Toetsenbord problemen
donderdag 29 september 2016 om 21:43
Hoi hoi,
Ik heb een probleempje met mijn toetsenbord!!
Mijn toetsenbord volgt de 'normale' toetsen. Dus zeg maar waar het apenstaartje bij de twee zit, maar mijn apenstaartje zit helemaal niet bij de twee. Maar helemaal links bovenin, onder de escape.
Weet iemand hoe ik dit moet veranderen. Ik wordt een beetje moe ervan om een plaatje van een toetsenbord naast me te houden om op te zoeken waar de vraagteken zit...
het is wel een normale qwert toetsenbord. De letters zitten overal hetzelfde, maar de leestekens niet.
Ik heb trouwens windows 10
alvast bedankt!!!
Ik heb een probleempje met mijn toetsenbord!!
Mijn toetsenbord volgt de 'normale' toetsen. Dus zeg maar waar het apenstaartje bij de twee zit, maar mijn apenstaartje zit helemaal niet bij de twee. Maar helemaal links bovenin, onder de escape.
Weet iemand hoe ik dit moet veranderen. Ik wordt een beetje moe ervan om een plaatje van een toetsenbord naast me te houden om op te zoeken waar de vraagteken zit...
het is wel een normale qwert toetsenbord. De letters zitten overal hetzelfde, maar de leestekens niet.
Ik heb trouwens windows 10
alvast bedankt!!!
donderdag 29 september 2016 om 22:05
quote:MouseCat schreef op 29 september 2016 @ 22:03:
Ctrl + Shift tegelijk indrukken wil ook nog wel eens de toetsenborden wisselen.
Dit!
En als het vaak voorkomt kun je de Nederlandse instelling in het configuratiescherm ertussenuit halen.
Ctrl + Shift tegelijk indrukken wil ook nog wel eens de toetsenborden wisselen.
Dit!
En als het vaak voorkomt kun je de Nederlandse instelling in het configuratiescherm ertussenuit halen.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?