Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO
maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
zaterdag 20 december 2008 om 08:38
Goedemoggen! Wat zijn jullie hier vanacht aan het braken geweest! is der nog iets gebeurt of is het allleen een groot drink gelach? ik ben wel een beedje jaroerds op menhir bokje dat hem zo'n zelfbeheerding heeft.
liedewijn onweis gefilitzieteerd met je Jolly C Taatchi. Wel flauw dat ze dat zeiden van die kop en schauders volgens mij mag dat niet eens dat je als werk gever over je uiterlik begind dus as zenet nog es doen moet je een klachd indienen bij de Kommishier Gelijk Behandelen dan zellen ze wel anders peipen.
liedewijn onweis gefilitzieteerd met je Jolly C Taatchi. Wel flauw dat ze dat zeiden van die kop en schauders volgens mij mag dat niet eens dat je als werk gever over je uiterlik begind dus as zenet nog es doen moet je een klachd indienen bij de Kommishier Gelijk Behandelen dan zellen ze wel anders peipen.
zaterdag 20 december 2008 om 09:00
zaterdag 20 december 2008 om 11:06
goeiesmorgens
sow duss jullie hept er toch een feessie fan gemaakd. Leuk hoort, sellufs mein hooft told er nog fan.
oh lies, fein kantkloss wokke veul plesier
noch sher bedankd for al die tender love und kare. k heb er feel an. fandaag gaat ik mis sgien wel hed bos opsoeke. Maar k zou liefer hebbe dat t bos bij mein langs liep. Veull makkeliker tog?
luv koekkie
sow duss jullie hept er toch een feessie fan gemaakd. Leuk hoort, sellufs mein hooft told er nog fan.
oh lies, fein kantkloss wokke veul plesier
noch sher bedankd for al die tender love und kare. k heb er feel an. fandaag gaat ik mis sgien wel hed bos opsoeke. Maar k zou liefer hebbe dat t bos bij mein langs liep. Veull makkeliker tog?
luv koekkie
zaterdag 20 december 2008 om 11:15
zaterdag 20 december 2008 om 11:16
Mogge knuffels
Vannach om twee uur schrokte ik wakker. Ik dag minstens dat Meneer Harrie het lootje had verlegt en dat me roepding gemolestereerd werd. Maar neen, het was een poes die de Grote MiauwMiauwsong aan hut singe was.
Same met een vreemde poes, en dan al kreisend ront het huis. Ik wilt alle nieuwe buren noch ff te vrient hauwen, dus bent ik maar een keikje gaan neme. Hut bleek Meneer Poes te weze, die zat te singe dat 'ik ben een kleine greise poes, en ik singt de geile poesebloes'.
Na een vernietigende blik meinerzijds besloot ie z'n Poes-in- Boets blik op te zette en verders braaf en stil in de tuin te gaan zitte. Maar toen kon ik nie meer slape.
Mevrouw Poes lag gewoon lekkar te snurke op de tuintafel, die weet helegaar nie dat poese nagtbeesten horen te wezen.
En nu denke we dat één van de koneinen een dwarslaesie hebt. Heel sielug. Een jaar gelede hadde we nog 26 beessies, nu nog maar veif. De sgaamluis nie meegerekent.
Hebbe jullie noch wilde planne? Ik ben trauwens wel jaloers op Lies, Nordik kantkloswokke te paart. Paarden zein nameleik leuk.
Drukkie voor allen!
Vannach om twee uur schrokte ik wakker. Ik dag minstens dat Meneer Harrie het lootje had verlegt en dat me roepding gemolestereerd werd. Maar neen, het was een poes die de Grote MiauwMiauwsong aan hut singe was.
Same met een vreemde poes, en dan al kreisend ront het huis. Ik wilt alle nieuwe buren noch ff te vrient hauwen, dus bent ik maar een keikje gaan neme. Hut bleek Meneer Poes te weze, die zat te singe dat 'ik ben een kleine greise poes, en ik singt de geile poesebloes'.
Na een vernietigende blik meinerzijds besloot ie z'n Poes-in- Boets blik op te zette en verders braaf en stil in de tuin te gaan zitte. Maar toen kon ik nie meer slape.
Mevrouw Poes lag gewoon lekkar te snurke op de tuintafel, die weet helegaar nie dat poese nagtbeesten horen te wezen.
En nu denke we dat één van de koneinen een dwarslaesie hebt. Heel sielug. Een jaar gelede hadde we nog 26 beessies, nu nog maar veif. De sgaamluis nie meegerekent.
Hebbe jullie noch wilde planne? Ik ben trauwens wel jaloers op Lies, Nordik kantkloswokke te paart. Paarden zein nameleik leuk.
Drukkie voor allen!
zaterdag 20 december 2008 om 11:26
Jee Har, die gijle poesebloes sinkt Julio ook wel es....da ken je chewoon nie necheren!
En een knijn med een dwarsleesie, da hep ik noch nooid fan chehoord, maar as ut nix meer is da knijn, hep je in ieder cheval een ideetje for ut kerse dinee...
Ik hep heeeuule wilde plannen maar daar hep ik Julio wel for nodich did wiekent, dus kaike of ie er for in is!
En een knijn med een dwarsleesie, da hep ik noch nooid fan chehoord, maar as ut nix meer is da knijn, hep je in ieder cheval een ideetje for ut kerse dinee...
Ik hep heeeuule wilde plannen maar daar hep ik Julio wel for nodich did wiekent, dus kaike of ie er for in is!
zaterdag 20 december 2008 om 11:36
Harrie, het is tog wat met die poese he, maar k moed er wel van lagge. ken je 'm nied don eren an het glaasen huissie. Krijgt jij geen lasd met buurdjes en kan poes bleeren for de goete saak
ow en wat sielug for je knijn, kw ord alsteid so fedrietig as dierdjes iets hebbe
het gaad fandaag wel tot nog toe. k hep gedaant wat gedaant moesd worde en nu ist weer wagte, huile, wagte, lagge, enso
ow en wat sielug for je knijn, kw ord alsteid so fedrietig as dierdjes iets hebbe
het gaad fandaag wel tot nog toe. k hep gedaant wat gedaant moesd worde en nu ist weer wagte, huile, wagte, lagge, enso
zaterdag 20 december 2008 om 11:40