Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
daar is die mooie man weer

tender luf en ker voor jouw ook babsje
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Un heleboel tender lof &ker voor jauw BabserdeFlapsje!
Lies dat moed wel he, se segge tog alteid blijfe lagge wad er oook gebeurt, duss nou probeert ik dad maars

schrijfe lukt alweer een beedje want ik gingt wel heels raar sgrijve ineens, dus nou allenig nogt die tol uid mein hooft late hale

Babs huks hoor en natulik ok for jou tender lof & kare
Gijnig Roel, dat je je muts opgekerstpimpt hept. Het is wel één en al zweer bei jullie thuis hè?
Koekkie, hep je een beetje de mogeleikheid om jezelvers af te leiden van alle elanden en beslommerinken? Voor jauw natuurlijk ook heel veul tender lof &ker?

Meneer Harrie gaan vanmiddag met het koneintje naar de dierendokterpersoon. Da's beter voor het koneintje.
quote:Livre schreef op 20 december 2008 @ 11:59:

Havettekes, tender lof & ker voor jullie en mei.

hee die leuke man is trug. & babs zelven ok.
Em, ik miste um zo erg.

zie mij eens kerssig zijn
leuk Marg maart nou nied gaan in sneeuwe. Dad is besd kout hoor

Oh Emma Roel gaad weer helegaar in de harriewarrie so, maar leukt istie wel he. k snapt wel dad jei 'm misde hoort

Har, hed lukt me nied goet om wat aflijding te soeke, ksit wel planne te bedenke en maaake maars de uidvoering is dan weert het probleemt he
Wad een cheweldiche voto fan jouw, Marg, dad siet er eg chesellich uit!

Heeeeeee Babs, lecker ding, dicke tender lof en ker toe joe toe!

Wahahaha hebbie de niewe avator van Roelien gesien???

Wad sie je dur kerse agtich uit Roel, hep je for je roepding ook zoon leuke muds geskoord?
Is sit ook al een teitje te denke ofer een niew plaadje maar ik kan nix leuks bedenke/finde. Dus as julie nauw erreges een plaadje sien en je denk: das tiepiesj Wen, laad ut me dan evv weten? Chraach reekunin hauwent med ut veit dak ook soms noch als Charlotte moed versgijnen op did vorum...
Goh wat een gezelige kers snol Marg! Ik krijg er helemal een huiselik gevoel van.
Geinig al die kerse mutsen

Babs, fijn om je weer te sien.

Har, dat kenijn gaat tog niet de kafia Frits agterna?

Koekie een ekstra spesjaal drukkie voor jouw

Marg sukses met je roepdingen, desember is bijna voorbij gelukkig.

En de andere havettes een drukkie. Ik heb weer soo gelaggen gisteren.

Vandaag maar weer wat praktiese saken doen. En fanafont heb ik wel zin in een feessie. Kowa ofzo. Meneer Kruishaar en ik hebbe al soow lang niet meer gedanst en de roepdingen gaan uit losjeren.
sow kersseboom en ik hebbe eindeliks een deel geslote. Atvocaat hebt maars een bem milleding gedaan nu het plan van aanpakt van Cajla tog nied helegaar goet uid pakt.

We hebbe same over een gekoome dat kersseboom buite bleigd staan en gesellig gaad doen for de diertjes
ik gaat naar de iekeeaa en dan naar mein roepdingesen

ik fin jullie allemaal heel lief en sien jullie fanafond weer
Daar ben ik weer. Ut was wat op de paardennordikkandkloswokkenmanege (mooj woort voor chalchje). Ik heb met paart en al een koprol gemaakdt (dit is dus egt waar he). Het was behoorluk sgrikke. Paart tilde ze bene niet goed op en struikelde. En omdat ik op ze ruch zat ging ik mee. Maar het deet helemaal niet pein omdat ik er heel mooj vanav rolde. De paardennordikkandklosmeester gaf mei een nege voor de koprol Goet he?

Liefe babsje, goet je weer te zien. Roelie, wat hep je een mooje muts op je bolletje. Staat je beeldig. Kom je snel weer hier langs, we misse jou ook.

Koekie, ben blij dat je ondanks ales tog nog een beedtje kan lagge hier. Heel veel drukkies.

Andere havettekes, lof tender en ker as je dat nodig mogt hebbe.
quote:zonlicht2 schreef op 20 december 2008 @ 13:38:

sow kersseboom en ik hebbe eindeliks een deel geslote. Atvocaat hebt maars een bem milleding gedaan nu het plan van aanpakt van Cajla tog nied helegaar goet uid pakt.

We hebbe same over een gekoome dat kersseboom buite bleigd staan en gesellig gaad doen for de diertjesWat een goet altermatief koekie.
quote:Chardonnay schreef op 20 december 2008 @ 14:12:

Daar ben ik weer. Ut was wat op de paardennordikkandkloswokkenmanege (mooj woort voor chalchje). Ik heb met paart en al een koprol gemaakdt (dit is dus egt waar he). Het was behoorluk sgrikke. Paart tilde ze bene niet goed op en struikelde. En omdat ik op ze ruch zat ging ik mee. Maar het deet helemaal niet pein omdat ik er heel mooj vanav rolde. De paardennordikkandklosmeester gaf mei een nege voor de koprol Goet he?

Liefe babsje, goet je weer te zien. Roelie, wat hep je een mooje muts op je bolletje. Staat je beeldig. Kom je snel weer hier langs, we misse jou ook.

Koekie, ben blij dat je ondanks ales tog nog een beedtje kan lagge hier. Heel veel drukkies.

Andere havettekes, lof tender en ker as je dat nodig mogt hebbe.

Lies tog, Dat is effe srikke gelukkeg is het goet afgelopen en staan jij en het paart weer feilig op jullie beentjes.

Gaan jullij noch iets leuks doen t wiekent?
Ik cha vanavont bei vriende ete en lekker vroeg naar bet. Ga jij kowa-en? Waar?
Jeeemichdepeeemich wad een Afont uren Annelies med dad peert! Ben blei dad je weer huidjesheel truch ben chekomen!

Ja, waar cha je veeste, Sabien..ik wil ook maar Zaadje 2 wil nooid uit loosjere
Meneer Harrie is een kersseboom aan het temme en ik zit te grinneke.

Vorig jaar hat Meneer Harrie een timer aan alle feesverligtink gebonden, want dat was so makkeleik, hoe je er zelf niet aan te denke om alle lichies uit te doen maken.

Met out & niew zaten wei, leuk aangekleed en met lekkere happen voor de neus en de bubbels in de aan slag, met een toen nog heel klijn en slaperig roepding op sgoot. Af te tellen.

10! 9! 8! 7! 6! 5! 4!....

En toen ginge alle lichies uit en zate wei in het pikkedonker.

Meneer Harrie hat de timer om 0.00 uur gezet.....
We weten hut nog niet seker of we gaan feesten, vanwege dat we nog geen ver voer hebbe, van wegen dat de ootoo stuk is. Anders moeten we tuis maar gaan kowa dansen, maar of de buren daar blij mee sijn...

Meneer Harrie is ook goet besig kwa kersezweer begrijpt ik.
hahaha Har, wad een leuke aksie fan Men. Harrie vorich jaar!

Tuis veeste is ook leuk, tog Sabien, kun je ons firtuweel op de hoochte hauwe!
Mannelies hept niet zo zin om te feeste vanavont Sabientje. Maar ik ga graach volgede keer met je danse.

Ik roep Meneer Harrie met trugwerkunde kragt uit tot grapbroek van 2007

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven