Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
*havette modus uit*

Het is de bedoeling om met de Viva forummers geld in te zamelen, via een rekeningnummer, dat bieden we dan woensdag aan, aan de jongens in het Glazen Huis. Voor een ludieke actie is het gewoon te laat, dat hadden we eerder moeten bedenken. Nu is het gewoon zaak zo veel mogelijk geld te verzamelen om aan te bieden.

Ik hoor van Naomi of we via een rekeningnummer van Viva of via (bijvoorbeeld) dan van mij gaan inzamelen. Ik heb daarvoor al een systeempje uitgedacht, ter controle zeg maar.

Allemaal na te lezen op dat topic.

*havette modus aan*

Begreip je nauw Emma?
Alle reacties Link kopieren
goeiesmorgen havettes

ik is net mein bet kome uitkruipe, ik mag nu even niets en dan vanmiddag weer naar de roepdingesen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Had ik net onde de doesj een axie vezonne: "Een euro voor geen oliebol" (getransponeert door Hoipipilankous). Maar dat hoef dus niet.

*havette modus uit*

Ik wil vooral weten wat de Viva ermee te maken heeft.

Als de naam Viva genoemd wordt, neem ik aan dat Viva het bedrag gaat verdubbelen vanwege de exposure?"

*havette modus aan*
Ema je heb iets te packen mar het is nog je niet van het. beterder is de aksie twee uro voor geen oli boll. Dat levet meer op, cie je, voor elke niet vekogte boll.
quote:korenwolf schreef op 22 december 2008 @ 09:38:

*havette modus uit*

Ik wil vooral weten wat de Viva ermee te maken heeft.

Als de naam Viva genoemd wordt, neem ik aan dat Viva het bedrag gaat verdubbelen vanwege de exposure?"

*havette modus aan*

*havette modus uit*

Snap ik, maar de Viva heeft er niet méér mee te maken dan dat het een soort overkoepelend iets is, de paraplu waaronder wij, die willen, als forummers, het geld aan gaan bieden, als in, alsjeblieft, namens de Viva forummers, zo en zoveel euro's'. Of de Viva er zelf geld bij gaat doen, dat weet ik niet, zou leuk zijn maar dat is op dit moment nog niet duidelijk.

*havette modus aan*
Goejemorge maisjes,

Ik hep gister de heule dag in me bet gelege. Hat 1 van de russe op bezoek en alles wat ik maar dronk of ad kwam er weer net so hart uit Voel mu dan oock helegaar slapjes nu.

Chelukkig hep ik fukantie dus ga nu eerst ff bijlezen.

Tot strakkies.
O wagd ik heb het ik heb het: "twee euro voor géén Viva!"

En dan moet de Viva der geldt bij leggen om er weer een oliebol van te make. Vanwege dat ze geen negertieve puberteit willen. Het bekd aleen nog niet zo leker dus ik hoop dat Sabien er nog een moie alimentatie van kan maken.
Zoo ik hep weer beigelese.

Ik hep indedaat vreesuluke spierpein gister gehad. In me sgouders, nek en rug. Maar dat fiel in het alles met de pein in me buik. Mannelies segt dat ik minstens 15 lieter hep chekotst De lievert heefd wel heel goet voor me gezorgt gistere.

Nu gaat ik gauw naar de entermeteen ment peiler.
Arme Annelies, wad chek tog dad al die Russen alle Havettes avchaan!

Ik lees dad Cajla en Liedewei sich weer hebben uitchesloovt om het Havetees op een noch hoger nivea te brengen.

Daarop kan ik aleen maar regeren met een passende smailie:

Fedder is ut hier nochal heksies med alle Zaadjes die niet naar sgool hoefe maar vercheten doe ik mein liefe Havettes seker niet!

TLK en lots of drukkies van Wen!
Hallo Havettekes,

Ut was even spannunt of ik in ut zieke huis moes gaan ligge, voor dat ut nie goet gaat, maar ik ben vudaag bij de SM-doktor geweest, en die vond ut sielug. Dus blijf ik lekker te huis!

Vedder mag ik geen hoogerdere doze ring fan ut gif, want ik wort nu al veel te ziek. Misgien gaat ut over 5 maanden beterder, en wort ut dan al snog meer gif, mar nu niet.

Dankewel for alle beriggies, mar ik was errug ziek en heb ut nie eerder geleze nie.
Babsje, ik ben suuperblei te hoore dat je niet het siekehuis in hoeft. Voel je je ook weer wat beeter? Je kan in ieder gefal lekker eve een paar paaginaas bijlese
Ja, wel een beetje beterder, mar straks mag ik weer spuite, dus da zal wel niet lang dure misgien.
Hai Havette lieverts,

Babs, wat naar tog dat je steets fan de spuiten zo hart moet bij werken.

Vandaag heb ik kerse kadowen gekogt voor meneer Kruishaar en de roepdingen. En alles mooi in gepakt in kersepapier dus ik krijg ook al een beetje last van kerse zweer.

Waren jullie ook besig met kerse voorberijtingen? Want ik hoefde helegaar niet zo veel bij te lezen vandaag.

Tender lof en ker van Sabine

*Jinkel bel, jinkel bel, jinkel ol de wee*

*Wie wis joe a merrie krismes, wie wis joe een merrie krismes*
Sabiene welke lieders singt je daar? Ik ken die textes niet. Wei hier tuis kenne die als: Piemol bel Piemol bel Piemol ol de wee en Wie wis joe a merrie Piemol en uh heppie bille kondt! Mesgien is dit wer een quetsy van West-Vlaamsche zangereien warover onze word knutselares Kaj eeder al met gesach gemededeelingt heeft.

kerse zweren komen hier vast wel, nog voral kerse stretch nu. Me moeder is me der 1tje, meelt ze aan de kinders: zorrege julie mar vor het kerse dinjé. Dus wie moet er logen styk aan de meel en bel om 3 vogeregte en 0 toets voor te komen? juistem ja, waratje, het zal de auwste dogter in causa linx naast ge-psuedo-avetarde wel weris nie weze.

Babs, ik sgrik werklik van je brig.Frau Frau wat makent jij tog mee. Niks an, ziek zein, gronings of andere provinsjes maaknietuit. Sterks hoor, dat de beter schapen maar snel over de dam moge kome hobbele! *legt kleverige hantjes op het sgerm vorom de tlk door te sijnen*
Niewsvlits, niewsvlits: me ampts kete is gerivaliseert! Ik heb me voringenomen om het tot offy sheel vorum zieradt te bombariseren, waarmee ik me waardich hijtd as miz dezember tot in het lengen van de nagten hoop af te kleden. Hut ziet er maar ietzies goet koper uijt danop het plaatsje, dus dat valt alles tegen!
Babs, vijn dad je weer aancheleind ben hier, mijs, ik hep je chemist!

Wad zech je daar Lidy, is je preis geavanceert? Wad een veest. Nu noch een leuke aanchepaste uitvit erbei soeke en jei ben helegaar klaar voor de kerse dagen!
sow liefe Ha Vettekes

k leeft noch hoort

Babs wat fein dad je tog naar huizz magt he, serre is no plees lijk home he. En spuid er op losss he t is for een goete saack

kerssevoorberijding as in kerssesoep maken of kerssepitten in een sak doen as een hellup mitteltje bei die steife nek fan mij, ja daart ben ik fandaag heel hart mee besig gewese

ferder hept ik nog een muze siekie angefragt for me roepdinge

veul meer dan swemme kan ik tegels foordig niet doen

en blijfe lache en ik hept ijndeliks een motor bedagt, nou mot k allenig nog uitfinde hoe dad dus werrukt

lots of tender love & kare

koekkie
Hey koekie, misgien moet je nog een sms aan je roepdinge sture via seriejus riekwest.

Hey koekie, misgien moet je nog een sms aan je roepdinge sture via seriejus riekwest.

nou nou het geldt groet koekie niet in de armholtes me dunckt, anelies. Al mar essemesseme dat tikkelt ook aan de betaal spier hor.

wie is er ook wellis vesslaavert geweest aan het spel ;\Biedjoewelt"| ??^ Ik moet het dikkels doen. Ook assik er ijgelik geen zinn in heb. Maar Watgaik Derandoen?
Lied, dad is helegaar waard wad jei daar segt hoor, er groet fan alleezz mar geldt helaazz nied.

enne met lots of love un ssmmtje zoudt nog wel lukke allenig hebt ik een don quichotte verutzicht dad t nied gelese graad worde

dus hept ikk te slooten hed med un versoekkie te doen

allezz is tog so incredible

ken iemant fan jullie mei hellupe met die motor?

Lies ik fin hed vel so versgrikkeluk liev dat je me dubbels drukd

luv koekkie
Koekebees, da willik wel.

Bofe an de vorumvagina staat "\mein Fifa/;

sta er is lekker op met je vingertje (ja niet je egte lekkere likkepot vinger mar die van de pjoeter muis).

En ga dan regts af nar ^^Perviel weizegen::}.

dan sgrik je een hoedekap dat je bekende van het stylsteem bent, snapik. Maar as je dan naronder gaat zie je een reggel"" Mijn Motor.

Daar zet je je gebbedje of je weishijt ner. Wel nog even zeven maar dan is de koek ook echt op hoor!!!?
liedje

dor die tunnel hept k er helegaar over eint gelese mar hed is goud gekomme
Choetso Koekkie, je kan ut en wad een mooie motor, zech!
Wendela sanks hor

ent ik gaad tog ok nog maart menm of wastnou mms ov snse

k hept nog belledjes te goet

k sat te denke an lots of tender lof en ker for me roepdinge

t sijnt de ge dagtenisse die ook mee wille hellepe he

hoed gaad t med het belledjes te goet wad op de nominassie staad om ferregokt te worrede? As t nied lukke wil omdad t wijgerd wil hed miskien ok wel naar de seriesse rekwest

luv koekkie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven