Problemen tele2

29-09-2016 11:31 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aaargh! Vandaag zou ik overstappen omdat het toch wel een stukje goedkoper was dan T-Mobile. Nu ben ik bij T-Mobile van het netwerk afgesloten, maar bij Tele2 kan ik nog steeds niet bellen. Ook inloggen in de app gaat niet. Op de laptop wel, maar de virtuele assistent daar snapt niks van het probleem en vraagt 300x dezelfde vraag

Via WhatsApp mijn partner kunnen bereiken en die vertelde dat er in de la, nog een oude telefoon lag met simkaart. Dus ik daarmee Tele2 proberen te bellen. En nu is daar de batterij van leeg zonder dat ik iemand van Tele2 heb kunnen bereiken en de opladen heb ik nog niet gevonden (het is een oude BlackBerry ). Aaaarggg! !!

Sorry, moest even wat frustratie kwijt. Heb namelijk ook geen vaste telefoon.

Ik denk dat ik morgen weer terug wil naar T-Mobile
Helaas kun je pas over een jaar overstappen.
Nee gelukkig een abonnement voor een maand genomen.
https://www.tele2.nl/klan ... obiel/simkaart-activeren/

Tele 2 is altijd het beste dat ik heb gehad. Ben met mijn stomme kop overgestapt op Telfort en heb er spijt van als de haren op mijn hoofd en zonder dat ik dat heb aangegeven hebben ze me nog een abo van twee jaar aangesmeerd ook, dus ik kan niet zomaar weg. Ik haat het en geef mij tele 2 maar.
Geluksvogel!
Ik heb al heel lang Tele-2. En ik heb daar nog nooit problemen mee gehad.

Ook als ik ze belde, dan stond je maar zeer kort in de wacht.

(nee ik heb daar geen aandelen)
quote:Cateautje schreef op 29 september 2016 @ 11:39:

https://www.tele2.nl/klan ... obiel/simkaart-activeren/

Tele 2 is altijd het beste dat ik heb gehad. Ben met mijn stomme kop overgestapt op Telfort en heb er spijt van als de haren op mijn hoofd en zonder dat ik dat heb aangegeven hebben ze me nog een abo van twee jaar aangesmeerd ook, dus ik kan niet zomaar weg. Ik haat het en geef mij tele 2 maar.Nou vandaag niet hoor!
Mijn simkaart is trouwens wel geactiveerd. Alleen de overname van mijn nummer hangt ergens in het systeem en ik kan niemand bereiken. Kan niet bellen en via Internet lukt ook niet
quote:poeziewoezie schreef op 29 september 2016 @ 11:40:

Ik heb al heel lang Tele-2. En ik heb daar nog nooit problemen mee gehad.

Ook als ik ze belde, dan stond je maar zeer kort in de wacht.

(nee ik heb daar geen aandelen)Wil jij ze dan aub voor me bellen? Mij lukt het niet
Heb je al geprobeert om via de assistent een terugbelverzoek in te dienen? Ik heb wel eens problemen met mijn tele2 gehad en op een gegeven moment (via de assistent) kreeg ik de vraag of ik teruggebeld wilde worden.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Iedere keer als ik probeer te bellen krijg ik te horen 'Deze oproep is niet toegestaan. Bel voor meer informatie de klantenservice. '

Maar dit krijg ik dus ook te horen als ik de klantenservice probeer te bellen
quote:dianaf schreef op 29 september 2016 @ 11:47:

Heb je al geprobeert om via de assistent een terugbelverzoek in te dienen? Ik heb wel eens problemen met mijn tele2 gehad en op een gegeven moment (via de assistent) kreeg ik de vraag of ik teruggebeld wilde worden.Ja ook geprobeerd, maar de assistent blijft hangen. Iedere keer als ik dat voorstel krijg en beantwoord met ja graag dit is mijn nummer, krijg ik weer dezelfde vraag van de assistent
quote:hvm schreef op 29 september 2016 @ 11:44:

[...]

Wil jij ze dan aub voor me bellen? Mij lukt het niet

Zojuist geprobeerd. Het duurde 33 seconden toen had ik verbinding.

(deze verbrak ik zonder iets te zeggen, en toen belde ze terug )
Bij overgang van provider is dit heel normaal. Kost soms wat overgangstijd van enkele uren. Komt goed. Wel moet je je telefoon uit en aan zetten.
quote:poeziewoezie schreef op 29 september 2016 @ 12:38:

[...]

Zojuist geprobeerd. Het duurde 33 seconden toen had ik verbinding.

(deze verbrak ik zonder iets te zeggen, en toen belde ze terug )

Nou ik vind het verbazingwekkend. Met de blackberry kwam ik er vanochtend niet doorheen tot de batterij leeg was. En mijn moeder lukte het ook niet.

Anyway, ik kreeg gelukkig net bericht dat ze me overgenomen hadden van T-Mobile. Dus straks maar even proberen of ik kan bellen. Toch wel fijn, want ik heb hier ook geen vaste aansluiting.
quote:hvm schreef op 29 september 2016 @ 11:36:

Nee gelukkig een abonnement voor een maand genomen.Weet je dat 100% zeker en heb je dat zwart op wit?
Ja, contractduur 0 maanden staat op mijn papieren. Mag ieder moment opzeggen als ik het zat ben.
Dat kost geloof ik 1 euro in de maand extra, maar dan zit je niet voor 1 of 2 jaar vast.
Bij die virtuele assistent moet je de hele tijd zeggen. Ik wil een medewerker spreken en dan krijg je uiteindelijk een medewerker
En dan chatgespek voeren. Zo los ik ook veel dingen op en heb ook abonnement voor 0 maanden staat op mn contract haha
quote:zwitsal_nijntje schreef op 29 september 2016 @ 14:03:

Bij die virtuele assistent moet je de hele tijd zeggen. Ik wil een medewerker spreken en dan krijg je uiteindelijk een medewerker

Oooooh is dat de truc!

Ik ga het voor de volgende keer onthouden.

Gelukkig kan ik nu eindelijk bellen.

Bedankt voor alle reacties

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven