Therapeute met te korte kleding

20-09-2016 21:15 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Beetje tuttige vraag misschien maar goed.

Ik ben samen met mijn vriend in relatietherapie. En dat is heel goed en fijn. We hebben echt veel aan de gesprekken.

...behalve als het mooi weer is...

Dan draagt onze therapeute namelijk vrolijke korte rokjes. Zo kort dat je vaak haar ondergoed kan zien als ze tegenover je zit. En dat leidt toch best een beetje (erg) af. En zeker als we onderwerpen bespreken op het gebied van seksualiteit voelt het voor ons beiden ongemakkelijk. We durven dan bijna niet haar kant op te kijken omdat wel dan dus ongevraagd vol zicht hebben. We kunnen er wel om lachen maar echt helpend is het niet in de therapie. Ik heb subtiele hints gegeven, maar die komen niet aan. Zijn mijn vriend en ik nou echt van die jaren vijftig mutsen of moeten we er toch een keer wat van zeggen?
De herfst komt eraan dus nog even wachten, komt goed
En hoe pak je dat aan? ????
Was aanvulling op mezelf trouwens

Ja gelukkig bijna herfst! ????
Het wordt klote weer tot pakweg halverwege maart. En anders een ander zoeken. Je kan niet verwachten dat je therapeut haar kledingstijl aanpast naar jou standaard.
Spiegelen!
quote:Corona67 schreef op 20 september 2016 @ 21:19:

Spiegelen!Basic instinct
Ik zou denk ik een mailtje sturen. Waarschijnlijk heeft ze zelf niet door dat je zoveel kan zien. Misschien is ze juist blij als je het zegt.
Ik zou zelf dan nog een korter rokje gaan dragen dan de therapeut doet liefst brede riemformaat.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
"Sorry dat ik er iets over opmerk, maar we kunnen uw ondergoed zien en dat vinden we erg onprettig. Zou u met uw kledingkeuze rekening kunnen houden met het gegeven dat wij tegenover u komen te zitten?"
Zeggen dat je haar onderbroek ziet kan gevaarlijk zijn..

Laat ze die de volgende keer uit
quote:Corona67 schreef op 20 september 2016 @ 21:22:

Dan kun je een klacht indienen voor seksuele intimidatie.

Nu al zelfs.
"We kunnen vaak uw ondergoed zien omdat uw rokjes te kort zijn om die te bedekken. Het leidt best af en het voelt voor ons ongemakkelijk en het stoort de therapie."
quote:Beeldig schreef op 20 september 2016 @ 21:21:

"Sorry dat ik er iets over opmerk, maar we kunnen uw ondergoed zien en dat vinden we erg onprettig. Zou u met uw kledingkeuze rekening kunnen houden met het gegeven dat wij tegenover u komen te zitten?"Waarom zeg je sorry voor die opmerking? Je hoeft je daar toch niet voor te verontschuldigen.

Als het een goede therapeute is dan kunnen jullie het gewoon ter sprake brengen. En als jullie zo weinig vertrouwen in haar hebben dat je dat niet kunt of durft te zeggen, dan wordt het tijd voor een andere therapeute.

Maar of ik dit topic nou serieus moet nemen?
quote:Dragisa schreef op 20 september 2016 @ 21:19:

Het wordt klote weer tot pakweg halverwege maart. En anders een ander zoeken. Je kan niet verwachten dat je therapeut haar kledingstijl aanpast naar jou standaard.Wel dat ze haar kleding aanpast naar haar beroep.
Als seksualiteit ter sprake komt vertellen dat je geile slips hebt gekocht, "precies die jij draagt".
quote:Annelaure schreef op 20 september 2016 @ 21:25:

[...]

Waarom zeg je sorry voor die opmerking? Je hoeft je daar toch niet voor te verontschuldigen.Beetje beleefdheid als glijmiddel voor kritiek kan geen kwaad.
Een rokje moet ongeveer de grote van servet hebben wil je ondergoed kunnen zien. Ze zitten dus met haar benen wijd ofzo? Lijkt me stug.
Ik snap het probleem niet. Ze doet het gewoon volgens protocol. Een nieuw onderdeel binnen de diagnostiek. Zo kan het libido onderzocht worden. Efficiënt en goedkoop.
quote:Dragisa schreef op 20 september 2016 @ 21:19:

Het wordt klote weer tot pakweg halverwege maart. En anders een ander zoeken. Je kan niet verwachten dat je therapeut haar kledingstijl aanpast naar jou standaard.Tenzij iemand werkt als bijv. fotomodel, zweminstructeur of in de s*ksbranche, is er nooit een goede reden dat een cliënt je onderbroek/bikinibroek ziet.
quote:Beeldig schreef op 20 september 2016 @ 21:24:

[...]

Dan kun je een klacht indienen voor seksuele intimidatie.

Nu al zelfs.Omdat je een klein beetje stof ziet?
quote:Dragisa schreef op 20 september 2016 @ 21:30:

Een rokje moet ongeveer de grote van servet hebben wil je ondergoed kunnen zien. Ze zitten dus met haar benen wijd ofzo? Lijkt me stug.Ik heb ook een collega die weleens zo gaat zitten dat je iets teveel ziet. Maar dat heeft niets met de lengte van de rok te maken, en alles met haar lompe zithouding.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven