Klaag topic,

21-09-2016 01:29 12 berichten
Ik vraag me af waarom sommige (ik dus ook) zich druk maken over de knecht van de Sint, die roetpiet is zo slecht nog niet

Kinderen; laat het los

Donor zijn: gun een ander een beter leven

Ik maak me druk over alles, herkenning?
Alle reacties Link kopieren
Zijn hier twee soortgelijke topics. Dus ja, er zijn meer mensen die zich druk maken, ergeren, zeuren of verwonderen.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Ik verbaas me vooral dat mensen op,social media zo onwijs los kunnen gaan op deze onderwerpen. Ik heb er uiteraard ook een mening over, maar als ik sommige commentaren lees denk ik echt: djeezzzz heb je geen leven ofzo? (En ik vraag me ook af of mensen irl ook zo "uitgesproken" zijn... Ik betwijfel het )
Ik heb al jaren geen social media, bewust

Vrienden en familie vinden veel van een ander
Ik doe niet aan hoi ik ben leuk
Dan vraag ik me toch af hoe je er zo mee bezig kan zijn... Want met name via social media wordt je er mee doodgegooid. In "real life" merk ik nl persoonlijk nooit zo veel van heftige meningen
Ik ook niet. Niemand gehoord over zwarte piet, niemand gehoord over de donorwet. En ik heb zowel hoogopgeleide als laagopgeleide vrienden en kennissen. Ik ben eigenlijk de enige die het nieuws volgt.

Kinderen? Wat is er met kinderen? Ik heb niets met kinderen, dus ook geen mening over.
Gewoon dergelijke topics en artikelen niet lezen. Doe ik ook niet, wegens een hoog ergernis-gehalte. Ik weet dat er gezeur over is en daar houdt het mee op.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:fleuriez schreef op 21 september 2016 @ 02:22:

Ik heb al jaren geen social media, bewust

Vrienden en familie vinden veel van een anderIk ook niet, krijg ik dat gezever tenminste ook niet mee.
Pffff nog een topic over zwarte piet..

Als je je zo druk kunt maken over het nieuws dan heb je kennelijk tijd over.

Je kunt ook op een hobby gaan die je wel leuk vind. Zal wel simpel gedacht zijn.
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:YellowDiamond schreef op 21 september 2016 @ 08:19:

Pffff nog een topic over zwarte piet..

Ja dat moet wel, want de pepernoten liggen al in de winkel.

Liggen compleet op schema met de discussie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven