dan maar lusefers tussen me ogen stoppe en straks naar ut zieke huis.

Wa fijn tog da de man weer thuis is, Em. En de kerse lunsen en kerse borruls van de Havettes tiere welug.
Babs ik denk an je in het ziekehuis hoor. As jij der bent dus. Niet dat ik in het zieke huis bent dus. Voor de duidelikeit.
Nee, ga jij mar niet naar ut zieke huis, da doe ik dan wel. Fijn dat je aan me denkt.
quote:korenwolf schreef op 18 december 2008 @ 09:00:

Roza Vravoen! Dat zing me moeder ook alteit!Ik moes dat alteit zinge as we met het kinde koor naar de behaarde thuizen moeste. Dan werde de mense helegaar wilt! Roza! Vravoen! Zonge ze dan mee. Tevens deje ze verwoestende poginen tot Kanon.
Kanon!

*zet in*

Rosa Vravoen, Rosa Vravoen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven