PS 4 vraag: spel spelen op twee accounts ?

26-09-2016 16:37 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon heeft vorige week fifa 17 gekocht via de PlayStation, woensdag komt ie officieel uit. Er staan twee accounts op..van m'n oudste en een van de jongste.

Nu hoor ik van de jongste dat ze fifa alleen op het account van de oudste kunnen spelen, klopt dat? Zou namelijk wel heel jammer zijn!

Weet iemand dit ? Alvast bedankt.
Yep dat klopt. Dat is het nadeel van online spellen kopen.
Ahh shit zeg. Als ik dat had geweten was ik hem in de winkel gaan halen. In ieder geval bedankt voor je reactie!
Er is ook een mogelijkheid om een account en de spellen te delen. Dit doet mijn vriend namelijk met een van zijn vrienden in het buitenland. Ik zal vanavond als hij thuis komt eens vragen hoe dit zit.
quote:prismax schreef op 26 september 2016 @ 17:54:

Er is ook een mogelijkheid om een account en de spellen te delen. Dit doet mijn vriend namelijk met een van zijn vrienden in het buitenland. Ik zal vanavond als hij thuis komt eens vragen hoe dit zit.Klopt dit kan maar dan heb je 2 X de ps4 nodig en volgens mij bedoeld To dat de accounts op 1 ps4 staan. Toch to?
quote:cookiedevil schreef op 26 september 2016 @ 17:58:

[...]

Klopt dit kan maar dan heb je 2 X de ps4 nodig en volgens mij bedoeld To dat de accounts op 1 ps4 staan. Toch to?Klopt!
Toch een optie gevonden!

http://manuals.playstatio ... /settings/activation.html
Het account waar het spel mee gekocht is instellen als primair, die andere secundair. Dan zou het moeten lukken.
Als het gaat om twee accounts op een playstation is het spel gewoon op beide accounts te gebruiken. Mijn vriend en ik hebben beide een account en delen onze spelen gewoon. Het spel download je op een account en kun je vervolgens op beide accounts spelen.
Bedankt voor het meedenken dames ! Hopelijk gaat het lukken. Wat is het toch handig, het forum
quote:prismax schreef op 26 september 2016 @ 18:13:

Als het gaat om twee accounts op een playstation is het spel gewoon op beide accounts te gebruiken. Mijn vriend en ik hebben beide een account en delen onze spelen gewoon. Het spel download je op een account en kun je vervolgens op beide accounts spelen.Het account waar de spellen mee gekocht zijn moet primair zijn, dan kan dat inderdaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven