Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Kijkes op haifs.
Ga naar mijn pagina en klik onder mijn foto op Chat!!!
OOh wat voel ik me een sukkel, dat doe ik steets en ik heb je een berigtje gestuurt, maar je bent op me haaifs niet online.
ik ben er wel.
Okee duidelijk, ik ga bei Wen langs om te koke en bei jou langs om te haaife.
Ik gaat nu egt naar bet. Trusteeeeeeeeeeee.

Koekie, Babsje, jullie zijn bijde in me gedagte de heule avont.
quote:Chardonnay schreef op 20 december 2008 @ 01:26:

Okee duidelijk, ik ga bei Wen langs om te koke en bei jou langs om te haaife.Is goet, weltruste, ik ga ook slapen.
Goedemoggen! Wat zijn jullie hier vanacht aan het braken geweest! is der nog iets gebeurt of is het allleen een groot drink gelach? ik ben wel een beedje jaroerds op menhir bokje dat hem zo'n zelfbeheerding heeft.

liedewijn onweis gefilitzieteerd met je Jolly C Taatchi. Wel flauw dat ze dat zeiden van die kop en schauders volgens mij mag dat niet eens dat je als werk gever over je uiterlik begind dus as zenet nog es doen moet je een klachd indienen bij de Kommishier Gelijk Behandelen dan zellen ze wel anders peipen.
Goedemorge Emma. Lekker geslape?

Ik best wel, alleen un beedtje vroech wakker geworde. Nou ja, ik moet om 11 uur toch nordik kandklos wokken te paart dus op sich is hut wel goet dat ik wakker ben.

Ik hoop dat Babsje sig laat sien vandaag. Babsjeeeee.
goeiesmorgens

sow duss jullie hept er toch een feessie fan gemaakd. Leuk hoort, sellufs mein hooft told er nog fan.

oh lies, fein kantkloss wokke veul plesier

noch sher bedankd for al die tender love und kare. k heb er feel an. fandaag gaat ik mis sgien wel hed bos opsoeke. Maar k zou liefer hebbe dat t bos bij mein langs liep. Veull makkeliker tog?

luv koekkie
goeiesmorgens

liefe dames, ik kom maar heel efen. Wat een frie wiekent hat moete worde is niet helemaal geluk. Sieke mense dus ik moe weer self foor de roepdingesen sorgen sucht
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hé Koekkie, hoest fandaach, chaat ut weer een beedje?

Nee hè Marg, se sijn wel liev die roepdinge maar je moed ook es een beedje onspanne, hoor!

Goeiemorregu allemaal ofrigens!

Ik hoop dad Roelien fandaach noch een beedje Havette-teid hep wand die hep ik ook node gemisd chister......
Mogge knuffels

Vannach om twee uur schrokte ik wakker. Ik dag minstens dat Meneer Harrie het lootje had verlegt en dat me roepding gemolestereerd werd. Maar neen, het was een poes die de Grote MiauwMiauwsong aan hut singe was.

Same met een vreemde poes, en dan al kreisend ront het huis. Ik wilt alle nieuwe buren noch ff te vrient hauwen, dus bent ik maar een keikje gaan neme. Hut bleek Meneer Poes te weze, die zat te singe dat 'ik ben een kleine greise poes, en ik singt de geile poesebloes'.

Na een vernietigende blik meinerzijds besloot ie z'n Poes-in- Boets blik op te zette en verders braaf en stil in de tuin te gaan zitte. Maar toen kon ik nie meer slape.

Mevrouw Poes lag gewoon lekkar te snurke op de tuintafel, die weet helegaar nie dat poese nagtbeesten horen te wezen.

En nu denke we dat één van de koneinen een dwarslaesie hebt. Heel sielug. Een jaar gelede hadde we nog 26 beessies, nu nog maar veif. De sgaamluis nie meegerekent.

Hebbe jullie noch wilde planne? Ik ben trauwens wel jaloers op Lies, Nordik kantkloswokke te paart. Paarden zein nameleik leuk.

Drukkie voor allen!

die muts!

Ow sorry Harrie, ik lag niet om de dwarslazy van je knijn tuuk.
Jee Har, die gijle poesebloes sinkt Julio ook wel es....da ken je chewoon nie necheren!

En een knijn med een dwarsleesie, da hep ik noch nooid fan chehoord, maar as ut nix meer is da knijn, hep je in ieder cheval een ideetje for ut kerse dinee...

Ik hep heeeuule wilde plannen maar daar hep ik Julio wel for nodich did wiekent, dus kaike of ie er for in is!
Koke?
Aleen as ut in een Wok mach, Har! Maar dan wel in de spachaatie hè!
hahah harrie jei ken leuke grappies make hoor

onze poesies singen een andere kattenbloes als er weer een hont voor onse ramen sit.
Hoe laat moe je naar de roepdingen Marg? Oh, en je was noch wel van plan om vadaag frachtwagens te gaan spotten tog? Van die coca-cola wagens met een boel lichies?

Onze poesen zijn nie bang voor honden. De hond is wel bang voor de poese.
Harrie, het is tog wat met die poese he, maar k moed er wel van lagge. ken je 'm nied don eren an het glaasen huissie. Krijgt jij geen lasd met buurdjes en kan poes bleeren for de goete saak

ow en wat sielug for je knijn, kw ord alsteid so fedrietig as dierdjes iets hebbe

het gaad fandaag wel tot nog toe. k hep gedaant wat gedaant moesd worde en nu ist weer wagte, huile, wagte, lagge, enso
so ront half vieren har maar biljartbal en ik moete ook nog naar de iekeeaa want ons serfies moe aangefult worde anders kunne we met kersemis nie eten nie

maar ik blijf lagge, onder stress soeprises make is feel leuker tog
oww de ikeeaa fandaag heel veel tender luv und kare Marg

stootkussens rontom befestige he
Ik hoop dad ut tog inderdaat ook af en toe lagge is, Koekkie, wand dat chun ik je chewoon!

Nauw Marg, heerleik for je hoor met biljardbal naar de iekeja, dad sijn de uidstapjus waarna je cheen afrodinges meer nodich hep!
Havettekes, tender lof & ker voor jullie en mei.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven