Depressie
vrijdag 7 oktober 2016 om 21:28
Ik zit met een klein dingetje
Ik loop al een tijdje bij de poh-ggz en nu ben ik doorverwezen naar een psychiater en die heeft gezegd dat ik last heb van een depressie.
Nu heb ik aan staande maandag een gesprek bij psyq Maar er staat ook aak afspraak voor intake deperssie maar die is pas volgend jaar in maart maar wie zeg dat ik dan nog een deperssie heb dat is gewoon nog 24 weken wachten dan ben ik er toch allang over heen
Ik loop al een tijdje bij de poh-ggz en nu ben ik doorverwezen naar een psychiater en die heeft gezegd dat ik last heb van een depressie.
Nu heb ik aan staande maandag een gesprek bij psyq Maar er staat ook aak afspraak voor intake deperssie maar die is pas volgend jaar in maart maar wie zeg dat ik dan nog een deperssie heb dat is gewoon nog 24 weken wachten dan ben ik er toch allang over heen
vrijdag 7 oktober 2016 om 21:32
vrijdag 7 oktober 2016 om 21:35
quote:Naam1234 schreef op 07 oktober 2016 @ 21:32:
Ik weet niet zo goed wat ik maandag kan verwachten
Nee die heb ik niet zelf gemaakt dat is gedaan voor mijn door parannsie waar ik me eerst gesprek heb gehad om te kinken wat het probleem. nu is en hun hebben gezegdt dat ik een depressie heb
Je schrijft soms wat onduidelijk.
Maar je schrijft dat hun gezegd hebben dat je een depressie hebt. Vind je dat zelf ook?
Ik weet niet zo goed wat ik maandag kan verwachten
Nee die heb ik niet zelf gemaakt dat is gedaan voor mijn door parannsie waar ik me eerst gesprek heb gehad om te kinken wat het probleem. nu is en hun hebben gezegdt dat ik een depressie heb
Je schrijft soms wat onduidelijk.
Maar je schrijft dat hun gezegd hebben dat je een depressie hebt. Vind je dat zelf ook?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
vrijdag 7 oktober 2016 om 21:43
quote:Naam1234 schreef op 07 oktober 2016 @ 21:40:
Sorry komt door me spellingcorrectie,
Ja hun hebben gezegdt dat ik een depressie heb,
Nee ik denk zelf dat het niet zo is
Ok ja dat vermoedde ik al dat je dat zelf niet vond.
Denk toch het beste om maandag ook dat even te bespreken.
Sorry komt door me spellingcorrectie,
Ja hun hebben gezegdt dat ik een depressie heb,
Nee ik denk zelf dat het niet zo is
Ok ja dat vermoedde ik al dat je dat zelf niet vond.
Denk toch het beste om maandag ook dat even te bespreken.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben