Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Neeeej, het is een waarsguwing. Voor dat als je ging esemessen.

Ik heb niks gesien nog.
Alle reacties Link kopieren
ik hep um om kwart ofer sez gestuurt, hoe lang duurde ut bei jauw fordat ie erop kwam?
ik heb ook gemssd
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Bei mei duurde het 3 kwartier....
ik sie nog niets, sucht
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik sta al de hele avent naar me wok te kijken maar geen bootschap te zien hoor...
Je moet ook naar je man-je-trom! kijke Emma! tsk.
O jammer. Ik hebb geen manje trom.
O kudder de ku - nonne, ledt ik een paard uurdjes niet op zijn de haventees op de tiller viezie / man-je-trom geweest!!!

Wat een weer geurloze acxie van je Roel! Roel roels ook!

Wa-over gaat die andre acxie tot je op een gierug nummer sit te wagten? Heb ik tot ook al gemisd?

Over tiller vizies gezegd en gezwogen, Margje, ken jij voor mijn een keer een twede ex umploir skoren? Die is voor me ijge bezeg te hauwen tijdens het hoom te trenen. En as het ken ook een fantsoendeluk lsd breedbek ex umploir voor benejen. Wandt fijtenluk is me huidenge ex umploir ook niet voor aan te zien.
Ga in therapie!
Ding!! We sitten al op de 7029!
Ga in therapie!
Huh? 7030!
Ga in therapie!
7031?
Ga in therapie!
Aarg ken iemandt mij uit leggen hoe die tel mushine werkd hiero? Volges mijn is die kumpot!
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 21 december 2008 @ 21:30:

Aarg ken iemandt mij uit leggen hoe die tel mushine werkd hiero? Volges mijn is die kumpot! Sorrie, Karla, maar bij 859 ben ik gestopt met turfen en heb ik het nie meer bij gehouwen. Vin het al heel knap dat jij zow ver komt.
Op mijn telmezine ook nog geen berichd van Roel?!
Em, hep jij geen stappe teler, dan moet je gewoon ijntje gaan wannelen (trappe lope ken ook hor) en dan komt roels berigt mesgien wel door! Tipp!

Kaj, ik ben ook nie vedder dan 100 gekome wan toen was Bokje ze tel raam vol. Wel heb ik R.E.P.E.S.K voor je viets drift!!^^ Wil jij soms een dunnere Carla van Paturain worre op temijn? Of is het zo iets van corporate mensen in copulare sunt (gewon oveslan as je hut nie snapt, is latijns).?

Hebbie geen leptop om emtievie op te koekoloere as je aan het zweetvietse ben? Of joetjoep, en dan van die ztrakke wijve en venten die aan het arobikkelen zijn. Dat modifeert zo leker.
Ik heb een sprink tau met een tel mezine in het hantvod, hebbik daar wat an?
Ja, azjemar lang genoeg sprint dan komt denk ik roel in je tel raam. Mar dan zit je al wel digt bij het dilereum trements wat bij tob spord hoord. Mizz van Paturein weed daar meer ove te futtelle.
Nee Liederlij, ik wil beslisst niet van de hoom trener af vallen. Dat is mijn al een keer of twee over komen en toe had ik togh wel spier pijn acht eraf (mij vloer bodum is van lamme naad, dat geeff niet mee).

Hatteluk bedenkt voor je R.U.S.T.P.E.K. ik most even na denken wat oftat het betekendt. Ook je laadteinse zins nee was een raatsul tot ik die met gorgle heb gevonden. En dat is het dus pursies wat ik bedoeld met me hoom getreen! Mens sauna in corpulent sanex, ofter wel mens ga lekker sportte en dan de zweed hud in en fugeet je dikke dejo niet!

En in ree jaksie op je posd van 22?>29\ :; de verdoeling van sportte is geen \diereluim tremitis\ te vroor zaken, maar juist rendierfonen (een soortemend hoor monen) in de bloed sloop vrij te brengen. Da ga je je ijge juist lekker van vloeien.
Ga in therapie!
[ hut is wir een toppetje mis kaj!]
Lied, ik moed toekennen tot ik soms verseluk in een deuk legd van me ijge posters! En venvolgers moed ik zo hart laggen tot ik er van moed huilen! Dat is die flambeuze uitlaad klep van de havetes (waar ook die tiller viezies uitvallen! Al je emonsjies laad je er uit.

Hed zelfde had ik trouwes bij jou post, voral de zweed viets von ik genitaal gevonde!

Ik ga nouw echt stoppe met karjeren, dit loopt toch wel door de puist gaten naar buiten of niet? Twalef uur op de zon dag avend. Morge noggend is het weer vroeg rijs en sjain, hoewel de roepdingen fukkansie hebben dus ik hoev me ijge nieso te haasten.

Laaps lekker!
Ga in therapie!
né, de puist gaten uit willen we niks hebbe lope! Verstandelijk, hor, dat je stopt met karjere as de nagt invalt.

Om twalef ure ging i kook te bedde, mar het logé gebeure van Bokje ze vrientje was tog nie zo een sexus, want ik was al wir van af de kloke van drieje waker! Tot nuttoe. Ik zeg maar niks: er is nog noyt ie-mand slegterder geworre van drie ure slape!*

*^ Dixlemer: as er nog een uur of 4 slaap volge, temminste.

dus: goe-moggen!
noche tipp: keluters worre soggens te wildt van Elie en Rikkut se hexakring. nie draie dus ook nie op vezzuk. slegt voo de kerse boom.
Goedemorrege Havetjes!

Keike jullie voor me actie eve op de enterteenment peiler?

Serioes Riekwest heet het topic en het gaat alemaal om de flugtelinge in de werelt die moete gehollepe worde door het roode kruis!
He Roel ik heb gekeken mar ik snap het nietzo goedt. Is het net zoeits as med die cuur kool? Wad moed ik doen, iets vezinne of gewoon chireren? En wad moed de Viva doen? Ik ken hed porgamma niet dus ken jenet een beetje simpel uitlegen.

he Lied en Caj, julie vallen wel uit de mand met dat Lateins zijn julie soms hoogbeschaaft?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven