Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
goede bemerreking van de belledjes tegoed Koekemeid! ik gaan morge daar msssmsen van sture denk ik. mar ik had dus gekeke of ik in ene een berreg geldt kon zende en dat konnie. gelofik.

moie motor heb jij nou jo! Ik gin het dus in de parkteik brenge wat je daar predickt en toen moes ik mutteen gape alsof ik maar 3 uur gslape had venacht en vandaag maar 1 uur ecztra. En dat was ook zo. Dus nu ga ik te bedde. maar niet nadat ik julie de hartstogtelike groetjes gedaan heb.

Dike doewie!

Li.,
k hept um forbei sien koome en nou bent ik heleggaar blei

zweet driems Ha Vettes

luv koekkie
Roep ding om 5:15. Wie biet er meer?
Ja, ikke! nameluk TWEE roepdingen om 5.15!

Babs; ben blei dat je weer in het lant derlefenden en dat je geluksig tuis mag uitsieken.

Waar halen jullie tog allemaal deteid vandaan hier so druc te schreifen? Aan mei hebben jullie de komende dage wedersom niets, want er is geen lant te bezijlen met die kersemisplannen van onz. Ik sit met me handen in mijn beenhaar. (waar ik ook al geen teid voor hep om daar eens met grof gesgut door-heen te gaan)

wel allemaal alfast een plesierig (spesijaal voor Liedewij; ook piemelsfrij) kersemisveest gewenzdt !!!! Liefs en kusjes van Wallie
Ik bennet wakker!

Wallie het is een questie van a priori tijd maken. Ik heb al weken niks aan me huis gehouden en me telerfoon is kapodt dus me zo sjaalleven wat toch al nooit enervatief was is ingedaaldt tot het friespunt. Met kersmis eten we cuur kool (er lach nog wat in de bad kamer) en we gaan ook bij de bokjes eten zo dat lidewij nauw de stretch heefdt wat wel onirlik is maar het leven is onirlik. En ze is ok jongerder moet je maar denken, dus ze hep nog enezzie.
Ik ben ook ned een half uurt je wakker Heb wel al een was in de masjiene gedaan (en de masjiene aangezed), de avwas gedaan en katekots opgeruimt :puke:

En een halv bortje pasta naar binne gegooit. Daar hat ik nou helegaar sin in na 2 dage beina niet ete.

Wat leuk Em dat je uitgenodigt ben bei de bokjes. Hoopelijk eet je niet 2 x cuur kool.
Goeiemorgen Havettekes.

Hedde gullie ook zon rare letters? Me sgermpje doet egt raar.
Dat geefd niks cuur kool is mijn lieverings eten.
Mijn letters zijn niet raarderder dan andes.
Dan lig ut aan me pjoeter. Ut is vast over as ik opnieuw ga op starte.
Mmm. Alles geherstart, mar ut blijve rare letters.

Vumiddag ga ik naar de kappert, eindeluk weer een model late knippe! Ze kunne daar heel goet hooft massere, dus ik heb er zin in.
Lekker Babsje, ik vint het ook alteid zo lekker om op me hooft gemazeert te worde.
Ik ben steets me moto kweit....

Staat het er nu wel? Gistere was het steeds weg!
Roel, da komt as je je plaatje verandert. Dan moet je bij je mottum ook wijzige doen, anders snapt ie ut niet meer.
NEEEE, je moto is wech.

Maar dat kompt omdat je plaatje is geweizigt. Hat ik ook laats.

Dus ff je moto kopiejeren, verwijdere, dan opnieuw plakke en dan opslaan. Dan doed ie het weer.
Ketsjup.
Heeej, nu is het er weer!

*snapt er niks van*
Ooooow nouw snap ik het!

Ja me plaatje ja. Ik heb net eve bij me proviel gekeke en maar eve op 'weizig' gedrukt en klaar. Ik ben er weer.
Pezies. Anelieske, we ware geleikteidig!
Dag meide ik ga me in het kers gewoel storten voor nog wat botrammen te kopen. Moratorium te sultana (ik hep ook lateins gehadt).
sow ik bent ook weer uid geslaape

Cajla lieffies, ik vingert for jouh hoort en k hoopt dad je je gouw goud foelt. Stuurd die Rus maart naar ene kerssebal

t is tog wad med die motoren hiert, so sein se er wel en so sein se er nied.

Emma suksex in hed kers gewoel

luv koekkie
Boeheohoehoe, ik dagt dat ik weer was opchekallefaatert maar niets is meer waar Hooftpijn, misseluk en duiselich. Blehh en dat in me fukantie. DEMMET!

Oeps, dat is natuurluk niet echt het kersegevoel. Sowwy voor me gefloek.
Annelies dat is ook heel kudt in je verkanci. Doe der maar wat tender lof & ker op mesgien helpd dat.
Haaaaalo liefe Havetties,

Ik ben net truch uit de stad for de laadste kerse mis koopjes.

Nu ben ik er tog wel klaar mee, hoor. Sal blei sein as ut allemaal weer agter de ruch is... pfff... nu ben ik moe... dus efen met de foetjes op de bank...
Ow Annelies, chauw beter worre moet je wand andes wor ut nix met de kerse mis met jauw!

TLK van Wen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven