Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO
maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
zondag 21 december 2008 om 21:21
O kudder de ku - nonne, ledt ik een paard uurdjes niet op zijn de haventees op de tiller viezie / man-je-trom geweest!!!
Wat een weer geurloze acxie van je Roel! Roel roels ook!
Wa-over gaat die andre acxie tot je op een gierug nummer sit te wagten? Heb ik tot ook al gemisd?
Over tiller vizies gezegd en gezwogen, Margje, ken jij voor mijn een keer een twede ex umploir skoren? Die is voor me ijge bezeg te hauwen tijdens het hoom te trenen. En as het ken ook een fantsoendeluk lsd breedbek ex umploir voor benejen. Wandt fijtenluk is me huidenge ex umploir ook niet voor aan te zien.
Wat een weer geurloze acxie van je Roel! Roel roels ook!
Wa-over gaat die andre acxie tot je op een gierug nummer sit te wagten? Heb ik tot ook al gemisd?
Over tiller vizies gezegd en gezwogen, Margje, ken jij voor mijn een keer een twede ex umploir skoren? Die is voor me ijge bezeg te hauwen tijdens het hoom te trenen. En as het ken ook een fantsoendeluk lsd breedbek ex umploir voor benejen. Wandt fijtenluk is me huidenge ex umploir ook niet voor aan te zien.
Ga in therapie!
zondag 21 december 2008 om 21:36
zondag 21 december 2008 om 22:20
Em, hep jij geen stappe teler, dan moet je gewoon ijntje gaan wannelen (trappe lope ken ook hor) en dan komt roels berigt mesgien wel door! Tipp!
Kaj, ik ben ook nie vedder dan 100 gekome wan toen was Bokje ze tel raam vol. Wel heb ik R.E.P.E.S.K voor je viets drift!!^^ Wil jij soms een dunnere Carla van Paturain worre op temijn? Of is het zo iets van corporate mensen in copulare sunt (gewon oveslan as je hut nie snapt, is latijns).?
Hebbie geen leptop om emtievie op te koekoloere as je aan het zweetvietse ben? Of joetjoep, en dan van die ztrakke wijve en venten die aan het arobikkelen zijn. Dat modifeert zo leker.
Kaj, ik ben ook nie vedder dan 100 gekome wan toen was Bokje ze tel raam vol. Wel heb ik R.E.P.E.S.K voor je viets drift!!^^ Wil jij soms een dunnere Carla van Paturain worre op temijn? Of is het zo iets van corporate mensen in copulare sunt (gewon oveslan as je hut nie snapt, is latijns).?
Hebbie geen leptop om emtievie op te koekoloere as je aan het zweetvietse ben? Of joetjoep, en dan van die ztrakke wijve en venten die aan het arobikkelen zijn. Dat modifeert zo leker.
zondag 21 december 2008 om 23:01
Nee Liederlij, ik wil beslisst niet van de hoom trener af vallen. Dat is mijn al een keer of twee over komen en toe had ik togh wel spier pijn acht eraf (mij vloer bodum is van lamme naad, dat geeff niet mee).
Hatteluk bedenkt voor je R.U.S.T.P.E.K. ik most even na denken wat oftat het betekendt. Ook je laadteinse zins nee was een raatsul tot ik die met gorgle heb gevonden. En dat is het dus pursies wat ik bedoeld met me hoom getreen! Mens sauna in corpulent sanex, ofter wel mens ga lekker sportte en dan de zweed hud in en fugeet je dikke dejo niet!
En in ree jaksie op je posd van 22?>29\ :; de verdoeling van sportte is geen \diereluim tremitis\ te vroor zaken, maar juist rendierfonen (een soortemend hoor monen) in de bloed sloop vrij te brengen. Da ga je je ijge juist lekker van vloeien.
Hatteluk bedenkt voor je R.U.S.T.P.E.K. ik most even na denken wat oftat het betekendt. Ook je laadteinse zins nee was een raatsul tot ik die met gorgle heb gevonden. En dat is het dus pursies wat ik bedoeld met me hoom getreen! Mens sauna in corpulent sanex, ofter wel mens ga lekker sportte en dan de zweed hud in en fugeet je dikke dejo niet!
En in ree jaksie op je posd van 22?>29\ :; de verdoeling van sportte is geen \diereluim tremitis\ te vroor zaken, maar juist rendierfonen (een soortemend hoor monen) in de bloed sloop vrij te brengen. Da ga je je ijge juist lekker van vloeien.
Ga in therapie!
maandag 22 december 2008 om 00:07
Lied, ik moed toekennen tot ik soms verseluk in een deuk legd van me ijge posters! En venvolgers moed ik zo hart laggen tot ik er van moed huilen! Dat is die flambeuze uitlaad klep van de havetes (waar ook die tiller viezies uitvallen! Al je emonsjies laad je er uit.
Hed zelfde had ik trouwes bij jou post, voral de zweed viets von ik genitaal gevonde!
Ik ga nouw echt stoppe met karjeren, dit loopt toch wel door de puist gaten naar buiten of niet? Twalef uur op de zon dag avend. Morge noggend is het weer vroeg rijs en sjain, hoewel de roepdingen fukkansie hebben dus ik hoev me ijge nieso te haasten.
Laaps lekker!
Hed zelfde had ik trouwes bij jou post, voral de zweed viets von ik genitaal gevonde!
Ik ga nouw echt stoppe met karjeren, dit loopt toch wel door de puist gaten naar buiten of niet? Twalef uur op de zon dag avend. Morge noggend is het weer vroeg rijs en sjain, hoewel de roepdingen fukkansie hebben dus ik hoev me ijge nieso te haasten.
Laaps lekker!
Ga in therapie!
maandag 22 december 2008 om 06:26
né, de puist gaten uit willen we niks hebbe lope! Verstandelijk, hor, dat je stopt met karjere as de nagt invalt.
Om twalef ure ging i kook te bedde, mar het logé gebeure van Bokje ze vrientje was tog nie zo een sexus, want ik was al wir van af de kloke van drieje waker! Tot nuttoe. Ik zeg maar niks: er is nog noyt ie-mand slegterder geworre van drie ure slape!*
*^ Dixlemer: as er nog een uur of 4 slaap volge, temminste.
dus: goe-moggen!
Om twalef ure ging i kook te bedde, mar het logé gebeure van Bokje ze vrientje was tog nie zo een sexus, want ik was al wir van af de kloke van drieje waker! Tot nuttoe. Ik zeg maar niks: er is nog noyt ie-mand slegterder geworre van drie ure slape!*
*^ Dixlemer: as er nog een uur of 4 slaap volge, temminste.
dus: goe-moggen!
maandag 22 december 2008 om 08:54
He Roel ik heb gekeken mar ik snap het nietzo goedt. Is het net zoeits as med die cuur kool? Wad moed ik doen, iets vezinne of gewoon chireren? En wad moed de Viva doen? Ik ken hed porgamma niet dus ken jenet een beetje simpel uitlegen.
he Lied en Caj, julie vallen wel uit de mand met dat Lateins zijn julie soms hoogbeschaaft?
he Lied en Caj, julie vallen wel uit de mand met dat Lateins zijn julie soms hoogbeschaaft?