Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Och Koekie tog. Heel veel tender lof en ker en drukkies.

Heb je wel een beetje steun van iemand?

Waar is Babsje eigenluk, heb iemant haar al gesingaleert? Babs, ouwe spuitgast van me, gaat het wel goet met je? Of heb je errug veul last van de Groningse ziektes?

Ook nog een drukkie voor jouw
Sonder te wete hoe of wat, denkend ik dat het heel erg is voor jouw Koekkie? Lot sof tender lof en ker hoor, mèt drukkies.

Babs? Bahaaaaaaaabs? Ik maak me sorregies over jouw!
Lief koekkie mijssie, wat rodt nou tog... Knuffy, Kussy, aay ove je boll!

Mesgien stont de wint fuckeert want het gevinger is wel deze kandt op gekome. Hut cholassy taxi gspreck ging goet. Bud dankt voor julie vinger kragt. ik ga zo weer in de trijn. Ik heb nu wel 3 Adries Naliene die met me mee gan!

Ik weeddt ook oppeens nie meer wat julie gesreve hebbe dus wie er russe heeft ofzo en wie ik TLK moet geve... maar dan geef ik het gewoon aan julie alemaal!

Tenten Lof en Keek!
Heee, das choet niews, Liedeweitje!

Waaaaneeer hoor je of je ut cheworde ben?
Roelie, ook noch nie bofen op ut water gesien iemant?
dag lieferts van mein

ik ben weer thuis van de roepdingesen, de meeste russen waren al naar huis pfoe. Ik ben trauwens een seer selftandige mefrouw geworde. Ik het namelijk zelf de floeistof voor de ruiten van mein auto gefulf goe he

liefe liefe koekie ik ken jouw nie so goet maar heelfeel drukkies enso

en dinsdag gaat ik fingere
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
So he Marg, een dike pluim voor jau! Ik doe het je nie na, maar ik hep dan ook geen oto.

Sorie Koekkie en Liedje dat ik niet voor julie hep gefingert... ik loop alteit standaart en fast seven uur op julie agter dus dat is best iritant. Koekkie ik weet niet wat er aan het hantje is maar ik geef je heel feel opregte drukkies en TLK. Je mach altijt komen uithuile bij de havetjes en atvieze sijn er ook vaak te kust en te keer.

Lietje fein dat het goet is gegaan hoor, sie je wel je hept mijn gefinger helegaar nie nodug gehat.

Wendela gaat het al beter met het jonkste saatje? En Sabien hep je de boel van vanmidag egt opgeblasen afgeblasen of durfde je het tog niet aan?

Anelies ik hep je goeie foorbeelt gevolgt en me vandaach ook een niewe koep aangemeten, nou ja eichenluk gewoon hetselfde maar dan een paar centen meters eraf.

Hoe gaat het met de rest ij geluk?
Bud Dankt vor die viengers maisjes! De ban is in de pock kut!!! Ik ben hut gewon geworde! Maar toen ginge ze nog wel van die nare dinge zegge die ik nie helemaal begrip als: de beste kandidaat ben jij verweg (??!) en er was iets met me lange kop en sgauders (?!?). En dat ze er niet lang over hadde geprat. Nou mooi is dat. Zol y Citer ik ook is, wille ze er niet over prate vanwege me lengte ofzo? Ik voel me tog ij geluk gedis krimineel.

Mar goed we zulle ze mar vergete want ze wete niet wat ze doen. Zij je zus ook al.

Ik ga even uit harde buiken, er zijn al 2 van de drie Adries naar hun huis. De derde mot nog ge ex communiceert worde. Diep zugte mar. *zuuuugt*
lietje gefeliciflapstaart liefert
Liedje, geprofisiejat met je karjere baan vooruitgang. Wat ben je tog een top havet!

Jetje, ik hat afgebelt, von het wel eng, maar naar me lievste kellega gebelt. Die froeg gelukkig niet: wat gajeder an doen? Wel nog effe leuk gekletsebest. Viel weer alles mee dus. En ijndeluk iets aan me huis houwen gedaan. Dus ik bent redeluk tevreten.

Marg, heb je nu bijna vakansie fan je roepdingen? Zodat je weer alle tijt heb om je hobbies uit te oefenen?

Babsje en Roelie nog steets niet gesingaleert? Missgien sijn ze wel samen de hort op. Net zowals froeger op de Havo, stiekum spijbelen en de stat in.
Chewéldich Liedje, wad ben ju tog een fabolotiese Havette!!!!

Chevelisiteerttttttt!!!!

Yiehooeeee

Ben het helegaar met je eens MJ.

Lied heb en met kop en sgouders gesoliesieteert en is mis forum. Hoger kan een mens niet sinken me dunkt.
Liedje, wat geweldig! Hebbe we nauw vanafond een klein feessie? Of sulle we dat maar nie doen uit conspiratie met Koekkie?
ik het in januaari pas vacantie van de roepdingesen. Nu alleen een wiekent frei maar ik gaat dan wel aan mijn niet hobbie werke

nameleik zuprises make
Aaaaaaaarghhh Marg soeprieses maken?! Alweeheer!?

Waarom vallen er nouw nooit klaar en kante soeprieses van vragtwagens
al sla je me plat. Als se er fan af zouwe falle sou ik erg blei weze
Ik ben nog nooit zoo hoog gesonken in de dadt as deze maant stonde!

Bedank voor de filistaties. Geen bezoek, geen feessie AOB, ik ben doodt op. En ook tot ik geen Al Ko Hol mag drinken. En omdat ik ook furdrietig ben voor onze lieve koekkie. Mijd, hou vol hoor! Eensch gat die zon ook weer op jouw boletje sgijne!
geflisteerd Liedje

tog nogt goet nieuws fandag

en tullik kenne jullie wel een feessie bouwe, miskien komp ik ook wel an wippen om me fudriet weg te werreke

bubbels sein overal goet foor tog?

huks vor jullie en egg hoor so bedankies for te tender luv und kare

koekkie
ik het wel jip en janeke bubbels foor jouw hoor lietje, want ik drink ook alteid bubbels sonder al co hol want die met al co hol vind ik vies
Gelukig tog nog goet havetteniews voor fandaag! De flag uit foor Liedewij, wat een topmaant!!!

Trek de vles jip en janneke bubeltjeswein maar fast open hoor, dit is een veesje waart!

Sabien goet dat je vandaach efe aan jeself hept gedagt. Het foelt natuurluk alteit een beetje fer felent om af te belle maar goet dat je het tog hept aangedurft! En sie je wel dat het foor de anderen ook nie het ijnde van de werult was. De folgende keer kunne se gewoon weer op je rekene, dat weten se heus wel.
Ik sie dat ik al weer mostert ben met de jip en janneke bubeltjeswein, havette sielen, havette gedagten, zo ging dat spreekwoort tog?
Havette sielen

Havette gedagten

de heule avont lol

omdat we samen lagten

Vollegens mij gin het so Jetje.
Gelfic gefecil gefesil, goed gedaan Lidewij!
Sabien! So ging die inderdaat!!! Wat een pragtige pohesie tog he, somige spreek woorde.
Koekkie, gaat ie een beetje? Ik wil bes wel een flessie bubbels voor je ope terekken hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven