Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Roza Vravoehoehoehoen, Roza Vravoen!
Hi liefies van me,

Ik hep een gekke laatste dag gehat. Na ruim nege jaar erreges weg gaan en niet meer trug kome is heel gek. De borel was e norem leuk en hep hele leuke kadoos gekrege. Mooije kamera en een heule mooije lijst met allegaar footoos van 9 jaar Anelies bij allelij uitstapjes,feeste en parteie van me karjere. Zo leuk.

Nu lekker lang vrij Gaat er lekke van chenieten. Hep egt veel te hart gewerkt hut afgelope jaar.

Koekie, wat leuk dat je paartreid. Doet ik ook, al seg ik hier alteid dat ik aan het nordik kandklos wokken ben (ssst neit verder vertelle).

Babsje, hoe voeld gij zig vandaach?

Roelie ga snel op haifs keiken.

Lietje, ik ziet je zo sitte in de bus. Ik hep dat wel es met een grappig boek. Lich ik helegaar in een kreukel en dan keikt iedereen heul gek naar je.

Em, wat fein dat ie weer tuis is. Geniet er van zout ik wille segge.

Andere lieferts vint jullie nog steets super lief.
Mogge leedies.

De Russen hebben nu Zaadje 3 te pakken. Ik hep dur net weer van de PSZ opchehaalt wand se was alleen maar aan ut huile.

Nu licht se op de bank onder een deekendje.

Maar ik moes ijgenleik sgootbappen doe for ut kerse diné op sgool fanafont. Dus al me planne in de war.

Nauw ja, dan sink ik ook wel effe mee:

Rosa Vravoen, Rosa Vravoen
Mogge knuffels!

Ik hebt geslape tot 9.15 uur. En dat hep ik al jaare nie meer meegemaak. Om half agt heb ik mei eventjes verheft om me roepding te zoene, die zit nu bij haar opa en oma.

Babsie, jei lief tegen mein doen dat ik 'maar' 30 fouten hebt, hebt jij er zelfs maar 9! Dát is pas goehoed! En suck seks in de hospittel.

Eén van de poese heb een niew spelletjuh bedagt. Op het dak klimme en dan via de pergola (rinkelderinkel want daar hange melkflesse aan) in de rozestruik boemsen (ploef!). Heel grappig.

En de andere poes, die een meneer is, heb een aanbidster. Elke avont om half twaalf zit de aanbid ster haar keel sgor te mjouwen voor onze heg. En de meneer poes leg dan sidderend van ankst onder de tuintafel bang te wezen. Dus sturen wei dan mevrouw poes om de intrigante in elkaar te meppe. En dat werk!

Wie is tog die Rosa Vravoen?
Wen, hep je dat van Zlatan al tege die rus gezegt?

Anelies, Klos jij nordik wokken op een paardt!?! Wat ben je tog knap. En wat fijn dat je afschijt zo warm was Lekker uitruste wijfie, dat heb je nodig!

*haalt uit*

Róóóza Vravóéhoehoehoen, Rooza Vravoen.
goeie dak (woord spelling voor Roel :-)) lieve havventers!

Ik wor helemaal blij van julie te lezen! Em met dr' sekse wele tintele geit, veel te vroege kauwe jadjes op bloodte rugge, Lie die budden schuikent door de bus stuitert, Koekkie die een paart in de gang hep staan en Loesje die op exkuus is geweesd! Harrie heb een dikke onverdoende voor de groot dik tee gehaalt (shampoo!), Roello tie flink op sgiet met haar bouw val (hoer A!) en Wen die weer hete nachten bevaardt met haar Julio.

Alleen babsie leid weer onder Pjotr. Lieverd, veel sterks bij de SM-zuster van daag. Heb ze ook z'on zweepie?

Nu gaad ik kofie drinke met gebaksel erbij voor tot ter twee klegaas jarig zijn. Lang leve de kale ria's!
Ga in therapie!
Cheniet van de kale ria's Cajla. Voor je hut weet, mot je se weer kweit.
Goeie morgen,

Fijn om te lesen fan al jullie ze avonturen en dat het al dan niet goet gaat. Lies, mooi zo'n afsgeit al is het dan een beetje droef.

Lied, heb errug genooten fan je intervjiew.

Babs, sterktes en sukses met het zieke huis.

Jullij sijn allemaal lief.

Ik ben weer even mijn bet uit, maar nog niet helegaar beter en weinigs geinspiereert. Vandaag dus maar rustig aan. Morregen heb ik een belangreike vergaardering vanwegens me karjere, hopeluk ben ik dan weer egt beter.

soentjes fan sabien
Ook hier een luidvrugtig Roza Vravoehoehoehoen!

En ik foel me niet lekker, messgien dat de griepsen me nu te pakke kreige.

Babsebibs, ik denk aan je ook, tuis en in het ziekenhuis.

Goede reis Lidewij, niet al te erg sgudde met de ongesgore vrugt!

Smaakleik Carla, dat het je wel moge bek ome.

Annelies, ik moet alteit lagge als ik je moto zie....
Dag lieve roelina en sabina! Sterks met de russen en de eerspierasie.

Liesje, breng je nog verslacht over van je leste karjere dag?
Ga in therapie!
Calja, zie me post van 9.57

Of wil je een uitgebrijder verslach?
Ik hep me laatste dag 2 opdragten voor me volgende karjerekantoor gedaan (die is nameluk klant van me laatste karjerekantoor). Over die opdragt zou ik normaal een hafl uur doen, maar nu deet ik er wel 2,5 uur over. Kon me slegt konstiperen. Verder hep ik wat papiere opgeruimt en geforumt Vont dat dat wel kon op me laatste karjeredag. Niet dat ik dat daarvoor nooit deet hoor.

Eve een traan gelate bei me liefste kelega maar ferder wel droog gehoude. Heb op de borrel ook maar drooge witte wein gedronke want ik dagt, dan hout ik het teidens de spietsj van me karjeregever wel drooch. En dat heeft gewerkdt.

Nu ga ik opschiete, ga lekker naar de haarknipverfmeneer.
Goeismorreges lieve Ha Vettes

Roel, skat bedankd hoor de meel is angekome en stuur die Rus maar ergenst anderst heen

Cajla lekker hoort gebakkies maken van je kale ria's

Babs spezie aal voort jou een beschermt engel, kant die SM ze eige daart op uit leve

Annelies, leukt he dad paard reide, je wort er ook alteid so rustig fan in je hooft

Sabien, beterschap meissie, blijf nog maart fein een dachje in je bed ligge, karjeren hept je nog teid genoeg voor

Emma, jei ligt nu natuur elik alweer in bed wel heelt fein dat je Johan er weert is

ik singt ook wel effen vroliks mee hoort met Roza, al hebt ik geen idee hoe
Har, da weet ik wel, mar ik heb nog nooit zo veul vauten gemaakt in het Groot Nederlandsch Dictee as gister.
anoniem_51386 wijzigde dit bericht op 18-12-2008 12:11
Reden: vauten, niet fouten!
% gewijzigd
Lieve mijden

Ik hep de boul ernstich late verzlonzen lees ik, het speit me vreeseleik. Ik snap geeneens meer waar jullie t over hebben, t lijkt wel een sortevan gehijmecodetaal wat hier neergependt wort. Tis maar goed dat ik de VaKinkieKode heb geleze laatst.

Voor alle havetjes die onder vuur lichen bij de russen: Houd jullie taai en kleet je warmig aan. Babske; ik ga voor jouw een reeden schreiven voor het fmdv

Ikzelf ben als een idijoot over de snelweegen aan het krozzen om - Bonja Stakker ten spijt- ragsloomtaarten af te leveren bij éénieder die mijn salarisuitbetaaling iedere maant weer mogelijk maken. Tot gauw loffies!
ps. de ovator zal jullie wel bekent voorkome. Die hep ik gekrege als kersemiscado van iemand anders van dit forum. Moet m nog efies fotosjoppen in een ander tindje.
Haaai Wallie!

Babs, vraagie, wat is 'spleen'? Ik hat het goet gesgreve, maar vroeg we af wat het mocht wezen. Lijkend mein iets als 'hunkering' of missgien zelfs 'heimwee'?

Hoe was de SM-nurse? Gekleed in zwart lakleer?
Hee Wallie, da's tog de avator van Minny?
Haaai Harrie; nee, nu is ie de meines! Ik hat net so lang aan minnie ze hooft gezeurt en gesefert en geseken dat ze het helemaal sat was dat geklaach over stenen en benen en haar avotor heeft afgestaan. (PS.ik heb geen gewelt gebruikd hoor, het was een soortemet vreiwilliche moef.)
Aha gevonde:

Spleen:melancholische lusteloosheid met gebrek aan handelingsaandrift.

Ik gaan er raar van sgrijfe. Missgien heb ik wel last van spleen!
Spleen is wa jij net gevonde heb, Har.

Wallie, fijn da je er weer ben!

De SM- zustert had een spijker broek aan en een bruine bloes. Ik heb geen leer gesien, mar ik heb ook niet naar haar sgoeisul gekeke.
Hey dat heb ik ook alteid!

Nu bevoorbeelt.
Jeetje babs die smsuster mach wel eens in de riestailing als ik t so hoor. Als je word gesmt door iemant in een bruine bloes dan kreig je tog spontaan spleenagtiche simptonen?
Is ook wel verrie Havettes hè, om spleen te hebbe. En hut is weer eens wat anderres dan die spoenk van HPL.

Babs, missgien had de SM-nurse wel een fikse lakleren Hemaslip aan onder der broekkie. Wete wei veel?

Ik gaan mezelluf maar even trug fluite: 'Leg Harrie, lèg! En ohne fleptop!'

Tot later schattekes!
Nee hoor Wal, ze zag er goet uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven