Spotting
zaterdag 8 oktober 2016 om 08:21
Hoi, in mijn vorige topic schreef ik al eens over een rare menstruatie. Inmiddels is mijn menstruatie weer aardig regelmatig. Nu heb ik alleen al een tijdje last van tussentijds bloedverlies. Het gaat steeds om enkele druppeltjes en dan is het weer weg. Het is twee keer gebeurt na seks en ook een aantal keren zonder seks.
In het kader van het bevolkingsonderzoek heb ik twee maanden geleden een uitstrijkje laten maken en deze was goed. Huisarts heeft tweemaal m'n baarmoederhals bekeken en deze zag er goed uit. Wie herkent dit nog meer? Ik gebruik geen pil of andere hormonale anticonceptie. Heb wel essure ondergaan.
In het kader van het bevolkingsonderzoek heb ik twee maanden geleden een uitstrijkje laten maken en deze was goed. Huisarts heeft tweemaal m'n baarmoederhals bekeken en deze zag er goed uit. Wie herkent dit nog meer? Ik gebruik geen pil of andere hormonale anticonceptie. Heb wel essure ondergaan.
zaterdag 8 oktober 2016 om 08:37
zaterdag 8 oktober 2016 om 08:45
quote:elninjaa schreef op 08 oktober 2016 @ 08:42:
Ik ken iemand die in de overgang bleek te zijn toen ze naar de huisarts ging met tussentijds bloedverlies, ze was toen 34. Dat kan ook nog.
Ik ben 40 dus dat zou best kunnen ja.
Opvallend is wel dat ik de laatste tijd weer veel last van migraine heb. Die is bij mij wel altijd hormoongerelateerd
Ik ken iemand die in de overgang bleek te zijn toen ze naar de huisarts ging met tussentijds bloedverlies, ze was toen 34. Dat kan ook nog.
Ik ben 40 dus dat zou best kunnen ja.
Opvallend is wel dat ik de laatste tijd weer veel last van migraine heb. Die is bij mij wel altijd hormoongerelateerd
zaterdag 8 oktober 2016 om 09:55
zaterdag 8 oktober 2016 om 10:02
Ik heb het ook een tijdje gehad na de sex en toen ging het ook gepaard met pijn in mijn onderbuik.
Ben gelukkig heel serieus genomen door de huisarts, vond het wel raar om daarmee heen te gaan.
Heb ook een uitstrijkje gehad en tegelijkertijd een soatest. Ik had toen ook al 7 jaar een vaste vriend, maar zal echt niet de eerste zijn die overtuigd is dat er echt niks gebeurd zou kunnen zijn en dan toch iets opgelopen heeft. Het is beter om dat uit te sluiten.
Bij mij was het gelukkig niks en is het over gegaan door een andere pil.
Ben gelukkig heel serieus genomen door de huisarts, vond het wel raar om daarmee heen te gaan.
Heb ook een uitstrijkje gehad en tegelijkertijd een soatest. Ik had toen ook al 7 jaar een vaste vriend, maar zal echt niet de eerste zijn die overtuigd is dat er echt niks gebeurd zou kunnen zijn en dan toch iets opgelopen heeft. Het is beter om dat uit te sluiten.
Bij mij was het gelukkig niks en is het over gegaan door een andere pil.
zaterdag 8 oktober 2016 om 10:24
quote:delite schreef op 08 oktober 2016 @ 09:55:
Tja, ik ging ermee naar de dokter. Het is ook een symptoom van kankers waar bij het uitstrijkje niet naar wordt gekeken.
Ik wil je niet bang maken en de kans is klein dat het iets engs is, maar ik zou het graag zeker weten.
Het uitstrijkje is JUIST om kanker op te sporen : baarmoederhalskanker om precies te zijn.
Ga van de week maar weer eens naar de dokter. Ben er al twee keer geweest. Maar ja...
Tja, ik ging ermee naar de dokter. Het is ook een symptoom van kankers waar bij het uitstrijkje niet naar wordt gekeken.
Ik wil je niet bang maken en de kans is klein dat het iets engs is, maar ik zou het graag zeker weten.
Het uitstrijkje is JUIST om kanker op te sporen : baarmoederhalskanker om precies te zijn.
Ga van de week maar weer eens naar de dokter. Ben er al twee keer geweest. Maar ja...
zaterdag 8 oktober 2016 om 11:26
zaterdag 8 oktober 2016 om 11:45
Ik ben een paar jaar terug naar de gynaecoloog geweest voor precies dezelfde klachten. Helemaal onderzocht, ook op chlamydia etc voor de zekerheid. Geen SOA's, geen vleesbomen, geen tumoren, uitstrijkje in orde, alles zag er goed uit. Dat was geruststellend. Ik zou het zeker nader laten bekijken, better safe than sorry.