Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Jetje wat een mooie hoge sijferts!

Koekie vollegens mij heb je wat tender lof en ker nodig

Babs ook
Oh en meide, ik heb morge 3 uur ingeplent om bij te leze op de haaif. Daar kom ik egt te wijnig.
Dank mevrauw Kruishaar!

* maakt een mooje buiging*

Ben je al weer aan de bete runde hant?

Even wat tender lof en ker voor Baps en Koekkie, gooj het er maar uit hoor!
Nauw dad gaad lecker hier. Zaadje 3 is egt heul sielug en moed steets hoestu en huile. Se heb dur kerse dinee chemisd wand se was al in slaap chefalle en ijchenleik zowizo niet vid chenoeg. Ik sit al de heule teid dad Zlatan chedoe te roepe maar ut hellupt noch nie so feel.

Egt so rottich als zoon klijntje siekies is, cheev die Russen dan maar aan meselluf...
Havettes

Ik kom even binnenvallen omdat ik van de SM zustert van mijn vriendin vandaag veel heb geleerd hierover en dat wilde ik toch even tegen Babs zeggen. Alsof dat je helpt maar met wat ik nu weet en van jou wat je me gister zij, daar moet ik even iets mee doen, maar ik kweet niet anders dan TLK sturen.

We hadden misgien ook wel dezellufde SM zustert want deze was gek genoeg niet in het leer maar ook in bruine bloes en speikerbroek(?)

Maar die kloote wagtwoorden ook zeg.

Koekkie, liefie, wat een elende. Ik lees net in onze agterkamer van wazen op relaasies wat er is en jij krijgt ook heel veel TLK (en skolaatjes als ik die had).

Verder vind ik het echt mooie sijferts van Jetje en ik weet egt hoe moelijk het is om als Havette aan de studie te gaan.

Dus shampoo!

Cajla hoopt ik vanafond aan de keukentafel te hebben

En dan iedereen die last heeft van Russen, kut humor of kersestress wil ik ook lof sturen.

Bijhouden kan ik dit niet, jullie zijn heel hegt en snel maar ik draag een warm hart naar jullie.

Loes harstike lief, een hukkie voor jau!

Wendela wat ben je tog een liefe moeder, ik hoop dat je zaadjes snel beter worden hoor!

Nu flieg ik de deur uit want ik ga wat drinken met een ouwe bekeerde bekende.

Tender lof en ker foor alle havetjes!
owwww mijn favoriere sangert is op teeveeee

marko, ik was bei sein konsert
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Marg, ik dagt dat Henk Wijngaart je Faveriete sangert was.
das teidens het vragwagens spotte sabien, maar in de freie teid is marko mein toppertje
"ik leef niet meer voor jououououououou"

*zit swingend op de bank*

Is Margherita al geweest?
neeeeeeeeeeee annelies
Ik vint eigelijk alleen ze ouwe nummers egt leuk. Ik leev niet meer voor jouw, markerita, sonder jouw, kom maar bei mei etseeteraa etseeteraa.
Kompt ie noch wel Margje?

Ohhh yeah, nu kompt BINNE!

Die vint ik ook geweldig.
quote:itsme26 schreef op 18 december 2008 @ 20:47:

owwww mijn favoriere sangert is op teeveeee

marko, ik was bei sein konsertWat een fitale man is die Marko Bakkert tog. En énig dat jonge blomme as jijzelf nog warm worden van zo'n greizaart. Ik vont hem ook zo goet aktueren in Tejo teja tenekrom imperial.
quote:Chardonnay schreef op 18 december 2008 @ 21:36:

Kompt ie noch wel Margje?

Ohhh yeah, nu kompt BINNE!

Die vint ik ook geweldig.

ik denk ut wel, want folgens mei het ie hem wel gesonge

marko bakkert is ook een kek dingetje hoor lietje
Ik heb besloote me karjere in de kerseboom te hangen. Tenminste voor de komende tweee weken in iedersgeval. Zodat ik jullie de gehele dag door van smorgeresvroeg tot saavontslaat moreel kan bijstaan met wijze tecsten en invoelende atfiesen. Voor iedereen die zig op dit mooment verrotig voelt;

oeh, lekcer Walie! Is dat Wendela in het midden?

jei heb dus kerse verkansje? Filesteert!
Oh op 1e kersedagavont kompt die beroemde mjoesikul op tv, sount of mjoesik of zoiets. Die hep ik noch nooit gezien. Sgeint een gebreck aan opfoeding te zein.

Is tie de moeite waart om op te neme?
annelies, das een echte kerssefilm, je het heel wat gemis in je jeugt. Ik moe alteid huile bij deze musikal
Annelies; ik kan me roepdinge wel bij je langssturen, die kunne ook heel mooie sounds of mjusik maken, die kleine nagtegaatjes. En ze kunnen ook in slo motie over heuvels en door de modder rennen in een groen gordijn gewickelt. (dan kunne meneer van der rimpel en ik ook es ongestoord kerseavond vieren ghe ghe ghe)
oh lied! ik hoop t tog van niet voor ons wen... zulle we even van wat digterbei gaan kijken anders om het te sjekken? Messgien is ze wel in pletgevaar tussen al die heersgappen
annelies magherita is gewees hoor, het is nu bijna het eint. Sal ik jou de dee vee dee opsture als ik hem bei een vragtwagen gefonden heb
Graag Margje, maar as tie nouw niet van een vragtwage valt dan set ik de ceedee nog wel een keertje op.

Wallie, ik ben er kerseavont ook niet, daarom wilt ik de mjoesikul misgien opneme. Maar tot nu toe wijger ik te keike. Ik denk dat ik te plekke ga kotse van soveel soetsappigheit.
Die Jettepet hè, zukke goeie seifers hale! Shampoo meid, shampoo!

Babserdeflaps, ik kreeg en optelefoneertje tussen de door, maar dat voor stel van jou, vinnik een heel goei voor stel.

Is Wen platdrukkiet tusse die bronstige meneren? So hee, wat een bofkont!

Hept er noch iemand tender lof &ker nodig? Koekkie? Spesjaal voor jauw een hele grote Tender Lof en Ker (met hooftjesletters!)
ik gaat slape liefe friendinnetjes fan me

slaap zachies en tot morguh

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven