start clomid 2016

05-06-2016 12:54 283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi girls,

Ik ben opzoek naar een forum om gezellig met andere meiden te kletsen over hun ervaringen met clomid en de zwangerschap. Ik weet dat er al genoeg groepen zijn, maar allemaal met zoveel schrijvers dat ik het allemaal niet kan bij houden. Dus we benieuwd of hier animo voor is.

Heb zelf net de tweede kuur clomid 50 mg achter de rug.. en nu op het wachtbankje...
Vervelend Suzieflower, ik vond provera echt niet fijn, ik werd er erg down van. Ik hoop dat het bij jou meevalt!

Fijn dat het bij jou deze keer ook meevalt heartsxdaggers en we gaan ervoor inderdaad!

Bij mij geen nieuws, ik ben nu op dag 4 van een nieuwe ronde clomid.
@hearts, ja ga idd ook ophogen, maar eerst de provera kuur afmaken. Ongesteld worden en op dag drie verder met Clomid. Als ik niet ongesteld word, en dat is best reëel, weer voor een echo. Duurt allemaal zó lang hè.Voel je jezelf nog ok?

@ Luna, moet je deze keer nog voor echo op dag 10?
C'est la vie
quote:SusieFlower schreef op 27 september 2016 @ 10:07:

@hearts, ja ga idd ook ophogen, maar eerst de provera kuur afmaken. Ongesteld worden en op dag drie verder met Clomid. Als ik niet ongesteld word, en dat is best reëel, weer voor een echo. Duurt allemaal zó lang hè.Voel je jezelf nog ok?

Vreselijk lang he, zo irritant. Maar bedacht net: zodra het aanslaat, en je een eisprong hebt, word je gewoon ongesteld toch? Dus dan hoef je niet weer duphatson/provera te slikken... Daar hou ik mezelf aan vast. Op welke dag zit jij nu van de provera? Of moet je nog beginnen? Hier nu dag 7 van duphaston, nog steeds wel oke maar ben wel veel moe.
@ hearts; We lopen gelijk, ik ben nu op dag vijf van de kuur.
C'est la vie
@suzieflower, bij mij wilden ze nu op dag 14 een echo, maar dit zou op zondag zijn dus het wordt dag 12, nu vrijdag.

@heartsxdaggers, klopt ik werd dus gewoon ongesteld nadat ik nu een eisprong had gehad en mocht gelijk weer door met clomid. Dit scheelt inderdaad veel tijd en gedoe weer met provera of duphaston.
@ Luna, ok veel succes vrijdag. Hopelijk is er iets te zien.

Ik hoop dat de Provera iets doet, heb wel buikpijn, steekjes en een "harde" buik. Hopelijk is er ook iets gaande dan, en word ik ongesteld volgende week. Spannend.
C'est la vie
Ik hoop het ook voor jou Susieflower, dat komt vast wel goed.

Er was er 1 van 13, 1 van 11 en 1 van 9 te zien. Volgende week moet ik terug komen. Ik heb het ook met mijn werkgever besproken, hij reageerde heel prettig gelukkig.
@ Luna: wat fijn dat je werkgever zo prettig reageerde en wat mooi, maar liefst 3 eitjes, wauw!

@ susieflower: inmiddels al ongesteld? Hopelijk slaat de provera snel aan en kun je door naar de volgende ronde.

@ heartsxdraggers: inderdaad wordt je na een eisprong ongesteld en hoef je niet meer aan provera. Het is zeker fijn dat je dan meteen weer kunt beginnen met clomid en binnen een maand de volgende kans hebt.

Ik mag van t weekend gaan testen, weet nog niet of ik het morgen of zondag doe. Heb sinds gisteren het gevoel ongesteld te worden, dus hopelijk houd mijn lichaam me weer voor de gek, maar dit keer in positieve zin. Ik ga er niet te veel vanuit in de hoop dat de teleurstelling dan niet zo groot is, maar ben er bang voor...
Spannend streepje, ik duim voor je!!
Ondanks het gevoel ongesteld te moeten worden, vanmorgen toch maar een test gedaan; ik kon niet meer wachten.

Nu alleen nog meer onzekerheid en spanning gecreëerd, er was een héél licht streepje te zien. Volgens de bijsluiter en internet zou ik dan zwanger zijn.....maar het streepje is zo licht dat ik dat niet durf te geloven. De komende dagen nog een aantal keren testen in de hoop op duidelijkheid.
OMG wat spannend!!! Ik hoor altijd van anderen, streep = streep! Misschien ook ff een clearblue halen, of wil je idd wachten? Ik hoop het echt zo erg voor je :D
Dank je heartsxdaggers.

Gisteren heb ik getest met een test van sensitive, vandaag een van de kruidvat en ook deze gaf een positieve test. Het is dus denk ik echt zo. Vanmorgen mijn vriend verrast met een speentje met de tekst: mijn papa is de beste. Hij was erg blij verrast.

Nu maar een beetje aan het idee gaan wennen en bekijken wat de volgende stappen zijn...

Ik vind het zo raar, kan het nog niet geloven...
Whaaa super!! Gefeliciteerd!! Geniet er van

Hopen dat de rest van ons snel mag volgen
@ Whaaaaaa Streepje, wat fijn. Gefeliciteerd.

Hier vandaag het laatste tabletje Provera gehad van de kuur, dus ben benieuwd volgende week.

Keep you posted.
C'est la vie
Gefeliciteerd streepje!!! Echt super! Geniet ervan en ik hoop dat alles goed blijft gaan!
Vandaag weer een meting gehad, nu was er alleen nog maar 1 van 11 te zien.. ik baal echt ontzettend want er is dus niks echt doorgegroeid..
Gefeliciteerd Streepje! Wat fijn! Het is zo bijzonder. Snap goed hoe je je voelt. Geniet er van!
Hè Luna, wat balen. Wat is het plan nu?

Hoe is het met jou Aggie?
C'est la vie
Nu vrijdag nog eens kijken, al denk ik niet dat die van 11 nog door zal groeien maargoed. 3n anders denk ik weer provera maar daar hebben we het nog niet echt over gehad.
Ja gaat goed. Ben nu 11.5 week. We vertellen het deze dagen aan iedereen en vanaf maandag schreeuwen we het van de daken!

Lees nog geregeld mee op het forum, maar vind het lastig om te reageren. Ik duim zo hard voor jullie allemaal dat het goed komt! Heel veel succes dames! Heb er vertrouwen in en neem de tijd.
Oooh, een spannende tijd Aggie, leuk dat jullie het bekend gaan maken. Snap ook wel dat meeschrijven lastiger is, wij zijn allemaal nog aan het proberen, en bij jou is het al gelukt dus niks meer te melden over de weg er naar toe om het zo te noemen. Wel lief dat je voor ons allemaal duimt.

Hè hè, de Provera heeft zijn werk gedaan, ik ben ongesteld geworden.

Nu hopen dat het doorzet en dan op dag 3 starten met de Clomid 100 mg, en een echo op dag 12.

@ Luna, hoop dat ie toch doorgegroeid is morgen. Duim voor je.
C'est la vie
War balen Luna. Hopelijk heb je morgen beter nieuws, anders snel weer met provera starten. Bij mij groeide het ook niet door met clomid 50, bij de 100 wel en nu de 2de ronde met 100 dus zwanger. Ik ga voor je duimen.

Wat spannend Aggie, wanneer hebben jullie het jullie ouders en broers/zussen verteld? Bij ons weet nog niemand het, het liefst schreeuw ik het ook van de daken, maar willen eerst een aantal weken verder zijn..

Susieflower, fijn dat de provera werkt en je snel met clomid kunt starten. Is dit de 1ste keer 100?
@ Luna, veel succes vandaag.

De menstruatie zet niet echt door. Heel weinig bloedverlies en vooral oud bloed, in ieder geval niet drie dagen helderrood zoals zij gezegd had. Dus vandaag de gyn. gebeld of ik nou wel / niet mag starten met Clomid 100 mg. Ja is de eerste keer 100, want de eerste ronde 50 mg. sloeg niet aan.
C'est la vie
Leuk Aggie, veel plezier met het vertellen, gaan jullie dat nog op een speciale manier doen?

Bij mij is dit de tweede keer 100 en als er vandaag niks te zien geweest was, wilden ze ophogen naar 150. Maarrrrr hij was toch ineens hard doorgegroeid naar 18 mm dus ze verwachtte dit weekeind mijn eisprong.

Vervelend Susieflower dat het niet echt doorzet, wat zei de gyn? Mag je wel starten met clomid?
Nee, mag niet starten, moet maandag weer voor een echo. :(

Wat fijn dat ie toch doorgegroeid was Luna.
C'est la vie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven