Verdrietig

04-10-2016 20:52 28 berichten
Ik heb een verdrietig momentje en niemand om mij heen om even bij uit te huilen of om mee te knuffelen.

Misschien hebben jullie leuke verhalen of tips om weer vrolijk te worden?!
Dekentje, thee, chocola en even verdrietig zijn dan maar. Dat werkt bij mij meestal beter dan proberen vrolijk te doen. Uithuilen en weer doorgaan!

Of even iemand bellen?
Alle reacties Link kopieren

Even lief zijn voor jezelf.

Lekker drankje erbij, dekentje op, iets lekkers bij de hand. En gewoon lekker uithuilen als je dat goed doet.
Waarom ben je verdrietig?

Ga lekker dansen!
quote:Carabosse schreef op 04 oktober 2016 @ 21:08:

Ga lekker dansen!

Leuke tip, echt maar daar moet je maar net zin in hebben dan.

Ikzelf plop liever een heerlijke fles wijn open !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Fail compilatie op YouTube?
En dan lekker You Tube aanspreken.................. hoe heerlijk
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 04 oktober 2016 @ 21:09:

[...]

Leuke tip, echt maar daar moet je maar net zin in hebben dan.

Ikzelf plop liever een heerlijke fles wijn open !Zin moet je maken!
Blije hysterische glitters (ik hoop dat het helpt)

This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
muziekje tong tong yeah wave
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wat is eraan de hand? Leuke filmpjes op Youtube kijken? Sterkte
Ahhh! Jullie zijn allemaal schatten!
quote:Carabosse schreef op 04 oktober 2016 @ 21:10:

[...]

Zin moet je maken!

Dat ben ik echt met je eens, het is mijn levensmotto.

Maar het mag ook een enkele keer niet............
Op YouTube even opzoeken:

4 lachende baby's.

Waarschijnlijk tovert dit filmpje minimaal een kleine smile op je gezicht!
Poezen filmpjes op youtube: https://www.youtube.com/watch?v=qKUQo_C_1uA
Zit de laatste tijd niet lekker in mn vel. Afgelopen jaar een aantal keer onverwachts afscheid moeten nemen, verhuizing en nu logeren bij iemand omdat ons nieuwbouw huis vertraging op heeft gelopen, hierdoor mis ik een eigen plek en privacy, baan heel onverwachts kwijtgeraakt en voel me de laatste tijd niet heel erg nuttig, man die elke maand een weekje weg is voor werk en hij is vanmorgen vertrokken en nu ben ik weer eerste avond alleen. Eigenlijk heb ik niks te klagen maar het werd me net even te veel.

Ik drink geen alcohol, misschien ga ik vanavond maar eens een fles wijn opentrekken en kijken hoe dat smaakt!
Puppies op instagram! En verder... goed boek lezen waardoor je aan iets anders kan denken, vakantiefotos bekijken, verse muntthee met honing...

En verder: probeer dingen te doen waardoor je je wel nuttig voelt. Als een baan nu even niet lult misschien vrijwilligerswerk met ouderen, bekenden helpen met hun kinderen, sporten etc.

Heb je het Afschuwelijke bruiloften en partijen topic al gelezen? Daar zitten heerlijke verhalen tussen! Wellicht is dat een vermakelijke afleiding.

afschuwelijke bruiloften en andere partijen
anoniem_172456 wijzigde dit bericht op 04-10-2016 21:36
Reden: Link geplaatst
% gewijzigd
Die ga ik opzoeken elf!
Net de link geplaatst in mijn vorige bericht!

Sterkte!
quote:Eindeloos schreef op 04 oktober 2016 @ 21:25:

[...]

Dat ben ik echt met je eens, het is mijn levensmotto.

Maar het mag ook een enkele keer niet............Of course, als je even geen zin hebt om ergens zin in te hebben dan mag je best wel een keer je oren laten hangen en jezelf bezatten én daarbij je lange vinger tegen de wereld opsteken of beide! Doe wat goed voelt! ;)
Oh en wat hier het allerbest werkt als je uitgehuild bent en nog steeds verdrietig :iets liefs doen voor iemand anders. Niet om iets terug te krijgen maar gewoon om maar wat positieve vibes het universum in te sturen koekjes bakken voor een buurvrouw, een mooie kaart maken voor een vriendin, een bloemetje sturen naar iemand die het (ook) nodig heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven