Help vraag over Karcher window vac
vrijdag 14 oktober 2016 om 13:04
vrijdag 14 oktober 2016 om 13:09
Ik heb m ook en ben er blij mee. Het is in ieder geval streeplozer dan als ik het gewoon doe. Ik maak een sopje met HG ruitenreiniger, zeep de ramen in met een microvezeldoek en zuig t op. De truc is niet te hard te duwen met de WindowVac en met een droge doek de onderste randjes even af te nemen. Ik vind ramenlappen nu ineens leuk! Alleen dat is t me al waard
vrijdag 14 oktober 2016 om 21:10
Ik doe in minder dan 10 minuten een dubbele pui deur. Met buren aan de overkant die iedere week de ramen lappen.
Gewoon om te spiegelen. Aan de andere kant lukt het niet zo goed, maar ik vind het prima.
Ik vind het gewoon lekker om meteen dat ding te pakken en geen afvalwater, emmertjes nodig.
Kan zonder knoeien even snel 1 of 2 ramen doen. Als ik zie dat er iets op zit dan pak ik die.
Met vochtig weer gebruik ik hem ook na het douchen. Maar een gewone trekker gaat daar ook prima.
Ik gebruik er desnoods nog ander hulp materiaal bij.
Het belangrijkste is het afvegen van de zuigmond en het tussendoor uitspoelen van de lap waar de spay op wordt gespoten.
Napoetsen met een lap om de strepen weg te krijgen.
De kozijnen - aan de buitenkant - geloof ik wel. Die zie ik toch niet.
Ik had ooit een glazenwasser en met dit doe ik het beter.
Je kan ook een autowasborstel met tuinslang nemen, maar dat is om ernstige vervuiling er af te halen.
Gewoon om te spiegelen. Aan de andere kant lukt het niet zo goed, maar ik vind het prima.
Ik vind het gewoon lekker om meteen dat ding te pakken en geen afvalwater, emmertjes nodig.
Kan zonder knoeien even snel 1 of 2 ramen doen. Als ik zie dat er iets op zit dan pak ik die.
Met vochtig weer gebruik ik hem ook na het douchen. Maar een gewone trekker gaat daar ook prima.
Ik gebruik er desnoods nog ander hulp materiaal bij.
Het belangrijkste is het afvegen van de zuigmond en het tussendoor uitspoelen van de lap waar de spay op wordt gespoten.
Napoetsen met een lap om de strepen weg te krijgen.
De kozijnen - aan de buitenkant - geloof ik wel. Die zie ik toch niet.
Ik had ooit een glazenwasser en met dit doe ik het beter.
Je kan ook een autowasborstel met tuinslang nemen, maar dat is om ernstige vervuiling er af te halen.