Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
hept meneer Harrie de kersseboom in middelz getemt? Waat een aksie, konne julli mekaar wel finde for de geluksalige wenzen

Lies wad een afontur meit. Maart gelukkug staan jei en peert weer fijlig op de beendjes. En een goede be oordeelinngk is natulik mooooi mee genoome

sabien wat baalen seg dat je ver voersmiddelt dienst wijgert. Hept die de fakbond wel in geschaakeld? Maar feeste kan je over al tog als je maart een feesd hoetje opset he
Nou he Koekie, ben dur ook noch steets een beedtje ondurste boofe van. Maar zowals je al segt, een goede be oordeelinkkgk is ook wat waart. En die meneer is de baas van die nordikkandkloswokkentepaartmanege, dus die hept er vast verstantkiezen van.

Hoe is het verder met koekie. Is het bosch nog naar je toegekome?
as ie die nou maar nied verweidert hept Lies, die verrestantskiese

het bosch is nied nar me toe gekomme, snapt jei dad nou? Ikke nied hoor, gisture zagt ik de boome op de keikkasd loope en nou komme se nied bei mei

ik hept meself de winkelzz ingesleepd en nou de kaarssies angestoke en gaad straks heeerlik de hapsiness leese en mia mamma sien
Sabientje, dees is voor jou. Gaat hier helegaar uit me plaat

http://www.psysurfeur.com/trance-live.php
Weer aan de sjardooneej, Lieseke?
Halo mijde. Ik groedt ieder een. En heb een preis vraag.

Je hebd een week de tijdt tot dat een bell techoet van 330 eroos vervaldt. Wat gajeder andoen?
Luukseporbleempie dus Lidy,

eeeeh al je frientjes en vamily ofer de heule werelt belle en een paar uurdjes bijbeppen?
Annelies, ik ga zow straks luisteren.

Moeilijke vraag, Lied, mag je een hulplijn bellen?
Met de arme Afrikanen belle of de cuur kool goedt aangekomen is.
Ovovovovov je cheeft je niggie fan 16 dese televoon for een weeckje, hebbie gleik een leuk kerse cadaueutju for dur!
Mijten, ik ga nu even een fillum kijken. Missgien tot later.
feel plesier Sabbie!
quote:korenwolf schreef op 20 december 2008 @ 20:41:

Met de arme Afrikanen belle of de cuur kool goedt aangekomen is.

In dees kerse tijt vin ik dit de mowjste gedagte... jei staat op een verlopede eeste pleck!

Mar eers: wat is hun nummer? Van die Africanièrs?
quote:Charlotte69 schreef op 20 december 2008 @ 20:31:

Weer aan de sjardooneej, Lieseke?Nee, wel aan de irish coffee
quote:Chardonnay schreef op 20 december 2008 @ 21:37:

[...]

Nee, wel aan de irish coffee Lecker hoor!
http://www.psysurfeur.com/trance-live.php

Luister dan ff. Egt geweldich!
dag lieferts van me

ik ben weer thuis en best wel een beetje moei. Ik mach dan ook maar heel efen bleifen want morgen moet ik weer vroeg mijn roepdingesen uit bet halen

hoe is het met al mijn liefe havettes
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
slaap zachies lieferts
Lies, Julio en ik stuiteren hier al koa-ent door ut huis, bedangt for de link, hoor!

Slaap lecker Marg en alle andre Havettes die al slapen of noch slapen chaan!
Ik heb met je van doen, Marg, almar zorrege voor die roepertjes van je... kun je der geen antyroep toeter op monteren?

Babsie, ben je erg ziekies dat je zo weinig hiero bent? Ik hopent van nie. Dog vreet het ergste.

Me man is me bell techud aan hut vergokke onlijn. Hij heeft al zetsig uro verdient maar daar moets ie wel voor meer as hondert uro voor belle. snapy? Ik vinut wel lief dat hij zo hart an hut werk is. met choque.

Harrewar, hoetsie met jouw dan? Ik vin je poeze storie heul fijn! We kenne al 4 van je beeste: man en frau poez, Fritz de hamster en het lame konijn. Un ztervte sijver van veifdig prezent lijk me aleen niet plijte vor annere diere om ook gezwelyg by julie te wonen te komen. Ik sal het still hauwe.

Koekkie, in de vilm Ze Lood of Ze Wings zijn ook lopede bome. Mar hoe ofdat ze lope gaan wetik niemeer pesies. Ik dag dat ze booss werre. Mesgien kome ze lanks asdat jij je kerse bom nie meer mediealiseert maar gewoon kij en kij hart aftuijgt. met karrewatse, goededags en zwepe. Tipp!
Fuggeedt ik helegaar Liezeke haar avondtuur - beina onder het nordikkantkloswokrijtuigdier gekome?! Hij is tog wel ingeslape immiduls he. Dat is onaxebtafel. Mijd ik sgrik me plats vangend een kopdroll. hoop dat je geen spyre pein hebtervan!

ieder veel tlk, well strutsen!
goeiesmorgens ik is alweer wakker, of iets wat daarop leikt

ik hoor mijn roepdingesen al fan ver dus ik gaat maar aan het werk

sie jullie vanmiddag

anneliessie heb je nog geen spiertjes pein
quote:MissMara schreef op 20 december 2008 @ 20:57:

[...]

In dees kerse tijt vin ik dit de mowjste gedagte... jei staat op een verlopede eeste pleck!

Mar eers: wat is hun nummer? Van die Africanièrs?Ik bedachd van nochtend dat het waarschijnlik niet kan. Er is veel alfalfa betisme in Afrika, dus dan kunen ze ook niet telefoniren bellen.
Alfalfa gooi ik alteit door de sla.

Ik wist geeneens dat het in Afrika groejde.

Zo leer je nog eens wat.....
Roel ik moet steets zow laggen om die avetor dat plaatje fan jou met die kersemuts.

Hoe gaat het met alle liefe havette heldinnen? En met al hun roepdingen, beestenboelen en andere saken?

Vanwegens dat ik fan de week de Russen op besoek hat, ben ik de komende dagen besig met agterstallig onderhout. Oftewel een lange toedeloe lijst. Maar jullie sijn wel in mijn gedagten.

Soentjes en een drukkie van Sabine

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven