Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Wat goet van je Sabientje. Ik ben daar ook eve geweesd.

Proosd mijde.
Iedereen die wakker is zout eve naar haifs moete gaan
Proost lieferts
Vein is het tog met de havettes he? We sein ook allemaal so onweis leuk en cheestig
eh, proost! *heft glas spa*

Het is jullie van harte gegund hoor!
quote:MissMara schreef op 20 december 2008 @ 00:31:

eh, proost! *heft glas spa*

Het is jullie van harte gegund hoor! hueh? Spelt sjek wee der uit?
Oeh leker Anelies! Ik cha nu eve glure wat ik hep gemist
Noch eve Liedje, en dan mach jij ook weer. Je chaat zeeker ook eerst nog 18 maande tietvoedsel geeve, zoals dat hoort volges de mamamafia. Dus dan mach je over hoeveel maande weer es een weintje?
quote:Chardonnay schreef op 20 december 2008 @ 00:31:

Vein is het tog met de havettes he? We sein ook allemaal so onweis leuk en cheestig Nouw en lief.
Liedje jamer dat je niet mee kan doen met de sjardonee maar het is foor een goet doel moet je maar denke! En we heffe ook het glas op je pragtige karjere moef! Proost meiskes!
Je mach wel een bruine biertje as je bots voeding geef. Daar sit ook alkehol in. ik stont metten op me kop toen ik dat nam na negen maand stonten niet drinke.
Waarom mach je wel bruin bier en niet mij as je nog melk geeft?
Bruin bier is goet voor hut zog, zegge ze. Maar cajla is de botsvoeding ekspert dus missgien kan sij hut beter uitlegge.
Anelies wat stel je moeluke frage op dit uur fan de dach mijt!
Ag voor mei maakd hut verder niet uit. Ik heb geen roepdinge, zelfs geen ongebore vrucht. Dus eigeluk mach ik van alles drinke. Behalfe van de antialkohol briegaade, maar daar hep ik zeluf een beedje maaling aan.
Hoe laat is het helegaar op aroeba Jetje? Dusseh.....
Ik was effe me outste roepding aan hut binnen laten. Hij was bij een frient en kwam weer feilug, maar kletsnat tuis. Wat een wokkenweer.
ik begrip ervan tot het tog beter is van nietus de bruine beer.

Ik wil wel graach lang voederen ja, hoop wel een halve jaar of hele jaar. Mesgien gespiereerd door Kaj zijn at viezen nog langer! Mar alleen as deze beebie niet almar boos op mijn is.

Maar er is een uidt weg: Al Ky Hol melk door de stootgeen spuelen. Dan kannik tog is een weintje drinke. Mar ik wil wel niet meer zo veul as vroeger. Menhir Bokje is super goedt bezig die dringt doordewiks Helemaal 0 drank! En in het wiekent 2 of 3 per dag! Hoer A, B en C voor Menhir Bokje.

Wagt, oné, dat neem ik trug.
Mannelies segt ook steets dat het wokkeweer is. Lekker onbelangereik, ik sit tog seker binne te havette.
Wokkenweer? Laat Wen het maar niet hore, moet ze weer dur bet uit het arme sgaap.

Anelies het is hier kwat foor seve savons. Heeerluk, de hele afont leg noch op me te wagte.
Ahå Jetty, ga je lekker an de study?
Liedje, ik hep het gelese van meneer bokje op een ander toppik. Sjappoo voor meneer bokje. Ik ga daar ook aan werke. Maar niet nu (hoezo ekskuustruus).Gaat nu tog niet lukke met de feesddage.

Misgien moet ik wel me nik gaan aanpasse dan. Roosvisee ofzo?
Ow, hier is ut al tien for 1. morge om 11 uuwr moet ik nordik kandklos wokken te paart. Nouw ja, kompt wel goet (as ik een liev paart kreig).
Lied, ik vont het voederen ook altijt fijn. En makkeluk, je heb het alteit klaar en kant bij je. Hopeluk kan het nieuwe roepding het beter apperiesjeren dan het kleine bokje deed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven