Nieuwe klant TV en internet

02-10-2016 12:21 13 berichten
Met een beetje geluk heb ik zeer binnenkort de sleutel van mijn eigen huis.

En dus ben ik me aan het orienteren welk abonnement voor TV en internet ik het beste kan nemen.

Omdat ik best wel behoorlijk terugga in inkomen kan ik niet zomaar van alles wat doen.

Maar aan de andere kant zou ik het wel heel prettig vinden om in ieder geval op 1 tv nog te kunnen pauzeren en opnemen.

Als ik alles vergelijk kom ik uit bij Tele2, wat mij voor alleen simpel internet op gemiddeld 22 euro per maand komt, gerekend voor 1 jaar .

Voor internet plus tv met opnemen en wat meer zenders komt het op 33,50 euro per maand.

Dus ik neig wel naar internet plus tv.

Maar hoe zit dit met eventuele extra tv's boven.

Moet ik daarvoor dan gewoon voor de kabel betalen? Of kan ik dan beter extra ontvangers erbij nemen?

Als ik het uitgekozen abonnement neem en ik betaal kabel bij ben ik 52 euro per maand kwijt.

Wat ik me vooral afvraag is of ik ook kosten voor de kabelaansluiting heb als ik alleen maar een tv-abonnement heb met digitale ontvangers.

En wat ik me ook afvraag is hoe het zit met een contract wat je aangaat. Kun je dat meenemen naar een ander adres? De woning die ik ga huren is namelijk tijdelijk en de kans is best groot dat ik hier geen vol jaar zit.

En hoe lang duurt het ongeveer tot je internet hebt?

Ik weet het, veel vragen en ik kan ze allemaal morgen aan de klantenservice stellen, maar ik wil graag weer wat uitgezocht hebben.
Toch zou ik het bij de klantenservice vragen. Ervaar je meteen hoe die is.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon het goedkoopste pakket en dan boven op je laptop of tablet kijken.

Abbonement kan je meenemen als je verhuist
Met ziggo heb je kabel tv en internet voor 44.50 dacht ik. Voor extra kastjes moet je meestal bijbetalen (bij kon was dat 5 euro per kastje per maand)

Maar bel de klantenservice inderdaad
Extra TV's zijn toch niet meer nodig? De meeste providers bieden ook online kijken aan. Dus als je elders in huis wilt kijken gebruik je gewoon je PC, laptop of tablet.
Ik zit bij tele2. Daar kun je nog niet op je pc kijken. Wel hebben ze een app voor mobiel en tablet met een heel beperkt aantal zenders. Als je op meerdere tv's wilt kijken heb je voor elk een extra decoder nodig, die per stuk €3 p/m extra kosten.
Vieze oplichters.

Vroeger, met analoge tv trok je gewoon wat extra kabels en je kon overal tv kijken. Kostte niks extra.
Ik zit bij telfort: 35 euro p.m 2 kastjes (elke tv 1) met pauzeren en opnemen en internet.
quote:willem1959 schreef op 02 oktober 2016 @ 13:17:

Vieze oplichters.

Vroeger, met analoge tv trok je gewoon wat extra kabels en je kon overal tv kijken. Kostte niks extra.Dat kan nog steeds als je bij ziggo zit.
Het gaat eigenlijk om drie tv's extra boven. :-)

Tv kijken op laptop of tablet vind ik persoonlijk niks, klein beeld, haperen door wifi, niet relaxed liggen.

Hier heb ik inderdaad alle kabels naar boven doorgetrokken met een extra kastje op 1 kamer en analoog op de andere twee kamers.

Ik zit hier nu bij kpn maar dat is me straks te duur. En hier dus ook nog 18,50 per maand voor de kabel van caiway. In totaal met vast bellen erbij 80 euro per maand.

Ik zie bij tele2 maar maximaal 1 extra kastje.
quote:jadaiswa schreef op 02 oktober 2016 @ 13:37:

Ik zit bij telfort: 35 euro p.m 2 kastjes (elke tv 1) met pauzeren en opnemen en internet.wij betalen meer dan het dubbele bij ziggo; wel tv-plus dus extra zenders.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:paling schreef op 02 oktober 2016 @ 17:20:

Het gaat eigenlijk om drie tv's extra boven. :-)

Tv kijken op laptop of tablet vind ik persoonlijk niks, klein beeld, haperen door wifi, niet relaxed liggen.

Hier heb ik inderdaad alle kabels naar boven doorgetrokken met een extra kastje op 1 kamer en analoog op de andere twee kamers.

Ik zit hier nu bij kpn maar dat is me straks te duur. En hier dus ook nog 18,50 per maand voor de kabel van caiway. In totaal met vast bellen erbij 80 euro per maand.

Ik zie bij tele2 maar maximaal 1 extra kastje.Je kunt er 2 bijnemen, in totaal dus 3.
Na flink zoeken en vergelijken heb ik een alles in 1 abonnement afgesloten bij de kabelleverancier.

Dan heb ik 1 interactieve TV, kabel naar boven, glasvezel-internet en zelfs nog een telefoonaansluiting.

De eerste 4 maanden 34 euro, daarna 54.

50 euro eenmalig voor de modem.

Eventuele belkosten komen er nog bij, maar gebeld worden is misschien nog wel makkelijk voor de kinderen (alhoewel die ook allebei mobiel hebben/krijgen, maar prepaid)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven