Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
quote:MissMara schreef op 18 december 2008 @ 13:16:

Ik ken een chudicht van Spleen!

Ik zidt mijn voor het fenstur glace

on-oemlik te ferfele

Ik wou dat ik twee Havetes was

dan kon ik same ouwe nele Wat ben je tog lienterrèr overlegt Lied!
Ga in therapie!
Harrie, doet je MSN het al weer?

Ik zit der op maar jei niet.....

Lidewij, mooi gedigt, ik ken het erregens van maar mesgien verbeelt ik me dat maar.
Tadaaaa. msn aan foor Roel!
Slaap sachies Margje en droomt maar lekker van wollige frachtwagens!
Nou dan gaat ik ook maar naar bet. As julie gaan slape en mnsen dan hep het wijnig sin voor mei om hier te bleive poste natuuluk.

Tot morge liefe schatte.
Dank u Kajla!

Roel, het is later geperforeerd door Godver Boommans. Die hield wel van een gebbetje!

ik ga ook slape. Menhir Bokkje is mesgien weer ziek...

Wille julie je vingers alvast gaan invette? En morge voor mij vingere? Ik heb een Zolyse Taatsje Geprak aanut ijnt van de midag. Mar vingere en instrale heb een prematur efveckt tog?

truste mijde!
Ik sit nu alfast un beedje voortevingere, dad ken fast cheen kwaat. Dad chaad helegaar choedkome.

Hé en chekke Havettes: dad ben ik nie hoor daar tussen die Spieringmanne, ut ken ook te chek, hè?

July wete tog: for mei is er maar 1 en dad is Julio en daar hep ik me hande aan fol, hoor!

Welteruste allemaal en bedangt for alle TLK: en fan mei ook heel veel TLK truch dan aan alle benodigde Havettes!!!

En nog ff een ekstra drukkie for Babs.
Goedemorge havettes,

Ik droomde dat ik wat ziekig wert en dat een vrindin sei: heppie griep? En dat ik antworde: Nee Pjotr en ze vriende komen langs Das best gek om te drome.

Babsje hoe is hut vandaach? Gaat het al wat beeter?

Koekie, hoe ga jij?

Ik ga nuu efe tee drinke en dan begin ik ront nege uur met fingere.
Hallo zech, doed ik hier ut ligt uit én aan?

Waar sijn jullie Havetjes nauw? Allemaal al aan de karjere of noch op je oren chelechen?

Goeiemorreche for iedereen en dad ut maar een mooie dach mach worde vandaach!
Dag almaal ik ga strakks pas na de karjere. Mar ik weet nu wer waarom ik nooit haifs wou voor je het weet raak je geheel en dal verdiept in een soord van zo sjaal leven met de bekende gevolgen. Tis een beetje zoas op de middenbaarde school vroeger, dat je de hele dag scherp in de graten moet houden wie de meeste vrienden heb en wie met wie vuhkering heb of binnenkord gaat krijgen. En of je wel op tijd vingert voor iedereen ze repetietsies.

Nu ga ik me optutten voor de karjere. Doeg! Lidewij zet hem op en je zeg gewoon bij die Dzjolly see Taatchi, as ze zegge we hebben een faccature, dan zeg je: wat gajeder an Doen?
Goeien zmurgens lieve Havetets, ik heb nouw geen tijd voor bij te lezen maar kom eve melden tot we heeeeeeeeel hart moeten vingere voor Koekkie! Ter beginnen om 11 uur.

luvs,

Cajla
Ga in therapie!
Ben al een teitje aan het fingere. Gewoon voor je weed maar nooijt.

Voor koekkie zal ik nog harder fingere. As me hande moe sijn dan vraag ik die man in me ladekasje naast me bet het over te neme oke?
O Liedje, Líiiiiiiiiiiiiiiierdewei! Ik vingert voor je sjolesjtansie gerspek hoor!

(wat mijn doe denken aan die sjlissende ober bij de kerse lunsj die aan ieder één vroeg of ze sjoesjie of sjoep als andtré wilde )
Ga in therapie!
*vingerdevingerdevinger*
Kan iemant me eve zegge als er goet nieuws van Koekie binne is. Me fingers verkrampe en de batterije van de man in me ladekasje zijn op, dus die kan niet overneme.

Babsje joehoeoeoeoeo, hoe is ie met jouw dan? Ik mis je. Hep ik es lekker een ogtent de teid, ben je er niet.
Ik sit al dubbel te vingere, voor Liedewij en voor Koekkie.

Wen, hoest met zaadje nummer drie?

Annelies, hoelang wees jij nu vrei voor je weer de baan op moet?
Zaadje 3 heefd noch heul feel snod en hoest noch as un seehontje. Maar se is wel froleik....de sgat!

tenksvoreskin, Har!
Baaaahaaaabsssss, sit je soms te diejeten med die Pjotr fan ju? Of foel je je chewoon nie lecker?

Koekkie en Lied, ut vingere chaat chestaag door, hoor.

Annelies, ik stuurt wel ff een paar batereijen met die chast van Dehel.
Harrie, ik begin 5 januwarie weer. Dus 2,5 week fukanzie.

Wen, bedankdt dat je de baterijen van dehel wil sture. Hep zelluf niet zo zin om naar de winkel te lope.
Goeiemorrege Havettes,

Net uit me bet gerolt en dierekt aan t vingeren geslagen voor iedereen.

Voel me errug spleen vandaag. Wel een beetje beter, maar een lijf as een faatdoek. Mauwding weer in de gang gekotst, huis is een gore mess, meneer Kruishaar moet steets heul veul werreken. fanmiddag een vergaardering vanwegens me karjere, maar die gaat ik maar afzegge. Daar sijn ze fast niet blei mee.

Nou dat was weer een sonnig froluk verhaal fan mij.

soentjes van Sabine
Dan maar ff nie sonnig en froluk, Sabien!

Cheevt nix, mach chewoon!

Even een drukkie fan mei for jauw.

Ir ri tand hè zoon man med een karjere, Julio is ook al de heule weeck pleitos.

Ik chaat ook ff een beedje huishauwe wand ut is hier dus ook egt een sooi...leuk zech
Helaas geen goedt niews van Koekkie. Ze kan nu heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel drukkies gebruiken

Hier een dikke drukkie dus voor jou Koek

Fijn tot julie je huis zow goed houwe! Echte top vrauwen zijn julie! Mij mouwding had vermorgen weer een piepding voor de deur gedependeert. Gelukig heb me opashulp hem op geruimt.

Liev tot julie zo hart gevingert hebben! Ik wouw julie vingers graag weer voor dinzdag bestelen (dan zein ze vast wel weer herstelt tog?). Afgelopen week is tog niks geworren. Ik krijg t'r echt een punt staardt van.

Wen sterks met je zieke zaadje en Sabien ook sterks met je fa doek!
Ga in therapie!
Koekie Ik weet niet waarom ik je moet steunen maar je bent een havette en dus krijg je mij steun.

Huh, gaat er weer helegaar chek van sgrijve.

Lieve Koekie, je heb me meeladres mogt je wille sgrijven. Al denk ik dat je heul wat steun kreigt van een aantal forumsturs.
Wad fudrietich for Koekkie. Ik weed wel nie persies waarofer ut chaat, maar Koekkie: heeueuuul feel drukkies van mein, mijsie!

Ik hep dinsdach in de achenda genoteerdt, Cajla. hopuluk hellupt ut dan wad beter dad gevinger fan ons!
hai lieve Ha Vettes

k moet er van zo lief als jullie zijn

k heb slegt en goet nieuws

slegt nieuws is dad het hier dus een hele toestand is, en kan er ook maar weinig zo over loslaten

het goet nieuws is dat k daardoor tog een beedje hier kan sgrijve af en toe

lots of bedannkies for de tender love en care

luv koekkie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven