Spijt van naam.
zaterdag 15 oktober 2016 om 23:50
Geen spijt. Maar mijn oudste heeft wel een top 10 naam (staat er al jaren in). Maar goed, die hadden we al bedacht voordat we daar achter kwamen.
Mijn andere twee kinderen hebben iets minder voorkomende namen.
Dus in het rijtje valt wel op dat hij een populaire naam heeft.
Als ik de andere twee namen al jaren had geweten, had ik misschien wel een andere naam gekozen.
Maar het boeit me niet, Piet is en blijft gewoon ons Pietje. En dat is de best passende naam:)
En ik vind het ook gewoon een mooie naam.
Mijn andere twee kinderen hebben iets minder voorkomende namen.
Dus in het rijtje valt wel op dat hij een populaire naam heeft.
Als ik de andere twee namen al jaren had geweten, had ik misschien wel een andere naam gekozen.
Maar het boeit me niet, Piet is en blijft gewoon ons Pietje. En dat is de best passende naam:)
En ik vind het ook gewoon een mooie naam.
zaterdag 15 oktober 2016 om 23:55
zondag 16 oktober 2016 om 00:00
Geen seconde spijt gehad van de namen. Ook al zijn het niet veel voorkomende namen.
Eén van mijn kinderen vond de naam niet mooi totdat een lerares haar kind ook zo noemde, en toevertrouwde dat ze de naam van mijn kind zo mooi vind dat het bovenaan haar lijstje was beland. Stralend kind, en mijn kind is helemaal omgeslagen en nu trots op de naam.
Eén van mijn kinderen vond de naam niet mooi totdat een lerares haar kind ook zo noemde, en toevertrouwde dat ze de naam van mijn kind zo mooi vind dat het bovenaan haar lijstje was beland. Stralend kind, en mijn kind is helemaal omgeslagen en nu trots op de naam.
Can you remember who you were, before the world told you who you should be?
zondag 16 oktober 2016 om 00:03
"Veel" mensen krijgen spijt? Echt nog nooit gehoord dat dat zo is.
Wat mezelf betreft dus ook geen herkenning. Vind het ook zo'n onzin; mijn kind heet nou eenmaal X, dus die is gewoon X. Klaar.
Ja, misschien had ik nu wel een andere naam gekozen. Maar 15 jaar geleden was dit mijn keuze (en die van mijn vriend). En dat was en is nog steeds prima.
Wat mezelf betreft dus ook geen herkenning. Vind het ook zo'n onzin; mijn kind heet nou eenmaal X, dus die is gewoon X. Klaar.
Ja, misschien had ik nu wel een andere naam gekozen. Maar 15 jaar geleden was dit mijn keuze (en die van mijn vriend). En dat was en is nog steeds prima.
Nothing happens for a reason