Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO
maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
vrijdag 19 december 2008 om 22:55
Har, mijt, we fieren fan alles. Dat we bijv. 3 jaar, 7 maanden en 2 dagen vukering hebben. Dat wu verlieft sijn. Dat we ulkaar lief vinden. Dat we blij sijn. Dat we hart gewerkt hebben. Dat er alteit iets te fieren is. Dat er niets te vieren is en dat we het daarom wel doen.
We hebben ijgenlijk altijd wel een smoes om elleke week een keer bubbels te drinken. En bubbels drinke en daarna spesjale diejeten werkt ook heul goet. Maar daar weet Wen alles fan.
We hebben ijgenlijk altijd wel een smoes om elleke week een keer bubbels te drinken. En bubbels drinke en daarna spesjale diejeten werkt ook heul goet. Maar daar weet Wen alles fan.
vrijdag 19 december 2008 om 23:09
Anelies jau avetor inspiereert mei om ook een glaasje in te sgenken, ik doe mee met sabien die segt dat er alteit wat te fieren falt, vandaach beivoorbeelt de karjere moef van ons eige Liedewij.
Jamer dat ik hier geen little briten op de buis hep, leikt me best laggen. Gelukig hep ik vandaach al heel hart gelaggen om die graapige Wen! Ik sie wel een komies programa voor me: koke met Wendela. Lagge giere brulle wat die mijt uithaalt met panne met kokent water onder het dekbet!
Jamer dat ik hier geen little briten op de buis hep, leikt me best laggen. Gelukig hep ik vandaach al heel hart gelaggen om die graapige Wen! Ik sie wel een komies programa voor me: koke met Wendela. Lagge giere brulle wat die mijt uithaalt met panne met kokent water onder het dekbet!
vrijdag 19 december 2008 om 23:13
Jetje, je kan littel britten ook op hut inter net keiken. Dat doen me roepdingen ook alteit vanwegens we geen teevee hebbe.
Ik siet het ook helegaar voor me Wendela in de weer met potten en pannen. En dan met soon sjarmant sgortje om.
Vin hut geweldig. Ook omdat ik selluf soms van de simpelste dingen die iedereen sgijnt te weten en kunnen nooit heb gehoort.
Ik siet het ook helegaar voor me Wendela in de weer met potten en pannen. En dan met soon sjarmant sgortje om.
Vin hut geweldig. Ook omdat ik selluf soms van de simpelste dingen die iedereen sgijnt te weten en kunnen nooit heb gehoort.
vrijdag 19 december 2008 om 23:14
quote:leonor schreef op 19 december 2008 @ 23:09:
Gelukig hep ik vandaach al heel hart gelaggen om die graapige Wen! Ik sie wel een komies programa voor me: koke met Wendela. Lagge giere brulle wat die mijt uithaalt met panne met kokent water onder het dekbet!Dad wordtd dan wel Wokken met Wen, Jetje, in ut cader van de tiete leraatsie...
Gelukig hep ik vandaach al heel hart gelaggen om die graapige Wen! Ik sie wel een komies programa voor me: koke met Wendela. Lagge giere brulle wat die mijt uithaalt met panne met kokent water onder het dekbet!Dad wordtd dan wel Wokken met Wen, Jetje, in ut cader van de tiete leraatsie...
vrijdag 19 december 2008 om 23:18
Sabien budankt voor de goeie pit! Kan ik die guwoon soeke bij uitsending gemist? Want op joetjoep staan wel stukies maar niet guwone avleveringe.
Ik weet ook nie altijt waar iedureen het ofer heeft hoor, seker niet nu ik in het buitelant woon, maar ja so houw te nog wat te lagge ofer en te ont dekke, niewaar?
Ik weet ook nie altijt waar iedureen het ofer heeft hoor, seker niet nu ik in het buitelant woon, maar ja so houw te nog wat te lagge ofer en te ont dekke, niewaar?