Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO
maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
zaterdag 20 december 2008 om 17:14
hept meneer Harrie de kersseboom in middelz getemt? Waat een aksie, konne julli mekaar wel finde for de geluksalige wenzen
Lies wad een afontur meit. Maart gelukkug staan jei en peert weer fijlig op de beendjes. En een goede be oordeelinngk is natulik mooooi mee genoome
sabien wat baalen seg dat je ver voersmiddelt dienst wijgert. Hept die de fakbond wel in geschaakeld? Maar feeste kan je over al tog als je maart een feesd hoetje opset he
Lies wad een afontur meit. Maart gelukkug staan jei en peert weer fijlig op de beendjes. En een goede be oordeelinngk is natulik mooooi mee genoome
sabien wat baalen seg dat je ver voersmiddelt dienst wijgert. Hept die de fakbond wel in geschaakeld? Maar feeste kan je over al tog als je maart een feesd hoetje opset he
zaterdag 20 december 2008 om 17:21
Nou he Koekie, ben dur ook noch steets een beedtje ondurste boofe van. Maar zowals je al segt, een goede be oordeelinkkgk is ook wat waart. En die meneer is de baas van die nordikkandkloswokkentepaartmanege, dus die hept er vast verstantkiezen van.
Hoe is het verder met koekie. Is het bosch nog naar je toegekome?
Hoe is het verder met koekie. Is het bosch nog naar je toegekome?
zaterdag 20 december 2008 om 18:27
as ie die nou maar nied verweidert hept Lies, die verrestantskiese
het bosch is nied nar me toe gekomme, snapt jei dad nou? Ikke nied hoor, gisture zagt ik de boome op de keikkasd loope en nou komme se nied bei mei
ik hept meself de winkelzz ingesleepd en nou de kaarssies angestoke en gaad straks heeerlik de hapsiness leese en mia mamma sien
het bosch is nied nar me toe gekomme, snapt jei dad nou? Ikke nied hoor, gisture zagt ik de boome op de keikkasd loope en nou komme se nied bei mei
ik hept meself de winkelzz ingesleepd en nou de kaarssies angestoke en gaad straks heeerlik de hapsiness leese en mia mamma sien
zaterdag 20 december 2008 om 19:55
Sabientje, dees is voor jou. Gaat hier helegaar uit me plaat
http://www.psysurfeur.com/trance-live.php
http://www.psysurfeur.com/trance-live.php
zaterdag 20 december 2008 om 20:57
zaterdag 20 december 2008 om 21:55
zaterdag 20 december 2008 om 21:56
zondag 21 december 2008 om 01:13
Ik heb met je van doen, Marg, almar zorrege voor die roepertjes van je... kun je der geen antyroep toeter op monteren?
Babsie, ben je erg ziekies dat je zo weinig hiero bent? Ik hopent van nie. Dog vreet het ergste.
Me man is me bell techud aan hut vergokke onlijn. Hij heeft al zetsig uro verdient maar daar moets ie wel voor meer as hondert uro voor belle. snapy? Ik vinut wel lief dat hij zo hart an hut werk is. met choque.
Harrewar, hoetsie met jouw dan? Ik vin je poeze storie heul fijn! We kenne al 4 van je beeste: man en frau poez, Fritz de hamster en het lame konijn. Un ztervte sijver van veifdig prezent lijk me aleen niet plijte vor annere diere om ook gezwelyg by julie te wonen te komen. Ik sal het still hauwe.
Koekkie, in de vilm Ze Lood of Ze Wings zijn ook lopede bome. Mar hoe ofdat ze lope gaan wetik niemeer pesies. Ik dag dat ze booss werre. Mesgien kome ze lanks asdat jij je kerse bom nie meer mediealiseert maar gewoon kij en kij hart aftuijgt. met karrewatse, goededags en zwepe. Tipp!
Babsie, ben je erg ziekies dat je zo weinig hiero bent? Ik hopent van nie. Dog vreet het ergste.
Me man is me bell techud aan hut vergokke onlijn. Hij heeft al zetsig uro verdient maar daar moets ie wel voor meer as hondert uro voor belle. snapy? Ik vinut wel lief dat hij zo hart an hut werk is. met choque.
Harrewar, hoetsie met jouw dan? Ik vin je poeze storie heul fijn! We kenne al 4 van je beeste: man en frau poez, Fritz de hamster en het lame konijn. Un ztervte sijver van veifdig prezent lijk me aleen niet plijte vor annere diere om ook gezwelyg by julie te wonen te komen. Ik sal het still hauwe.
Koekkie, in de vilm Ze Lood of Ze Wings zijn ook lopede bome. Mar hoe ofdat ze lope gaan wetik niemeer pesies. Ik dag dat ze booss werre. Mesgien kome ze lanks asdat jij je kerse bom nie meer mediealiseert maar gewoon kij en kij hart aftuijgt. met karrewatse, goededags en zwepe. Tipp!
zondag 21 december 2008 om 01:16
zondag 21 december 2008 om 08:58
quote:MissMara schreef op 20 december 2008 @ 20:57:
[...]
In dees kerse tijt vin ik dit de mowjste gedagte... jei staat op een verlopede eeste pleck!
Mar eers: wat is hun nummer? Van die Africanièrs?Ik bedachd van nochtend dat het waarschijnlik niet kan. Er is veel alfalfa betisme in Afrika, dus dan kunen ze ook niet telefoniren bellen.
[...]
In dees kerse tijt vin ik dit de mowjste gedagte... jei staat op een verlopede eeste pleck!
Mar eers: wat is hun nummer? Van die Africanièrs?Ik bedachd van nochtend dat het waarschijnlik niet kan. Er is veel alfalfa betisme in Afrika, dus dan kunen ze ook niet telefoniren bellen.
zondag 21 december 2008 om 14:16
Roel ik moet steets zow laggen om die avetor dat plaatje fan jou met die kersemuts.
Hoe gaat het met alle liefe havette heldinnen? En met al hun roepdingen, beestenboelen en andere saken?
Vanwegens dat ik fan de week de Russen op besoek hat, ben ik de komende dagen besig met agterstallig onderhout. Oftewel een lange toedeloe lijst. Maar jullie sijn wel in mijn gedagten.
Soentjes en een drukkie van Sabine
Hoe gaat het met alle liefe havette heldinnen? En met al hun roepdingen, beestenboelen en andere saken?
Vanwegens dat ik fan de week de Russen op besoek hat, ben ik de komende dagen besig met agterstallig onderhout. Oftewel een lange toedeloe lijst. Maar jullie sijn wel in mijn gedagten.
Soentjes en een drukkie van Sabine