Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Har, even ruste nou hè! Straxs mag je weer verder.
Dat is een hak van mijn part Babsje!

En ben jij al een beetje beielkaargeraabt?
Harrie lëg!
Ik ken een chudicht van Spleen!

Ik zidt mijn voor het fenstur glace

on-oemlik te ferfele

Ik wou dat ik twee Havetes was

dan kon ik same ouwe nele
Il pleure dans mon coeur

Comme il pleut sur la ville.

Quelle est cette langueur

Qui pénètre mon coeur?

Me favorite spleen-regels, van Paul Verlaine.
Wad is ut hier weer gesellich liefe Havetties met al die Spleen chedigten!

En Wallie, chewoon er weer tussen falle hoor, maak nie uit as je ut nie meer ken folleche wand ut chaat ook nerreges ofer. Das tog de deboeling fan ons toppikje?

Lafja!

Harrie, jei mach pas weer ofer een paar uurdjes truchkome, nu effe lichen mijsy!

Ik chaat piekolienies en brodeworsdjes make voor het kerse dinee fan de Zaadjes. Maar ik ken noch steets nie koke. Glukkich komp Julio so toe de reskjoe.
Goeiesmorges havetjes, want hier is het nog maar 8.33 in de ogtent en de son brant me sowat mein bet uit. Beter schaap voor de sieke havetjes onder ons en de sieke saadjes! Anelies het klinkt wel as een mooj afschijt die je hept gehat. Jij en je kolegaas zijn fast negen jaar heel blei met elkaar geweest. En wat en leuke verhale over de poese van Har en de roepdinge van Lied en Roel! Baps hoe ging het vandaach in het siekenhuis? En Wallie kon je self ook noch een slachroomtaart agterofer drukke? Wendela veel sukzeve in de keuke voor het kersdinee en wat fein dat je Julio toe de reskjoe komt... niet spesjaal dijeten he??? Het kersdinee gaat nu foor hoor!

Ik cha me nu efe rigten op wat houshuideleike take: afwasen, kleren wasen, dat soort saaje dinge. Toedeloe!
Kan iemand mij toe-vallich helpen? Ik moet op 25 desember een kersemisbrunsj maken voor 23 personen...

Wie heeft er kokachtig bloed in ze genen en kan voor mij even een nietzomoeilijk menuutje bij elkaar bedenken?
Nauw liefe skat, dan ben je bei Wendela helaas aan ut fukkeerde adres. Koke kan ik nie, diejeten des te beter!
Maar ik weed toefallich wel dat je bij de Appie heeeeuuuleboel leckere dinge kand en klaar ken kreige. Is dawa?
Wallie, van wie moet je da?

Fijn da je hier ook weer ben, Jetje. Alles goet met de studie?
Krijg ik tog een kuthumor inenen. Tsk, domme meit ben ik ook.
Babsje, geen vaag ina humor krijgen hoor!

Wat ik wel gebemerkt heb, is dat wanneer als je siek bent de spleen ook veul erreger wort. Maar ik heb de spleen streng toegesproken en ben gaan doesjen. Nou nou, poe poe, dat was alweer een hele aktiviteit voor fandaag.

Gelukkig heb meneer Kruishaar gisteren foor 2 dagen gekookt, dus dat sgeelt weer een slok op de korrel.

Kerse brunsj: Twee soorten soep, kan je ook een dag van te voren maken, of klaar en kant.

Verder allerijl kouwe en warme happies, tapaas enzo. Een kombienasie van klaar en kant en zelluf bereit.
goeiesmiddags

ik is weer thuis, die stomme russen waren er nog steets, ik het tegen de roepdingesen gesegt seg dan tot ze vort naar huis moete maar nee hoor, se vinden het leuk om mei besig te houwen

hoe is het met mijn liefe havettekes, alle sieke havettekes nog steets siekjes sien ik

tender luf en ker voor jullie allemaal
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik ben ook weer tuis. Tsss hep je fukantie hep ik noch geen teid om te forumen

Maar ik hep wel een goeie daat verigt want ik hep me knipmeneer uit de kredietkriesus geholpe. Me haar zit wel weer pragtig en de kleuren zein ook weer fantasties. Met andere letters: ik ben helegaar blei met me kapsul.

Ik moet wel eve wenne aan je afaatar Wallie. Ik denk steets dat ik Miny zie. Sal es keike welke afaatar zei nu heefd.
Heb je een kut humor door mei gekrege Babs?
Anelies nu je het zecht, ik moet ook weer nodug naar de kaper, maar ik ben te lui om te chaan.

Wallie keik eens op de eten peilert, daar loopt ook een kersmenutoppik, misgien haal je er noch wat inspr ideejen vandaan.

Marg de roepdingen sein feels te blei met jau om je te laten chaan!

Baps wat is er met je humort aan de hant? Niet zaggereinigen hoor! Ik heb besloten vandaach eve de studie op een laag pitje te laten suderen, ik ga vanmidag wat drinke met een goeie friend van mei en me tot die teit op de houshuideleike take storte. Ik weet het, dat zij ik straks ook al, maar opgesgoten ben ik noch nie. Ik heb wel twee ijntceifers van twee fakken binnen, een 8,4 en een 9,2. Dus dat is gelukeg wel pozetiev. Maar het belangreikste daar moet helaas noch veel aan gebeure.
Nee, dat kwam niet door jou, Roel.
Babsje heb je een kut humor door de groningse siekte? Of is iemad stom tege jouw aan ut doen?
Annelies, ik zit er helemaal doorheen en ik ben er klaar mee. Iemand nog een groningse siekte?
ik ben ook zaggereinig maar een beetje dat wel, biljartbal het de lekkeruste sjokolaatjes uit mein sjokolaatjes doos opgegete en nu het ik die viese in mein mond
liefe babs, heelfeel tender luf en ker foor jouw en als je het eruit wil gooie fooral doen
hallo lieve Ha Vettekes

mein toedeloeeleissie is fandaag nogal door de war gegaan met hele vervelende dingen. Het is teveel en ik zit op dit moment te vol

liefs

koekkie
foor jouw ook heelfeel tender luf en ker liefe koekie

wil je soms een skolaatje, mag jei de een na lekkerste
Koekie, veel tender lof en ker van mij

Babsje, jij kreigt van mei zowieso 24/7 tender lof en ker. Ik wou dad ik de groningse siekte naar ze moer kon schoppe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven