Hele gênante dingen

08-10-2016 11:27 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen wel het meest gênante appje ooit verstuurt;

De vader van mijn scharrel is dierenarts. Ben een keer met mijn kat bij hem langs geweest. Verteld over mijn andere kat die soms 2 á 3 dagen mank loopt. Hij gaf aan als het weer zo was ik maar een appje moest sturen en dat hij er wel even naar wou kijken. Poes loopt mank dus ik app;

Goedemorgen,

Zou u naar mijn poes kunnen kijken?

MVG ....

Krijg ik een appje terug ;

goedemorgen,

Dat laat ik wel over aan *naam scharrel* . Rond 17:00 wil ik graag naar *naam kat* kijken.

Ik ben toch niet serieus waar de enige die soms dit soort domme dingen verstuurt? Scharrel had van zijn vader al een screenshot gekregen. Hij lag ook dubbel. Hij gaf aan dat ik nog vaak van dat soort opmerkingen kan krijgen omdat zijn vader de leukste thuis is.
Hahaha.. wat een leuke man!
Ow wat leuk, je bent er nog wel. Vinden ze vast leuk in je andere topic waar je niet meer reageert.
Tijdens mijn allereerste jaar voor de klas in het voortgezet onderwijs (zo'n 14jaar geleden) was ik de spelling van voltooide deelwoorden aan een tweede klas aan het uitleggen.

Een groepje van vier 14-jarige jongens zat nadien steeds te lachen.

Ik vroeg ze wat er aan de hand was. Drie van de vier keken allemaal naar de vierde jongen en juichten hem toe. Tim (ik vergeet die naam nooit meer) werd zo rood als een biet en begon te stamelen: " Uh, mevrouw, is het voltooid deelwoord van pijpen nu gepijpt of gepepen?"

Behoorlijk uit het veld geslagen door de vraag antwoordde ik net op de meest verkeerde manier waarop je deze vraag kunt beantwoorden: Jongens, ik wil het niet in de mond nemen, maar het is het eerste."

Uiteraard schoten ze alle vier in de lach van mijn antwoord en vielen er vervolgens twee gierend van hun stoel.

Godzijdank, ging daarop de bel en besteedden hun klasgenoten geen aandacht meer aan hen.

De laatste weken van het schooljaar hebben de jongens me tijdens de les continu grijnzend aangekeken....
Haha. Geniaal

Nylenna, je bent toen toch wel docent van het jaar geworden hé? Briljant!
quote:Goede-Fee schreef op 08 oktober 2016 @ 13:21:

Ow wat leuk, je bent er nog wel. Vinden ze vast leuk in je andere topic waar je niet meer reageert.Ja Iggy, kom je daar ook meepraten? Het is jouw topic tenslotte.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:Perkins schreef op 08 oktober 2016 @ 11:50:

Mails in de trant van 'wat het management nu weer heeft bedacht' of 'moet jij ook weer naar die verplichte cursus geluk op de werkvloer. Braak'. Kantoormails van een werkvloer jegens management. Roddels is niet het goede woord, maar ik was te lui om iets anders te bedenken (daar ga je al met mail/internet… )Als ik dit soort dingen lees ben ik weer zo dankbaar dat ik geen kantoorbaan heb.
Hihihahahoho ze zei poes hahahihihoho
Ooit op mijn werk wilde ik iets opmeten dus ik loop naar de werkplaats en zei tegen die werklui: "Hoi, ik zoek een rolmaat." Ze verstonden holmaat.
Ik zal wel geen humor hebben maar ik vind de reactie van de vader van je scharrel bijzonder ongepast.
quote:Kirikou schreef op 08 oktober 2016 @ 14:36:

Ik zal wel geen humor hebben maar ik vind de reactie van de vader van je scharrel bijzonder ongepast.Ik snap ook echt niet wat er gênant aan is te denken dat je dierenarts ouder is dan 14
Wat een vreemde reactie van die dierenarts. Hoe oud is hij?

Jij staat niet voor gek, maar hij.
quote:Principe-Prinses schreef op 08 oktober 2016 @ 12:02:

[...]

Wat niet? Dat je vader een grapje maakt omdat je een zin wat onhandig geformuleerd hebt?

Dit heeft geen reet met beroepsgeheim, medische dossiers ed te maken. Het betreft een poes, en een vriendendienst.

Je stelt je echt aan. Dat het je humor niet is kan, maar het is werkelijk totaal en volkomen binnen alle grenzen.

Gelukkig is TO niet zo'n zuurpruimerige schoondochter.Het is inderdaad niet mijn soort humor. Ik verwacht van een (dieren)arts dat hij professioneel is en van mijn schoonpa dat hij geen ongepaste toespelingen maakt.
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:Perkins schreef op 08 oktober 2016 @ 12:34:

Toen mijn vriendin zich bukte om een muntje van de stoep te pakken, gniffelden enkele jongens die in de buurt stonden. Mijn vriendin dacht ad rem te zijn door te zeggen: 'ik buk wel voor een dubbeltje hoor'. Dat vonden die jongens helemaal hilarisch.Ik ook! (Het hilarisch vinden. Hoewel ik ook wel zou bukken voor een dubbeltje... op de stoep.)
Terug appen naar lesbisch klasgenoot:

Ik bef je nog wel

Ipv bel
quote:migudu schreef op 08 oktober 2016 @ 14:52:

Ik bef je nog wel

Ipv bel

Ik bef je nog wel

Ipv bel Deze vind ik leuk!

Ik bef je nog wel

Ipv bel

Haha goeie dit

Ik had ooit een probleem met mijn werk-laptop: alle navigatie blokkeerde (muis en touchpad).

Bellen naar de helpdesk dan maar "hoi, mijn muis werkt niet meer..." Antwoord: "werkt je muis niet meer? Wacht even, ik kom er aan!" Gevolgd door een lachsalvo van de voltallige ICT-dienst en van mijn collega's
quote:Perkins schreef op 08 oktober 2016 @ 11:50:

Mails in de trant van 'wat het management nu weer heeft bedacht' of 'moet jij ook weer naar die verplichte cursus geluk op de werkvloer. Braak'. Kantoormails van een werkvloer jegens management. Roddels is niet het goede woord, maar ik was te lui om iets anders te bedenken (daar ga je al met mail/internet… )Had er bij ons een 'reply to all' gedaan op een mail van management aan iedereen met een opmerking erin in de strekking van 'lekker kut'. Was eigenlijk voor een collega. Moet altijd lachen als ik m zie.
Ten einde van mijn verhuizing had ik nog een schoenendoos met prullaria wat naar de kringloop moest.

Aan de zijkant van het pand is een garage waar ze de spullen in ontvangst nemen en daar zaten 3 mannen.

Enfin, ik loop erheen met de schoenendoos en zeg: hoi! Ik heb een heel klein doosje!

Was me er meteen van bewust wat ik zei
quote:Philae schreef op 08 oktober 2016 @ 11:55:

. Heel lullig maar ik zou echt helemaal dubbel liggen als de vader van mijn scharrel zo zou reageren.Ik ook! Vind zo'n droog antwoord echt grappig.
Ik vind het nogal een ongepaste reactie van die man (dierenarts). Kan er niet echt om lachen.
Als je als dierenarts dan meteen iets anders denkt, moet je wel echt een enorme smeerlap zijn

Maar goed hij kon ook zijn 2e of 3e jeugd beleven vol internet memes en dan Fuck her right in the pussy terug sturen, dus zo bekeken valt het nog een beetje mee.
quote:SaveAngie schreef op 08 oktober 2016 @ 11:54:

[...]

Ik zou het niet waarderen.Ik ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven