Scroll werkt niet op touchpad
vrijdag 30 september 2016 om 16:29
Het scrollen met mijn touchpad werkt niet meer na de update naar windows 10.
Volgens windows is de meest recente driver geinstalleerd.
Het is een veel voorkomend probleem, maar met de aangedraagde oplossingen op het internet is het mij nog steeds niet gelukt het werkend te krijgen. Zeer vervelend om nu met de pijltjestoetsen of page up/down te moeten scrollen.
Tips zijn welkom.
Volgens windows is de meest recente driver geinstalleerd.
Het is een veel voorkomend probleem, maar met de aangedraagde oplossingen op het internet is het mij nog steeds niet gelukt het werkend te krijgen. Zeer vervelend om nu met de pijltjestoetsen of page up/down te moeten scrollen.
Tips zijn welkom.
The superficial disappears when it begins to rain...
vrijdag 30 september 2016 om 18:09
vrijdag 30 september 2016 om 18:14
quote:SuzanneSuus schreef op 30 september 2016 @ 17:39:
Ik bedoelde een externe touchpad aansluiten
Aangezien het een bekend probleem is en je blijkbaar geen oplossing hebt kunnen vinden moet je iets anders.
Een muis wil je niet, dan maar een externe touchpad
ah op die fiets, een externe touchpad vind ik ook niet passend.
Bedankt voor de tips.
Ik bedoelde een externe touchpad aansluiten
Aangezien het een bekend probleem is en je blijkbaar geen oplossing hebt kunnen vinden moet je iets anders.
Een muis wil je niet, dan maar een externe touchpad
ah op die fiets, een externe touchpad vind ik ook niet passend.
Bedankt voor de tips.
zaterdag 1 oktober 2016 om 10:58
quote:Gewoon-ik schreef op 01 oktober 2016 @ 09:52:
Je kan op de site van de fabrikant naar het modelnummer van je laptop zoeken. Vaak staan daar nieuwere drivers dan die Windows zelf kan vinden.
Model kan ik niet meer vinden op de website van de fabrikant. Net via een andere website de driver gedownload en geïnstalleerd. Probleem opgelost
Allen dank voor de tips.
Je kan op de site van de fabrikant naar het modelnummer van je laptop zoeken. Vaak staan daar nieuwere drivers dan die Windows zelf kan vinden.
Model kan ik niet meer vinden op de website van de fabrikant. Net via een andere website de driver gedownload en geïnstalleerd. Probleem opgelost
Allen dank voor de tips.
zaterdag 1 oktober 2016 om 11:51
quote:autumncloud schreef op 01 oktober 2016 @ 10:58:
[...]
Allen dank voor de tips.
Fijn!
Bij mij haalde dat niets uit... Hoewel... Laatst (eergisteren?) kreeg ik een uitgebreide update van Win10 en sindsdien werkt het nog steeds goed!
[...]
Allen dank voor de tips.
Fijn!
Bij mij haalde dat niets uit... Hoewel... Laatst (eergisteren?) kreeg ik een uitgebreide update van Win10 en sindsdien werkt het nog steeds goed!